AndroidHealthClinic

Mike's log/biograafje

• Topic Starter Topic Starter
Grappig om te zien dat een 18-jarige iemand van 40 al weer oud noemt ...

Ken je dat gezegde: 'Je leven begint pas bij je 40e?'
Mannen worden nu eenmaal aantrekkelijker als ze ouder worden ;)

Tegen Mike wil ik zeggen: veel sterkte en succes in je werk en met je trainingen; stort je even op deze zaken (maar niet teveel), blijf vertrouwen in jezelf houden en groei langzaam toe naar een gelukkige toekomst! :)

Wijze woorden Sigi. ;)

En dank je, ik doe me best.

Alle dieren, gaat er hier ook nog getraind worden.... ???

:D

Niet fit en mijn koppie bij andere dingen, me ertoe gedwongen toch te gaan trainen.

Pushpress (licht, bewust)
6x70kg
6x80kg
6x90kg

Squat
6x90kg
6x130kg
6x170kg
5x210kg (De t*ring, #* wtf $) Alle squats waren iets dieper dan paralel. Moest er toch maar es aan geloven....pffff :eek:

Bankdrukken (tja niet helemaal smal, maar smaller dan schouderbreedte)
6x90kg
6x110kg
6x130kg
7x140kg Het voelde al iets comfortabeler dan vorige week. Maar door een licht knakje in me schouders ben ik bij de 7e rep gestopt. Gevoelsmatig had ik nog 3 reps over.

Lattpulldown
10x107kg
8x127kg
8x137kg

Triceps pulldown (touwerdetouw)
12x35kg
12x42kg

Hammercurl
8x32kg
8x40kg Bij mijn 2e setje latpulldown wilde men de gym gaan sluiten. :( Dus alle setjes en oefeningen daarna heb ik in 7 min. gedaan.....dus...tjaa.

Op zich niet echt een verkeerde training, maar ik voelde me enorm opgejaagd. pakte net effe te weinig rust tussen de setjes en dan wordt het gevoelsmatig niet echt een lekkere training. Maar hey ik heb me muscletjes weer een prikkeltje gegeven...toch? ;)

Het zou voor veel andere mensen wel wat veel prikkelen denk ik...
Good effort Mike! :thumbs:

ooh mike je bent echt beestachtig sterk!

Woog vanochtend 129kg! Jeah 1 kilo erbij.....ffffuuuu. :(

Slapen gaat al iets beter, gemiddeld 4 uurtjes per nacht nu. Eten gaat ook de goede kant op, al heb ik dagen dat ik nauwelijks wat door me strot krijg.
Mijn ouders, broer en zus, adviseren mij naar de dokter te gaan om wat gemoedstoestandsverbeterende middelen te krijgen. maar ik hoef die zooi niet. lees daar teveel gezeik over. Slap en lusteloos voelen, spierzwakte :eek:...enz. Nee aan mij niet besteedt. Gewoon van dag tot dag en verder.

Ik zal even posten wat ik eet als ik me goed voel.

06.30u
4 gebakken eieren met meegebakken ham en 3 volkoren boterhammen.
2 glazen (0,5l) volle melk.
1 multivit (sporters timereleased HEMA!)
1 Vit. B-complex icm vit C.
1 Omega 3-6-9 capsule (ingenomen met 0,4l water)

08.00u (op mn werk)
2 volkoren boterhammen met kaas/ham
1 kop koffie met melk en suiker.

10.00u
2 volkoren boterhammen met beleg (varieerd van pindakaas t/m hagelslag)
1 kop thee en 1 kop koffie mms

12.00u
6 volkoren boterhammen met beleg variërend van worst, rurookvlees, gehakt,kaas.
2 glazen halfvolle melk (0,4l)

15.00u
2 volkoren boterhammen met beleg
1 flesje AA-drink (0,5l) en 1 kop koffie mms

18.00u (net thuis)
Warm eten. (kan van alles zijn iig 2 borden nokkie vol)
Drinkbeker (0,75l) met roosevicee.......jaja, ik vind dat lekker...dus :p

18.30u
3 koppen koffie mms (is gewoonte geworden, deed ik eerder nooit, maar zooo lekker)

21.00u
5 eieren, gebakken (dan met 3brood), geklutst, of omelet (dan zonder brood), varieerd.
Drinkbeker (0,75l) met roosevicee.....shut up! ;)

22.30u
1 Glas volle melk (0,25l), een enkele keer met eiwitshake
1 Omega 3-6-9 capsule. (ingenomen met 0,4l water)

Dit is normaliter wat ik op een dag eet. Nu heb ik dagen dat ik nog niet aan de helft kom, maar het gaat weer de goede kant op.

