Fitness Seller

Mike's log/biograafje

• Topic Starter Topic Starter
Aardig Mike maar de echte gewichten moeten nog komen.

Ja nee dat is duidelijk. Ik train gewoon als ik zin heb en het komt vanzelf wel. Ik moet de geest eerst even een beetje te pakken krijgen. Er begint langzaam aan weer wat spanning op de spieren te komen.
Ik kan ook een jaartje lekker doortimmeren om er een seizoen later in supervorm te staan....;)

Vraag je jezelf nooit eens af waar je zou staan in deze sport als je eens een paar jaar deftig kan doortrainen? Dan spreken toch over wereldniveau?:)

Vraag je jezelf nooit eens af waar je zou staan in deze sport als je eens een paar jaar deftig kan doortrainen? Dan spreken toch over wereldniveau?:)

Ja, ik en anderen om mij heen vraag dat idd wel eens af. Al zou wereldnivo toch wat te ambitieus zijn, maar nationaal zeker.

We zullen zien. Ik heb een druk en hectisch leventje en dan zou hardlopen een makkelijkere sport zijn dan dat gezeul aan de gewichten....hihi ;)

Vanmiddag na mijn werk (was vroeg klaar), samen met mijn broertje even gezellig met wat oud-collega's van de riethandel (familiebedrijf) koffie gedronken.
Daar zat de keet vol met ruige kerels die na werktijd even een stevige pint pakken en lekker veel grote verhalen vertellen. Oergezellig.
In de plaatselijke discotheek is er een gouwe ouwe vanavond en een aantal van die gasten hadden vrijkaartjes.
Hoe het precies ter sprake kwam weet ik niet meer, maar een paar van die jongens wilden graag met mij armworstelen. Ik voelde daar weinig voor.
Mijn broertje kwam met het voorstel om ipv tegen mij het eerst tegen hem te proberen met als inzet die vrijkaartjes.
"Als je het niet van mij kunt winnen, dan hoef je het sowieso niet tegen mijn broer te proberen." waren zijn woorden.....

Overmoedig als de mannen waren gingen ze ervoor.
Nr.1......ik geloof dat mijn broertje welgeteld 0,5 sec nodig had....haha. Da's al één vrijkaartje...:p
Nr.2, Dit was een serieuze tegenstander. Onderarmen en polsen van formaat, tevens van die dikke vleeshanden. Maargoed dat heeft me broertje ook. Ik voelde dat ik brothertje even moest aanmoedigen, want het zou best gezellig zijn om vanavond met z'n beiden te gaan.
Hier had broerlief iets meer inzet voor nodig, maar de jongens met mobieltjes waren nog net niet snel genoeg om er een foto van te maken...haha. Jow wij gaan vanavond stappen. Je had die gezichten van die ruige kerels moeten zien....k*t!...haha.

Goed we praatten nog wat na en toen leek het mijn broertje een leuk idee om vanavond eens naar de sportschool te gaan. Ik wist niet wat ik hoorde....yes!
Dus wij samen naar de sportschool. "En haal het niet in je hoofd om te gaan fietsen en te cardio-en, je gaat met de gewichten aan de slag!"
Zowaar hebben ze in de bewuste sportschool (ééntje waar ik dus niet train) een ifsa-formaat log liggen. Dat was een prettige verrassing. Joepieeee LOGLIFTEN dus!!!

Loglift
3x72kg
3x92kg
1x112kg
1x122kg
1x132kg :D :D :D (Damn!) :p
6x92kg (Poging tot rep out, maar ik zag na de 6 sterretjes, ben dus gekapt)

Pull ups
8xBW (129kg)
9xBW
7xBW (Pffffff.....pijp echt leeg, nog steeds een beetje dizzy, geen fijn gevoel)

Schuin bankdrukken
12x90kg
10x100kg
8x110kg (Ook hier voelde ik me niet optimaal en trilde als een idioot.....k*t)

Lattpulldown
22x100kg (Rotzooi van technogym, veeeeel te licht)

Triceps pushdown (touwerdetouw)
15x37,5kg
15x40kg (lichte zooi, hele stack bijna.......)

