XXL Nutrition

Mike's log/biograafje

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.023
Nou mike dat heeft me wel een half uurtje geduurt al je verhalen te lezen dat neemt niet weg dat ik nogal snel lees maargoed. Ik sta versteld hoe sterk je was op je 17e daar heb ik met mijn 17jaar nog een flinke punt aan te zuigen. Alleen jammer genoeg zijn de foto's weg van je fysiek van vroeger. Ik kom net als jou heel snel aan maar ik weet zeker dat het bij mij 80% vet is. Maar ik ga je logg volgen ik kom er een beetje laat achter dat je ook een logg hebt maargoed beter laat dan nooit ;)

Het snelle aankomen kun je controleren door goed op je voeding te letten. Iedereen kan vet aankomen. Zorg dus voor kwaliteitsmassa. Ik heb die fout ook wel eens gemaakt, omdat je obsessed raakt door de weegschaal.

Wissel daarom periodes van pure-krachttraining af met wat Bodybuilding. Ga die setjes maken om VVM aan te zetten. Want laten we eerlijk zijn spiermassa aankomen door alleen 5-jes en 3-jes is maar voor weinig mensen weggelegd.

En wat betreft die foto's. Ik linkte ze viavia en opeens werden ze eruit gehaald, dus heb dat maar geëdit.
Ik had ook ooit een video geplaatst waar ik op mijn 17e aan het banken en pushpressen was. Ik trainde daar goed en wel 3/4 maanden.

Zal eens kijken of ik dat weer kan vinden....:)

Het snelle aankomen kun je controleren door goed op je voeding te letten. Iedereen kan vet aankomen. Zorg dus voor kwaliteitsmassa. Ik heb die fout ook wel eens gemaakt, omdat je obsessed raakt door de weegschaal.

Wissel daarom periodes van pure-krachttraining af met wat Bodybuilding. Ga die setjes maken om VVM aan te zetten. Want laten we eerlijk zijn spiermassa aankomen door alleen 5-jes en 3-jes is maar voor weinig mensen weggelegd.

En wat betreft die foto's. Ik linkte ze viavia en opeens werden ze eruit gehaald, dus heb dat maar geëdit.
Ik had ook ooit een video geplaatst waar ik op mijn 17e aan het banken en pushpressen was. Ik trainde daar goed en wel 3/4 maanden.

Zal eens kijken of ik dat weer kan vinden....:)

Ja ik denk dat ik ongeveer een maandje of 2-3 met dit schema doorga en daarna weer LB/UB ga doen fullbody is wennen aangezien ik dat nog niet vaak gedaan heb;). En dat met de voeding ik raak niet bepaald obsessed met de weegschaal maar om een reden maakt het mijn sociale leven lastiger maar zo gaat het altijd al

Maar die filmpjes lijken me wel intressant om te zien zou leuk zijn als je die nog hebt

• #1.025
Gisteren alle moed verzameld en op naar Ommen om weer voor het eerst odd te gaan trainen.....

Loglift
3*3*75kg (trainlog is dunner dan IFSA-log, maar perfect voor wu)
2*3*95kg (Oude dikke wedstrijdboom, pff wat een dikke knoest is dat toch...)
3*3*105kg (IFSA-log, wat een idioot zwaar kreng toch steeds als je em voor het eerst weer vastpakt......)
Het logliften, of liever gezegd boomstamtillen was steeds met terugleggen en daarna weer voorslaan, uitstoten wat toch beduidend zwaarder is.)

Farmerswalk
3*25m met 105kg farmers en op 12,5m een bochtje. Ging lekker. Vlot oppakken en lopen ging goed, kwam alleen met het draaien steeds verkeerd uit. Iets te wild nog.

