MuscleMeat

Mike's log/biograafje

• Topic Starter Topic Starter
Vanavond naar de gym. Zwaar squatten op het program. Althans zwaar ???, laten we zeggen, voor mij op dit moment zwaar genoeg. ;)

Squats
6x100kg
6x140kg
3x180kg
3x220kg
3x3x235kg (laatste setje met kniebandages, want ik kon bij de 3e rep in het 2e setje niet de juiste diepte krijgen en wilde wel dit gewicht blijven squatten. Het was zwaar, maar weer een stapje in de goede richting)

Pushpress
4x70kg
4x80kg
3x3x90kg (gewoon lekker, niet te zwaar)

Lattpulldown
6x107kg
6x117kg
6x127kg
6x142kg

Biceps barbellcurl
8x50kg
6x60kg
6x70kg
6x80kg (Viel me enigzins wat tegen, maargoed was ook weer even geleden dat curlen. Overigens alle curls waren zo strict mogelijk)

Wrist-curl icm Hammercurl
14x45kg ------> 12x26kg
14x45kg ------> 8x32kg (pfff killerpomp...haha)

Nou dat was weer een mooie sessie al zeg ik het zelf. Alles voelde goed, al voelden die squats nog wat onwennig zwaar.

je gewichten blijven me verbazen!!!! echt waar. ik heb vandaag ook curls gedaan maar verder dan 35k kwam ik niet :o

Lekker gesquat. Heb je nu je een tijdje niet meer zo frequent hebt getraind trouwens niet gigantischie spierpijn na zo een squatserie?

Squats, Presses, en wat "Beach Boy" oefeningen! :D
Goed bezig met flinke gewichten, Mike. :thumbs:

Training van vanmiddag/avond.

Pushpress
6x90kg
6x100kg
3x110kg
3*3*130kg
1*135kg (Mooi ging lekker)

Squat
6x100kg
6x130kg
6x160kg (genoeg, bewust wat lichter)

Deadlift
3x140kg
3x180kg
3x220kg
1x260kg
3*2*285kg (moeizaam, erg traag, wel strict en PL aproved. Eigenlijk had ik met 275 moeten trekken, maar net zoals laatst wederom de verkeerde schijven gepakt. Dit keer had ik zoiets van f*ck it!).

Goed, snel naar huis. Even ouwehoeren op forum, douchen, verjaardag....BIER zuipen :D

Oh ja en heb onderweg gewoon ranzig cafetariaspul gehaald. Grote patat oorlog, bereklauw saté, mexicano en 2 frikandellen speciaal......hap..hap..hap...!!! en groeien zult gij met uw ecto-achtige voorkomen!! Hahaha....

haha ziek sterk man, helemaal omdat dit wss maar een x% van je kunnen is :eek:

haha ziek sterk man, helemaal omdat dit wss maar een x% van je kunnen is :eek:

Dank je. Er zit weer wat schot in, al kost het enige moeite. Mijn doelstelling is om voor Januari weer een 310kg deadlift en een 145kg pushpress te hebben. Ik lig aardig op koers.

goed bezig mike ! De brute gewichten komen weer naar voren :)

Goed gegeten Mike! :thumb:
Redelijk getraind ook wel... :D
Als jij met twee vingers in je neus wat loopt aan te klooien, doe je nog dingen waar wij "mindere goden" alleen maar van durven dromen. :bow:

toch weer lekker sterk Mike, vooral de PP en deadlifts.

Vreten wat je opnoemt klinkt idd ranzig, maar het zal wel degelijk genoeg calorieen opleveren voor een goede bodem om flink wat PILS achterover te slaan.

Pfwoaah.....ben net wakker en pijn in me dak!! Allermachtig! :cool: :D
Lang geleden dat ik zo'n kater had.....:zuip::kots:

goed bezig mike ! De brute gewichten komen weer naar voren :)

Ja, ging wel lekker moet ik zeggen. Dank je.

Goed gegeten Mike! :thumb:
Redelijk getraind ook wel... :D
Als jij met twee vingers in je neus wat loopt aan te klooien, doe je nog dingen waar wij "mindere goden" alleen maar van durven dromen. :bow:

Het lijkt misschien wat aanklooien en in essentie is dat ook wel. Maar als ik in de gym ben dan ga ik er wel voor. Dat heb ik altijd gedaan.
Zoals de squat pak ik bewust wat lichter om niet altijd zwaar te gaan en ik merk dat ik hierdoor met sprongen vooruit ga.
Maar iig bedankt Hummer....;)

toch weer lekker sterk Mike, vooral de PP en deadlifts.

Vreten wat je opnoemt klinkt idd ranzig, maar het zal wel degelijk genoeg calorieen opleveren voor een goede bodem om flink wat PILS achterover te slaan.

Nou en die PILS heb ik gehad hoor...goeiedag zeg....haha :D

Vandaag is er een stukje over mij uitgebracht in een regionaal nieuwsblad. Erg leuk. Al kloppen niet alle facetten van de geschreven tekst. Maar dat is iets waar de journalisten zich allemaal schuldig aan maken. ;)

Uiteraard ging het stukje over mijn optreden op de StM.v.Ned.

Ik zal es kijken of ik het stukje hier kan posten.

Weet iemand hoe dat beste te doen? (is pdf-file)

Vandaag is er een stukje over mij uitgebracht in een regionaal nieuwsblad. Erg leuk. Al kloppen niet alle facetten van de geschreven tekst. Maar dat is iets waar de journalisten zich allemaal schuldig aan maken. ;)

Uiteraard ging het stukje over mijn optreden op de StM.v.Ned.

Ik zal es kijken of ik het stukje hier kan posten.

Weet iemand hoe dat beste te doen? (is pdf-file)
Misschien als bijlage, met dat paperclipje..?
Ik ben ook niet zo'n computer wizz... :o
Of anders even de tekst in dat pdf file kopiëren, en dan hier plakken..?

Zo is het gelukt.....:D

Dank je Hummer.

Jeetje, best een eer om zo in een blad te staan. Goed bezig man!

Aah nu krijg ik de smaak te pakken. Ik zal de onderarm van me broertje ook even posten. Is van een foto uit 2007, tijdens een langdurige voetbalblessure. Hij woog daar +/- 105kg en baalde daar als een stier van.....:eek: WTF!

Bedenk dat dit een onderarm is van iemand die hooguit 15x per jaar aan de gewichten trekt op het pasje van zijn vrouw die wel onbeperkt lid is van de sportschool.....:cool:

Hij is een monster in armworstelen en heeft ongelooflijke armkracht. Maar het boeit hem allemaal zo weinig. Ik denk een freak talent...maar ja ....genoeg over gezeurd! :mad: :(

Onderarm Broertje.JPG

tof artikel Mike! Super!

Terug
Naar boven