Zittend duwen (technogym shit)
25x110kg (ik geloofde het wel hoor, wel lekkere pomp)

Kuiten op legpress
22x190kg
25x190kg (zwaarder kon niet :mad:, wederom technogym zooi)

Mwoaah dat was em wel.
Mijn broertje drukte 12x80kg op de bank en 6x90kg. Tevens pakte hij de 82kg op de loglift (1e keer!!!!), maar toch weer eerst cardio hè...... Hij leert het nooit..... ach ja aard van het beestje. Is al sterk zat....hihi. ;)
Hij deed dit ook een beetje voor mij, ff lekker samen trainen en wat ouwehoeren...goede bedoelingen....gezellig. :)

Mooie training Mike dat is alweer een serieuze log.

Whoaw, dat zal wel een prettig avondje zijn geweest makker! Toch ook een nette training neergezet!

Jullie 2 beren zijn echt enorm sterk...was jij ook al heel erg sterk op je 15 jaar? Ik wil ook zo'n beest worden als jij of je broer:D

Mooie training Mike dat is alweer een serieuze log.

Ja, ik stond er zelf ook van te kijken. Al moest die 132kg wel echt uit me wimpers komen....haha. Maargoed ik had gisteren ook aardig pittig aan het push-pressen geweest, dus dit had ik niet verwacht.

Whoaw, dat zal wel een prettig avondje zijn geweest makker! Toch ook een nette training neergezet!

Jullie 2 beren zijn echt enorm sterk...was jij ook al heel erg sterk op je 15 jaar? Ik wil ook zo'n beest worden als jij of je broer:D

Mijn broertje is geen beer van een kerel hoor. Kan hij wel heel makkelijk zijn als ie wil. Maar dat WIL hij dus niet :(. Wel heeft hij erg veel moeite om op gewicht te blijven. Het liefst weegt ie net iets onder de 90kg ivm het fietsen wat ie graag doet. Maar als hij dus een weekje of 4 de gym induikt gaat ie heel rap naar de 100kg toe. Ik heb zoiets van, maak gebruik van die aanleg. Maar je moet het ook leuk vinden en dat vind ie dus niet.....shame....

Op mijn 13e won ik van de meeste volwassen kerels met armworstelen o.a. gymleraar (ex-bokser en rugbyspeler, dus geen lulletje rozewater). Ben altijd de sterkste jongen van de klas, school, buurt, dorp...en verder geweest.... Al kon je dat vroeger niet aan mij zien. Daar zijn veel oudere jongens destijds flink mee het schip ingegaan...haha..als ik daar nog aan denk. Ik kon altijd aan het klimrek met één arm optrekken (maar NU dus niet meer....:p ). De plaatselijke turnvereniging wilde me heel graag hebben. Ze hebben ontelbaar vaak me moeder en mij de oren van de kop zitten zeuren. Niet aan mij besteedt. Ik begon pas uit te dijen na mijn 16e. Toen heb ik de grootste groeispurt gekregen. Hoge koortsen en flinke groeipijnen 's-nachts. Artsen zeiden dat het kwam door pieken in mijn hormoonhuishouding....nou ja, zal wel.
Mijn broertje is altijd kleiner, veel vlugger, behendiger en leniger dan ik geweest. Net een aapje, ook verassend sterk. ;)

Het leuke is dat je in het sterkste-man wereldje sowieso allemaal van dit soort mannen tegenkomt. Sterkste van de klas, school, dorp. Als kind zijnde ongetraint (uiteraard) al bovengemiddeld sterk. Al gaat die vlieger niet voor iedereen op. Daarom heb ik zoveel respect voor jongens die niet zo'n achtergrond hebben, maar wel op dat nivo komen. Door keihard en toegewijd trainen....dus aanleg is leuk, maar als je er niet genoeg mee doet zegt het ook niet meer dan dat.

Laatst bewerkt:
pffieeuw mooie training altijd goed om hier weer te lezen :thumbs:

leuk verhaal weer Mike!

Lekkere training en toch weer flinke loglift! Je broertje is idd erg sterk voor een ongetraind iemand. Leuk zoiets.

En have fun met die vrijkaartjes zou ik zeggen!! ;)

pffieeuw mooie training altijd goed om hier weer te lezen :thumbs:

Dank je. Jij bent trouwens ook niet geheel onverdienstelijk bezig las ik laatst. Ga zo door man. Wie weet zien we je snel op een StM wedstrijd.....;)

leuk verhaal weer Mike!