Zoals je kunt zien eet ik erg veel eieren. Dat heb ik altijd gedaan. Nooit ergens last van gehad. Ook regelmatig me cholestorol laten controleren...perfect. Mijn huisarts schrok van de hoeveelheid eieren, maar toen ik hem vertelde dat ik dit al vanaf me 12e doe, kon hij me amper geloven....echt waar.
Ik geloof dat in eieren en vlees veel kracht zit. Kan tussen de oren zitten, maar zo voeld dat wel. Als ik een tijdje geen eieren en of vlees kan eten ga ik me slapjes en lusteloos voelen.

Verder krijg ik zo'n 4,5 tot 5 liter vocht binnen in de vorm van water, melk, koffie, thee en zoete drank. Ik kijk altijd naar de kleur van me urine, hoe lichter hoe beter.
Ik drink geen of weinig alcohol. Als ik al iets drink dan is het in het weekend en dan bij voorkeur bier. Vroeger dronk ik elke dag gemiddeld 1 tot 1,5 liter bier, maar daar ben ik al een tijdje mee gestopt. :cool:

het gaat zichtbaar de goede kant op, doe zo voort :thumb:

Je eet niet zo heel veel hoor, voor zo'n grote kerel.
Eigenlijk heel gewoontjes.
Op mijn werk snapten ze ook niet dat ik 10 eieren op een dag at, mijn familie trouwens ook niet.
Dat was trouwens wel toen ik flink aan het trainen was, nu eet ik bij lange na niet zo veel (eieren) ;)
Je doet het er goed op zo te lezen, dus keep it up, zou ik zo zeggen! :D
Laat die Prozac en zooi maar gewoon staan Mike.
Als je er helemaal doorheen zit kun je beter eens even flink aan de zuip gaan imo.
Daar ben je de volgende ochtend weer vanaf, die zooi geraak je misschien wel nooit meer vanaf, en je word er nog daaps van ook!
En zo gauw je er aan toe bent, een neiuwe vriendin doet ook wonderen!
Dat hoeft ook niet direct de ware te zijn, al was het alleen maar om even te realiseren dat je er nog bij hoort, en dat vrouwen je nog steeds wel zien zitten.
En het is natuurlijk gewoon lekker om af en toe eens even een dopje te doen! :D
Succes Mike, het komt allemaal goed man! :thumbs:

Toch redelijk wat calorieen die je binnen krijgt Mike. Schat tussen de 4000 en 5000 Kc. Maar dat mag zo'n grote vent ook wel hebben!!

Ik vind 4 uurtjes slaap wel heel erg weinig als ik eerlijk ben. Altijd zo weinig geslapen?
Ik functioneer al niet als ik 6 uur heb geslapen. Heb altijd zo'n 8 a 9 uur nodig voor optimale fitheid...

Die pillentroep is niets!
Beter geef je jezelf nog een week om zielig te zijn,en laat je je dan ff flink onder je reet trappen door Robbert of een andere beer!
Dit is allemaal k*t maar je moet door!

goed om te lezen dat je deze emotioneel gezien moeilijke tijden 'zelf' wilt doorgaan ipv weer chemische shit in je lichaam te pompen ! Zo te lezen is het nog wel vrij heftig maar t gaat langzaam maar zeker beter...

Kom je de 31e ook naar Baarn om ons aan te moedigen?

Woog vanochtend 129kg! Jeah 1 kilo erbij.....ffffuuuu. :(

Slapen gaat al iets beter, gemiddeld 4 uurtjes per nacht nu. Eten gaat ook de goede kant op, al heb ik dagen dat ik nauwelijks wat door me strot krijg.
Mijn ouders, broer en zus, adviseren mij naar de dokter te gaan om wat gemoedstoestandsverbeterende middelen te krijgen. maar ik hoef die zooi niet. lees daar teveel gezeik over. Slap en lusteloos voelen, spierzwakte :eek:...enz. Nee aan mij niet besteedt. Gewoon van dag tot dag en verder.

Ik zal even posten wat ik eet als ik me goed voel.

06.30u
4 gebakken eieren met meegebakken ham en 3 volkoren boterhammen.
2 glazen (0,5l) volle melk.
1 Omega 3-6-9 capsule (ingenomen met 0,4l water)

08.00u (op mn werk)
2 volkoren boterhammen met kaas/ham
1 kop koffie met melk en suiker.