Wheelflip
2*4 met 360kg
1*8 in 42 seconden.... (shiiit, helemaal naar de klote! De eerste 4 gingen heel vlot, na de 5e flip was de puf echt weg)

De bedoeling was om nog stones te doen, maar de wheelflip had me helemaal leeggetrokken. Eigenlijk wilde ik 3*4 flips maken, maar omdat de rest ook voor 8 flips op tijd ging, ben ik daar maar met mee gegaan. Wel een beetje spijt van, want had liever de stenen ook even in me handen gehad.

Goed al met al zeer tevreden met waar ik op dit moment sta. Ik ken me lijf en dat belooft wat voor straks als ik er echt helemaal voor kan ga(an)......:cool:

Nette training hoor mike ;)
ik ga zaterdag naar robbert wolters toe daar een keer mee trainen

• #1.027
En Jarno ook wat gedaan Mikail? Ik heb speciaal een log hier die een tikkie dikker is als de IFSA om dat kreng eens echt te oefenen hehe.

• #1.029
En Jarno ook wat gedaan Mikail? Ik heb speciaal een log hier die een tikkie dikker is als de IFSA om dat kreng eens echt te oefenen hehe.

Nee Jarno had een demo die dag.

De oude boom die in de voorrondes ook werd gebruikt is dikker dan de IFSA en ook zo'n lomp geval.

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

Vandaag wat sportschoolwerk, maar oei oei wat had ik de training van gisteren nog in me lijf zitten. Toch vol goede moed aan de slag.

Deadlift (wendler)
5*230
5*245
5*260 (Die 5e was echt de laatste en daar baalde ik stierlijk van. Express een tikkie lichter ingeschaald om in de laatste set voluit nog wat extra reps eruit te kunnen halen, maar het zat er gewoon niet in vanavond....ik was er ziek van! :mad: )

Squat (speed)
8*2*130kg (Aanvankelijk was het de bedoeling om met 140kg te gaan squatten, maar omdat het deadliften zo klote ging, maar een tikkie lichter. Echt speed was er niet in te krijgen trouwens....sjeesus....)

Legpress
15*300
15*350
15*400

Calf raise op legpress
15*200
15*250

Klaar pfffff..... wat een t*fus zware training. Viel me gewoon moeizaam. Duidelijk de training van gisteren nog in me lijf. :(

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

Vandaag wat sportschoolwerk, maar oei oei wat had ik de training van gisteren nog in me lijf zitten. Toch vol goede moed aan de slag.

Klaar pfffff..... wat een t*fus zware training. Viel me gewoon moeizaam. Duidelijk de training van gisteren nog in me lijf. :(

Twee dagen achter elkaar trainen met zulke gewichten...:eek:...en dan zeggen dat het niet goed ging...???...goed om te lezen dat je weer onderdelen traind...ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen! :)

Nee Jarno had een demo die dag.

De oude boom die in de voorrondes ook werd gebruikt is dikker dan de IFSA en ook zo'n lomp geval.

Deadlift (wendler)
5*230
5*245
5*260 (Die 5e was echt de laatste en daar baalde ik stierlijk van. Express een tikkie lichter ingeschaald om in de laatste set voluit nog wat extra reps eruit te kunnen halen, maar het zat er gewoon niet in vanavond....ik was er ziek van! :mad: )

Squat (speed)
8*2*130kg (Aanvankelijk was het de bedoeling om met 140kg te gaan squatten, maar omdat het deadliften zo klote ging, maar een tikkie lichter. Echt speed was er niet in te krijgen trouwens....sjeesus....)

Legpress
15*300
15*350
15*400

Calf raise op legpress
15*200
15*250

Jezussss man WTF p*ssy. 5x260.....:mad:

En nu weer serieus, naast dat je een genetisch monster bent veroordeel je jezelf niet te hard vriend als je minder als 300 DL doet en 250 SQ. Je hebt gisteren onderdelen gedaan en iedereen heeft wel eens een mindere dag. Daarbij wil 99% van het forum 5x260 DL doen op een mindere dag.

En nu een pak volle melk naar binnen gieten en een omelet klaar maken om morgen weer een monsterlijke UB te doen.