Lekkere training en toch weer flinke loglift! Je broertje is idd erg sterk voor een ongetraind iemand. Leuk zoiets.

En have fun met die vrijkaartjes zou ik zeggen!! ;)

Mijn broertje is niet helemaal ongetraint, maar die aantallen sessies in de gym zijn van zeer korte duur en heel periodiek. Ik zou zo graag willen dat hij is met een serieus krachtschema 12 weken achter elkaar aan de gang gaat. Ik durf er vergif op in te nemen dat die jongen over de 140kg gaat met de bank en nog zwaarder kan buigen.

Zoals die loglift ook (overigens deze had ie wel echt voor de eerste keer in de handen) zo easy 82kg en dan dat gezeur, zwaarder is niet goed dan krijg je kans op blessure's etc. etc...blabla. Ik wilde er nog 92kg van maken en hem alleen tot voorslaan verleiden, maar nee......hij wilde niet. Jammer dan. :mad:
En toch weer die verdomde fiets opzoeken....conditie hè... moet wel op peil blijven...sjeezus....haha. Ach ieder zijn ding! ;)

Sterke gasten jij en je broer Mike.
Je broer heeft wel een beetje gelijk eigenlijk...
Hij is al sterk, dus waarom risico's nemen met iets wat je eigenlijk toch niet zo leuk vind..?
Je moet hem eigenlijk eens wijsmaken dat door 1 of 2x/week krachttraining, zijn fietsen enorm vooruit zou gaan.
Daar hoef je niet voor te liegen, en met zijn genen staat hij dan over 2 jaar alsnog op de Sterkste man van NL! :D

Die "kleine" van mij vernedert ook zijn gymleraar al met armdrukken.
Pakt ook verschillende volwassen mannen.
Al is "klein" ook betrekkelijk, want hij is inmiddels al langer dan mij geloof ik... :o
Hij is een paar keer meegeweest naar de sportschool, maar he heeft hem ook niet gegrepen, jammer genoeg, had ik wel mooi gevonden.
Trouwens, mijn schoonzusje maakte vroeger ook al "getrainde" mannen belachelijk door ze te verslaan met armdrukken, en die is nog geen 1 mtr. 60 groot, en weegt maar 60kg! :eek:

Goed te lezen dat je het naar je zin had, houden zo vent! :thumbs:

Sterke gasten jij en je broer Mike.
Je broer heeft wel een beetje gelijk eigenlijk...
Hij is al sterk, dus waarom risico's nemen met iets wat je eigenlijk toch niet zo leuk vind..?
Je moet hem eigenlijk eens wijsmaken dat door 1 of 2x/week krachttraining, zijn fietsen enorm vooruit zou gaan.
Daar hoef je niet voor te liegen, en met zijn genen staat hij dan over 2 jaar alsnog op de Sterkste man van NL! :D

Haha, ja dat zou geweldig zijn. De gebroeders Bagerman vs de gebroeders Hams...;)

Die "kleine" van mij vernedert ook zijn gymleraar al met armdrukken.
Pakt ook verschillende volwassen mannen.
Al is "klein" ook betrekkelijk, want hij is inmiddels al langer dan mij geloof ik... :o
Hij is een paar keer meegeweest naar de sportschool, maar he heeft hem ook niet gegrepen, jammer genoeg, had ik wel mooi gevonden.
Trouwens, mijn schoonzusje maakte vroeger ook al "getrainde" mannen belachelijk door ze te verslaan met armdrukken, en die is nog geen 1 mtr. 60 groot, en weegt maar 60kg! :eek:

Goed te lezen dat je het naar je zin had, houden zo vent! :thumbs:

Hoe oud is die kleine van jou dan? Sportschool kan altijd nog aanslaan natuurlijk.
En leuk om te lezen van je schoonzusje. :D

Nick is 14 jaar, en een lange magere haas. ;)

Nick is 14 jaar, en een lange magere haas. ;)

Ah, 14 is nog jong en het kan nog alle kanten op. Op die leeftijd dan vind je bijvoorbeeld het ene moment voetbal top, dan wil je op Judo, karate, kickboxen, het liefst alle drie tegelijk. Om vervolgens ineens interesse in karten te krijgen. Been there, done that....haha ;) (wat? ik heb zelfs nog een jaartje tafeltennis gedaan, echt gaaf trouwens).