10.00u
2 volkoren boterhammen met beleg (varieerd van pindakaas t/m hagelslag)
1 kop thee en 1 kop koffie mms

12.00u
6 volkoren boterhammen met beleg variërend van worst, rurookvlees, gehakt,kaas.
2 glazen halfvolle melk (0,4l)

15.00u
2 volkoren boterhammen met beleg
1 flesje AA-drink (0,5l) en 1 kop koffie mms

18.00u (net thuis)
Warm eten. (kan van alles zijn iig 2 borden nokkie vol)
Drinkbeker (0,75l) met roosevicee.......jaja, ik vind dat lekker...dus :p

18.30u
3 koppen koffie mms (is gewoonte geworden, deed ik eerder nooit, maar zooo lekker)

21.00u
5 eieren, gebakken (dan met 3brood), geklutst, of omelet (dan zonder brood), varieerd.
Drinkbeker (0,75l) met roosevicee.....shut up! ;)

22.30u
1 Glas volle melk (0,25l), een enkele keer met eiwitshake
1 Omega 3-6-9 capsule. (ingenomen met 0,4l water)

Dit is normaliter wat ik op een dag eet. Nu heb ik dagen dat ik nog niet aan de helft kom, maar het gaat weer de goede kant op.

Zoals je kunt zien eet ik erg veel eieren. Dat heb ik altijd gedaan. Nooit ergens last van gehad. Ook regelmatig me cholestorol laten controleren...perfect. Mijn huisarts schrok van de hoeveelheid eieren, maar toen ik hem vertelde dat ik dit al vanaf me 12e doe, kon hij me amper geloven....echt waar.
Ik geloof dat in eieren en vlees veel kracht zit. Kan tussen de oren zitten, maar zo voeld dat wel. Als ik een tijdje geen eieren en of vlees kan eten ga ik me slapjes en lusteloos voelen.

Verder krijg ik zo'n 4,5 tot 5 liter vocht binnen in de vorm van water, melk, koffie, thee en zoete drank. Ik kijk altijd naar de kleur van me urine, hoe lichter hoe beter.
Ik drink geen of weinig alcohol. Als ik al iets drink dan is het in het weekend en dan bij voorkeur bier. Vroeger dronk ik elke dag gemiddeld 1 tot 1,5 liter bier, maar daar ben ik al een tijdje mee gestopt. :cool:

Dit voeddingsschema lijkt me voor een krachtsporter als jou niets mis mee te zijn...geadviseerd word om altijd meerdere (kleinere);) maaltijden per dag tot je te nemen. Je eet wel meer dan mij...maar je bent waarschijnlijk ook actiever en traind vaker.

Mijn ontbijt ziet er als volgt uit:
0,5 liter mager melk + maatschep weiproteïne.
4 sneetjes volkoren brood
2 gebakken eieren
1 hele banaan.

3 uur later:
500 gram magere kwark met een appel en/of sinasappel.

3 uur later:
1 blik tonijn in olijfolie, 4 volkoren crackers en een appel en/of sinasappel.
halve liter magere melk.

middageten:
250 gram biefstuk, kipfillet of zalm met aardappelen of pasta dan nog groente...mijn voorkeur gaat uit naar rauwkost (sla, komkommer, tomaten, paprika's enz.)
als desert 1 à 2 kiwi's.

3 uur later:
halver liter magere yoghut met een appel + halve liter magere melk.

Verdeeld over de dag drink ik nog 1,5 L Spa.

Mijn cholestorol, bloeddruk en suikerspiegel is ondanks mijn gewicht van zo'n 145kg ook prima!

Als ik echter maar 4 uur per nacht zou slapen, zou ik als een zombie rondlopen...ik heb minimaal 7 uur nodig en slaap ook graag heerlijk uit als de mogelijkheid er is.

Blijf eten, blijf trainen en ik hoop dat je ook weer snel een betere nachtrust zult hebben.

Jezus zeg, wat eten jullie allemaal veel...

Dit is wat ik ongeveer 'maar' eet:

smorgens:
1 multivit
1 vit C
water met whey

tussendoor:
250ml halfvolle melk
2 sneetjes brood met kipfilet

smiddags:
500ml halv melk
4 sneetjes brood met ham, kaas of kipfilet

tussendoor:
250ml halv melk
2 sneetjes met kipfilet

Avondeten:
150 gram vlees/vis, aardappelen/pasta en groenten
als toetje pudding of choco mousse

Voor slapen:
meestal kleine snack
whey shake met 300ml halv melk

Thats it.. :D

Je eet niet zo heel veel hoor, voor zo'n grote kerel.
Eigenlijk heel gewoontjes.
Op mijn werk snapten ze ook niet dat ik 10 eieren op een dag at, mijn familie trouwens ook niet.
Dat was trouwens wel toen ik flink aan het trainen was, nu eet ik bij lange na niet zo veel (eieren) ;)
Je doet het er goed op zo te lezen, dus keep it up, zou ik zo zeggen! :D
Laat die Prozac en zooi maar gewoon staan Mike.
Als je er helemaal doorheen zit kun je beter eens even flink aan de zuip gaan imo.
Daar ben je de volgende ochtend weer vanaf, die zooi geraak je misschien wel nooit meer vanaf, en je word er nog daaps van ook!
En zo gauw je er aan toe bent, een neiuwe vriendin doet ook wonderen!
Dat hoeft ook niet direct de ware te zijn, al was het alleen maar om even te realiseren dat je er nog bij hoort, en dat vrouwen je nog steeds wel zien zitten.
En het is natuurlijk gewoon lekker om af en toe eens even een dopje te doen! :D
Succes Mike, het komt allemaal goed man! :thumbs:

