Vanmiddag na mijn werk (was vroeg klaar), samen met mijn broertje even gezellig met wat oud-collega's van de riethandel (familiebedrijf) koffie gedronken.
Daar zat de keet vol met ruige kerels die na werktijd even een stevige pint pakken en lekker veel grote verhalen vertellen. Oergezellig.
In de plaatselijke discotheek is er een gouwe ouwe vanavond en een aantal van die gasten hadden vrijkaartjes.
Hoe het precies ter sprake kwam weet ik niet meer, maar een paar van die jongens wilden graag met mij armworstelen. Ik voelde daar weinig voor.
Mijn broertje kwam met het voorstel om ipv tegen mij het eerst tegen hem te proberen met als inzet die vrijkaartjes.
"Als je het niet van mij kunt winnen, dan hoef je het sowieso niet tegen mijn broer te proberen." waren zijn woorden.....
Overmoedig als de mannen waren gingen ze ervoor.
Nr.1......ik geloof dat mijn broertje welgeteld 0,5 sec nodig had....haha. Da's al één vrijkaartje...

Nr.2, Dit was een serieuze tegenstander. Onderarmen en polsen van formaat, tevens van die dikke vleeshanden. Maargoed dat heeft me broertje ook. Ik voelde dat ik brothertje even moest aanmoedigen, want het zou best gezellig zijn om vanavond met z'n beiden te gaan.
Hier had broerlief iets meer inzet voor nodig, maar de jongens met mobieltjes waren nog net niet snel genoeg om er een foto van te maken...haha. Jow wij gaan vanavond stappen. Je had die gezichten van die ruige kerels moeten zien....k*t!...haha.
Goed we praatten nog wat na en toen leek het mijn broertje een leuk idee om vanavond eens naar de sportschool te gaan. Ik wist niet wat ik hoorde....yes!
Dus wij samen naar de sportschool. "En haal het niet in je hoofd om te gaan fietsen en te cardio-en, je gaat met de gewichten aan de slag!"
Zowaar hebben ze in de bewuste sportschool (ééntje waar ik dus niet train) een ifsa-formaat log liggen. Dat was een prettige verrassing. Joepieeee LOGLIFTEN dus!!!
Loglift
3x72kg
3x92kg
1x112kg
1x122kg
1x132kg

(Damn!)

6x92kg (Poging tot rep out, maar ik zag na de 6 sterretjes, ben dus gekapt)
Pull ups
8xBW (129kg)
9xBW
7xBW (Pffffff.....pijp echt leeg, nog steeds een beetje dizzy, geen fijn gevoel)
Schuin bankdrukken
12x90kg
10x100kg
8x110kg (Ook hier voelde ik me niet optimaal en trilde als een idioot.....k*t)
Lattpulldown
22x100kg (Rotzooi van technogym, veeeeel te licht)
Triceps pushdown (touwerdetouw)
15x37,5kg
15x40kg (lichte zooi, hele stack bijna.......)
Zittend duwen (technogym shit)
25x110kg (ik geloofde het wel hoor, wel lekkere pomp)
Kuiten op legpress
22x190kg
25x190kg (zwaarder kon niet

, wederom technogym zooi)
Mwoaah dat was em wel.
Mijn broertje drukte 12x80kg op de bank en 6x90kg. Tevens pakte hij de 82kg op de loglift (1e keer!!!!), maar toch weer eerst cardio hè...... Hij leert het nooit..... ach ja aard van het beestje. Is al sterk zat....hihi.

Hij deed dit ook een beetje voor mij, ff lekker samen trainen en wat ouwehoeren...goede bedoelingen....gezellig.