• #1.032
Jezussss man WTF p*ssy. 5x260.....:mad:

Rustig maar.... Volgend jaar heb ik een gruwelijke deadlift in huis...:p ;)

En nu weer serieus, naast dat je een genetisch monster bent veroordeel je jezelf niet te hard vriend als je minder als 300 DL doet en 250 SQ. Je hebt gisteren onderdelen gedaan en iedereen heeft wel eens een mindere dag. Daarbij wil 99% van het forum 5x260 DL doen op een mindere dag.

En nu een pak volle melk naar binnen gieten en een omelet klaar maken om morgen weer een monsterlijke UB te doen.

Zo is dat! :D

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------

Vanavond stond er wederom een training op het program. Alles voelde alsof ik door een mangel was gehaald, maar ach dat went ook wel weer. :cool:

Bankdrukken
12*90kg
10*110kg
8*130kg
6*150kg (Rustig geduwd, niet te explosief en lekker de borst aanspannen....prima zo)

Military Press (superstrict)
8*60kg
6*70kg
6*80kg (Gewoon lekker op zo'n 60%.....ofzoiets)

Biceps Barbellcurl (strict!)
10*50kg
8*60kg
6*70kg
13*70kg (tjah, toch een rep out gedaan, kon het niet laten :D)

Lattpulldown
12*107kg
12*117kg
12*127kg (deze gingen verrassend moeizaam, al voelden me latts erg rosbiefachtig vanaf het begin. Snap even niet hoe dat kwam......)

Powercrunch
15*50kg
15*63kg (aah ik was het zat en wilde naar huis, ok zo!)

Al met al een lekkere training, gewoon om wat te prikkelen, niet om aan te zetten. Bewust lichtere gewichten gebruikt.

Toch wel leuk 6x80 op 60%. :P

Haha het staat er allemaal of het zo makkelijk gaat etc terwijl het echt heel zwaar is

Wat een gewichten zeg voor jou misschien niets maar ik kijk tegen je op ;)

Mike als je wil weten hoe het gegaan is bij robbert check mijn logg klein verslagje :)

sick weights mike :eek:

• #1.037

Haha het staat er allemaal of het zo makkelijk gaat etc terwijl het echt heel zwaar is

Wat een gewichten zeg voor jou misschien niets maar ik kijk tegen je op ;)

Dank dank mannen....

Het was idd een "lichte" training. Al moet ik zeggen dat me hele lijf tijdens het trainen echt beurs aanvoelde....:o

Goed, ik kreeg wat vragen of ik volgend jaar er vol voor ga? En dan bedoelde men de StM van Ned.
Mijn antwoord is voorlopig hierop dat ik wel zoveel als mogelijk door blijf trainen en als mijn koppie er naar staat en het lijf wil mee, dan ga ik er wel voor....ja.

Wel hoop ik dan privé de boel op de rit te hebben, anders is het verrekte lastig. Wat werk betreft wordt ook nog wel een uitdaging denk ik, want in Januari moet ik een project op poten zetten en gaan leidden, wat ook de nodige aandacht en tijd en dus energie gaat kosten, maar ik kan dat nu nog niet zo goed inschatten hoeveel van wat.

Dus voorlopig gewoon lekker door en dan zien we wel, ga me geen extra druk opleggen, want dat werkt bij mij toch niet.
Wel heb ik een ambitieus doel, want een beetje "dromen" mag toch altijd wel en dat is een kwalificatieplek (dus 1 t/m 4) op de StM van Nederland 2010.....:eek:

Ook heb ik als doel om 160kg te kunnen logliften en 360kg (suited) te deadliften.

;)

Mooie doelen! Succes ermee :thumbs:

nice goals mike !
beetje dezelfde als ik alleen voor mij in 2015 :D

160 op log en 360 deadlift zijn serieuze en brute doelen, maar wel realistisch en haalbaar voor jou!

Succes ermee Mike! Go for it!

Terug
Naar boven