Haha, tja echt veel zin in een dopje heb ik nu niet. Maar dat zal wel met de stress te maken hebben. Komt wel weer goed.
Alleen als ik echt fanatiek aan het trainen ben komt er nog een tweede warme maaltijd en een stevige snack (meestal pizza) bij, maar dan heb je het ook wel gehad hoor.
Als je wat ouder wordt heb je die enorme calorie-inname ook niet nodig.

Toch redelijk wat calorieen die je binnen krijgt Mike. Schat tussen de 4000 en 5000 Kc. Maar dat mag zo'n grote vent ook wel hebben!!

Ik vind 4 uurtjes slaap wel heel erg weinig als ik eerlijk ben. Altijd zo weinig geslapen?
Ik functioneer al niet als ik 6 uur heb geslapen. Heb altijd zo'n 8 a 9 uur nodig voor optimale fitheid...

4 uurtjes is voor mij veeel te weinig. Ik ben een grote slaper. Heb 9 uur nodig om me superfit te voelen. Wat ook kan is 6 uurtjes en 's-middags 1,5 à 2 uurtjes pitten. Dat deed ik altijd toen ik nog in de ploegen werkte.
Maar nu heb ik goed geslapen, was er vanochtend om 11.00u uit...heerlijk.

Die pillentroep is niets!
Beter geef je jezelf nog een week om zielig te zijn,en laat je je dan ff flink onder je reet trappen door Robbert of een andere beer!
Dit is allemaal k*t maar je moet door!

Haha, ja nu werkt dat nog ff niet. Later weer...ok? ;)

goed om te lezen dat je deze emotioneel gezien moeilijke tijden 'zelf' wilt doorgaan ipv weer chemische shit in je lichaam te pompen ! Zo te lezen is het nog wel vrij heftig maar t gaat langzaam maar zeker beter...

Kom je de 31e ook naar Baarn om ons aan te moedigen?

Misschien. Ik ga mezelf even geen verplichtingen opleggen. Niet verkeerd begrijpen, maar ik maak op dit moment met nagenoeg niemand afspraken. Doe nu zoveel mogelijk waar ik zin in heb. maar het kan maarzo zijn dat ik er wel ben.
In ieder geval bedankt voor het vragen...;) :)

Jezus zeg, wat eten jullie allemaal veel...

Dit is wat ik ongeveer 'maar' eet:

smorgens:
1 multivit
1 vit C
water met whey

tussendoor:
250ml halfvolle melk
2 sneetjes brood met kipfilet

smiddags:
500ml halv melk
4 sneetjes brood met ham, kaas of kipfilet

tussendoor:
250ml halv melk
2 sneetjes met kipfilet

Avondeten:
150 gram vlees/vis, aardappelen/pasta en groenten
als toetje pudding of choco mousse

Voor slapen:
meestal kleine snack
whey shake met 300ml halv melk

Thats it.. :D

Dat is ook niet echt veel idd, maar wel een stuk schoner dan dat ik eet. :D

Zo vanavond weer een tripje richting gym gedaan. Was wat laat thuis, dus haasje repje.
Ik woog vanochtend 128,5 op lege maag. Dus mijn gewicht lijkt zich wat te herpakken en langzaam zit er weer een stijgende lijn in.

Squat
6*100kg
6*130kg
6*145kg (zwaarder ben ik niet gegaan, wilde wat over hebben voor het deadliften)

Pushpress
6*90kg
4*110kg
3*120kg
3*130kg
2*130kg (3e rep was fail.....ben best tevreden zo)

Deadlift
4*150kg
4*190kg
3*250kg
1*285kg (Damn! ik vergiste me in het gewicht. De bedoeling was 3*265kg, maar ik had er dus per ongeluk 285 zitten laden. Hij moest uit me teennagels komen en ik dacht donders daar ga ik geen 3 reps mee doen. Toen keek ik nog een x-je naar de schijfjes en zag dat er wat niet klopte....:o)

2*3*265kg (zie je wel, dat was dus de bedoeling. Zou natuurlijk te gek zijn om nu alweer 3*285kg te deadliften. Was nog verbaasd over die ene rep...:rolleyes:)

Op zich helemaal niet zo gekke training. Dat lage volume dat past toch gewoon het beste bij me.

Aardig Mike maar de echte gewichten moeten nog komen.

Terug
Naar boven