whahaha, wtf genetisch monsterMike! Die gains zijn gruwelijk !
Maargoed, we houden t maar op spiergeheugen
Dank dank. Even inhaken op het laatste stukje.....
Zoals je wellicht al eens vaker hebt kunnen lezen van mij, kan ik na langere tijd zonder te trainen weer heel snel in de buurt komen van mijn oude nivo. Maar het zit em in het laatste stukje. Om die 15kg extra op de deadlift en squat(al boeit me de squat wat minder) te krijgen, gaat veel meer tijd in zitten. Dat is dan ook de uitdaging.
De resultaten die hier geboekt worden zijn "CLEAN". Om haters en twijfelaars maar gelijk even de mond te snoeren. Ik ben niet helemaal van de jaren '20 en begrijp ook wel dat als je in de top van welke sport dan ook, nationaal of internationaal wil meedraaien je er welhaast niet aan ontkomt om chemische ondersteuning te gebruiken. Dat stukje had ik al wel begrepen hoor.
Maar het streven is om de basis naturel zo hoog mogelijk te leggen en dan kunnen we wel verder zien of het überhaupt nut heeft om aan farmaceutische ondersteuning te gaan denken.
Ik lees ook af en toe wel eens in de AAS sectie van dit forum en als ik dan zie wat jongens allemaal zo makkelijk wegslikken en spuiten, sla ik sT achterover....WTF!

En dan kijk je naar de stats van de meesten, dan springen de tranen letterlijk in me broek......sjeesus, hoe kun je zo met je lijf omgaan. Maargoed, dat moet een ieder uiteindelijk ook voor zichzelf maar uitmaken aan mij is niemand verantwoording verschuldigd.
Heb je echt oprechte ambities en zijn alle zaken vwb voeding, training, rust enz. voor elkaar en mis je net dat stukje extra om bij de top te kunnen komen, tjaa dan vind ik het een heel stuk beter te begrijpen. Maar niet om voor 2 maandjes wat zwaarder te kunnen banken en tijdelijk een grotere biceps of mooiere buikspieren voor de zomer....
Nou zo dan heb ik mijn gedachtes, naar aanleiding van wat eerdere opmerkingen en vragen en opmerkingen in de gym en op straat, weergegeven.

---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------
haha leuk artikel en leuke foto!
erg brute krachtstats!!
Dank je.