Oh by the way ik woog vanochtend poedelnaakt 131kg. :rolleyes: :cool:

Maar heb gisteren dan ook 3x chinees gegeten(13.00u,15.00u en 17.00u) bij een oom en tante van mij, 2x snackbar (patat oorlog met gehakstaaf en later RAS-patat met een bereklauw saté). Warm eten macaroni-schotel van me moeder 2 borden vol. En 2x een uitsmijter ham/kaas, als ontbijt en voor het slapen gaan.....damn!
Het leek wel alsof ik een reserve tank moest bijvullen. 's-Avonds nog een flesje of 10 aan Grolsch-beugeltjes glad gemaakt. Zo die vitaminetjes ook weer binnen....heerlijk! :D

:roflol: en dan noemen sommige mij een vreetschuur

Ah, 14 is nog jong en het kan nog alle kanten op. Op die leeftijd dan vind je bijvoorbeeld het ene moment voetbal top, dan wil je op Judo, karate, kickboxen, het liefst alle drie tegelijk. Om vervolgens ineens interesse in karten te krijgen. Been there, done that....haha ;) (wat? ik heb zelfs nog een jaartje tafeltennis gedaan, echt gaaf trouwens).

Oh by the way ik woog vanochtend poedelnaakt 131kg. :rolleyes: :cool:

Maar heb gisteren dan ook 3x chinees gegeten(13.00u,15.00u en 17.00u) bij een oom en tante van mij, 2x snackbar (patat oorlog met gehakstaaf en later RAS-patat met een bereklauw saté). Warm eten macaroni-schotel van me moeder 2 borden vol. En 2x een uitsmijter ham/kaas, als ontbijt en voor het slapen gaan.....damn!
Het leek wel alsof ik een reserve tank moest bijvullen. 's-Avonds nog een flesje of 10 aan Grolsch-beugeltjes glad gemaakt. Zo die vitaminetjes ook weer binnen....heerlijk! :D

Damn.. lekker gegeten:D

Mike, je klinkt zo net als HOLLE BOLLE GIJS wat je allemaal opnoemt. En dan bedoel ik niet onze Gijs Boeijen, maar die van de EFTELING!!!!

528px-Efteling_-_Holle_Bolle_Gijs_-_Versje.jpg

leuk om uw verhalen te lezen weer:)
sterk broertje ook,15j bijna niet getraind en 6x90kg bandrukken:eek:dat kan ik zelfs nog niet:mad:
en wat jij eet op een dag,eet ik op een week denk ik:D
en ik vraag me af hoe je trainingen eruit zien als je je wel 100% mentaal en fysiek goed voelt,als nu dienen enen gym al te licht is.:eek:

:roflol: en dan noemen sommige mij een vreetschuur

Haha, ok. Ben je ook.... ( ik heb je een keertje hamburgers zien eten, weet je nog? ;))

Hmmm jaa heerlijk. Moest even wat schade inhalen hoor.....:)

Mike, je klinkt zo net als HOLLE BOLLE GIJS wat je allemaal opnoemt. En dan bedoel ik niet onze Gijs Boeijen, maar die van de EFTELING!!!!
[[Link niet meer beschikbaar]]

:roflol:

leuk om uw verhalen te lezen weer:)
sterk broertje ook,15j bijna niet getraind en 6x90kg bandrukken:eek:dat kan ik zelfs nog niet:mad:
en wat jij eet op een dag,eet ik op een week denk ik:D
en ik vraag me af hoe je trainingen eruit zien als je je wel 100% mentaal en fysiek goed voelt,als nu dienen enen gym al te licht is.:eek:

Hmmm ja mijn broertje is geen 15 hoor, maar 32jaartjes oud. Zijn vrouw heeft een fitnesspas en een enkele keer traint hij met haar pas. Dan doet ie voornamelijk wat cardio gerelateerd werk. Helemaal ongetraint is hij dus niet. Maar zwaar aan de gewichten vind ie niks. :mad:

En dat wat ik gegeten heb is niet helemaal representatief voor wat ik dagelijks naar binnen slobber hoor.....poeh....schei uit. ;)

dacht al dat er iets niet klopte,niet goed gelezen,sla de posts wat door elkaar blijkbaar:duh:
ja,dat eten is idd wel echt veel:D

Terug
Naar boven