Woog vanochtend 129kg! Jeah 1 kilo erbij.....ffffuuuu.
Slapen gaat al iets beter, gemiddeld 4 uurtjes per nacht nu. Eten gaat ook de goede kant op, al heb ik dagen dat ik nauwelijks wat door me strot krijg.
Mijn ouders, broer en zus, adviseren mij naar de dokter te gaan om wat gemoedstoestandsverbeterende middelen te krijgen. maar ik hoef die zooi niet. lees daar teveel gezeik over. Slap en lusteloos voelen,
spierzwakte 
...enz. Nee aan mij niet besteedt. Gewoon van dag tot dag en verder.
Ik zal even posten wat ik eet als ik me goed voel.
06.30u
4 gebakken eieren met meegebakken ham en 3 volkoren boterhammen.
2 glazen (0,5l) volle melk.
1 multivit (sporters timereleased HEMA!)
1 Vit. B-complex icm vit C.
1 Omega 3-6-9 capsule (ingenomen met 0,4l water)
08.00u (op mn werk)
2 volkoren boterhammen met kaas/ham
1 kop koffie met melk en suiker.
10.00u
2 volkoren boterhammen met beleg (varieerd van pindakaas t/m hagelslag)
1 kop thee en 1 kop koffie mms
12.00u
6 volkoren boterhammen met beleg variërend van worst, rurookvlees, gehakt,kaas.
2 glazen halfvolle melk (0,4l)
15.00u
2 volkoren boterhammen met beleg
1 flesje AA-drink (0,5l) en 1 kop koffie mms
18.00u (net thuis)
Warm eten. (kan van alles zijn iig 2 borden nokkie vol)
Drinkbeker (0,75l) met roosevicee.......jaja, ik vind dat lekker...dus
18.30u
3 koppen koffie mms (is gewoonte geworden, deed ik eerder nooit, maar zooo lekker)
21.00u
5 eieren, gebakken (dan met 3brood), geklutst, of omelet (dan zonder brood), varieerd.
Drinkbeker (0,75l) met roosevicee.....shut up!
22.30u
1 Glas volle melk (0,25l), een enkele keer met eiwitshake
1 multivit (sporters timereleased HEMA!)
1 Vit. B-complex icm vit C.
1 Omega 3-6-9 capsule. (ingenomen met 0,4l water)
Dit is normaliter wat ik op een dag eet. Nu heb ik dagen dat ik nog niet aan de helft kom, maar het gaat weer de goede kant op.
Zoals je kunt zien eet ik erg veel eieren. Dat heb ik altijd gedaan. Nooit ergens last van gehad. Ook regelmatig me cholestorol laten controleren...perfect. Mijn huisarts schrok van de hoeveelheid eieren, maar toen ik hem vertelde dat ik dit al vanaf me 12e doe, kon hij me amper geloven....echt waar.
Ik geloof dat in eieren en vlees veel kracht zit. Kan tussen de oren zitten, maar zo voeld dat wel. Als ik een tijdje geen eieren en of vlees kan eten ga ik me slapjes en lusteloos voelen.
Verder krijg ik zo'n 4,5 tot 5 liter vocht binnen in de vorm van water, melk, koffie, thee en zoete drank. Ik kijk altijd naar de kleur van me urine, hoe lichter hoe beter.
Ik drink geen of weinig alcohol. Als ik al iets drink dan is het in het weekend en dan bij voorkeur bier. Vroeger dronk ik elke dag gemiddeld 1 tot 1,5 liter bier, maar daar ben ik al een tijdje mee gestopt.