AndroidHealthClinic

Mike's log/biograafje

Zo is het gelukt.....:D

Dank je Hummer.
;)
Mooi stukje, jammer dat ze niet wat dieper in gingen op alles.
Je word nog een BN'er. :D

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------

Je broertje is zeker wel een beetje de "op hol geslagen buffel" van het voetbalveld als hij speelt zeker..? :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.002
;)
Mooi stukje, jammer dat ze niet wat dieper in gingen op alles.
Je word nog een BN'er. :D

Heel diep op de materie ingaan is meestal niet zo interessant voor het lekenpubliek. Hij heeft ook een ietwat eigen draai en waarheid aan het verhaal gegeven, maar dat ken ik van journalisten.

Ennuh BN'er....
Nou hoop het niet hoor...haha...:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------
Je broertje is zeker wel een beetje de "op hol geslagen buffel" van het voetbalveld als hij speelt zeker..? :rolleyes:

Nou meer in de zin van fanatisme, want het is me een temperamentvol, fel en fanatiek baasje hoor.
Ik noem hem altijd "krieltje" en dan is het geheid "matten" op een positieve manier....;)

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:26 ----------

Dank je Ruben! :cool:

• Like
Waarderingen: Sigi
t*ring jij bent echt een beest man om te zien had niet anders verwacht. Alleen je hebt wel van die stinksokken volgens mij:D

Mooi stuk krachtbeest!

Hoeveel weeg je momenteel Mike?

• #1.004
t*ring jij bent echt een beest man om te zien had niet anders verwacht. Alleen je hebt wel van die stinksokken volgens mij:D

Mooi stuk krachtbeest!

Hoeveel weeg je momenteel Mike?

Haha...stinksokken...ja die heb ik altijd....damn!

Ik weeg nu (net ff gewogen om je vraag te beantwoorden) 133,8kg. Maar het is nu avond en ik heb kleren aan. Dus zal nu op zo'n 132kg zitten, wat weer een stukje zwaarder is. In achterhoofd houdend dat ik drie weekjes terug nog 127kg woog. :D

Leuk stukje Mikail. Al weer aan het trainen bij Jarno? Ik zal denk ik voor de voorrondes ook wel weer eens regelmatig mee gaan doen.

• #1.006
Vanavond weer wat gespeeld. Bedoeling was om drie basisoefeningen zwaar en tot het uiterste (niet 1RpM) te gaan. Dit is dan voorlopig even de laatste zware sessie. Ik merk dat ik nu even een stapje lichter moet gaan.

Squat
6x100kg
6x140kg
3x180kg
3x220kg
2*2*240kg (ging heel vlot en alles RAW, lekker)
Gevoelsmatig max op dit moment rond de 270kg.

Pushpress
6x100kg
4x120kg
3*3x135kg (laatste setje was errug moeizaam)
Gevoelsmatig max op dit moment rond de 145kg.

Deadlift
5x170kg
5x220kg
1x270kg
3*3x285kg (Zwaar squatten en deadliften in één training zal nooit mijn favoriet worden, maargoed mag niet klagen).
Gevoelsmatig max op dit moment rond de 315kg.

Nu heb ik de afgelopen weken lekker en rustig naar een acceptabele vorm toegetrained. Natuurlijk ben ik nog niet waar ik zijn wil, maar gezien de omstandigheden ben ik best tevreden.
Ik hoef nu niet te zien hoe sterk ik werkelijk ben en ga nu ook weer eventjes naar een vorm van de-load of wat split trainingen icm iets cardiowerk.
Mijn gewicht begint nu weer naar zijn natuurlijke niveau te gaan. Weeg nu bijna 134kg (nuchter). Spiergeheugen doet veel, gelukkig.

Dan zal ik na de feestdagen mijn opbouw in de zware gewichten weer oppakken. Ik hoop dan rond de 135kg te wegen met een vet% van 17-20%. Da's een mooie basis om verder uit te bouwen. Ik heb nog even de tijd en ik wil geen druk voelen om te moeten presteren, dat kan ik er nu echt niet bij hebben. Ik zie ook wel hoe het volgend jaar gaat lopen. Trainen 'an sich' is op dit moment ambitie genoeg voor mij....;)

Wordt vervolgd.......................:)

jezus mike. je krachstats zijn niet voor de poes!

Het is inderdaad belangrijk dat je deze moeilijke periode zonder druk doorkomt, en daarnaast heb je natuurlijk nog je basiskracht en zelfvertrouwen die je zeker zullen helpen :D

Veel succes met je deload of andere trainingsdoelen!

• #1.009
Mijn stats exact 4 weken geleden:

Pushpress
2x10x70kg
2x6x90kg
6x110kg (Voelde even wat onwennig in het begin, het was zoeken naar balans en de armpjes gingen niet gelijkmatig omhoog. Alsof ik voor het eerst deze oefening deed.....wtf :eek: )

Deadlift
6x140kg
6x180kg
4x220kg
4x240kg
4x260kg (was niet helemaal strict, ik bouncde 2x op de grond, maar het gevoel van power vind ik dan net ff wat belangrijker. De rest komt later wel. Ging naar omstandigheden nog best behoorlijk) :cool:

Squat
10x90kg
10x110kg
6x130kg
6x145kg
6x160kg (Hier heb ik echt gruwelijk ingeleverd. Elk setje was zwoegen....takke wat een drama, ben helemaal kapot gegaan) :eek: :(

Zoals te zien, heb ik de meeste winst geboekt met de squat. Dit lag ook wel in de lijn van verwachting. Op benen gain ik mega, maar daar staat tegenover dat ik daar ook heel makkelijk op inlever. Mijn winst in massa (bijna 5kg) is dan ook nagenoeg (gevoelsmatig ook wel wat UB hoor) op de benen.

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------

jezus mike. je krachstats zijn niet voor de poes!

Dank je. het gaat weer de betere kant op. maar ben er nog niet.;)

Het is inderdaad belangrijk dat je deze moeilijke periode zonder druk doorkomt, en daarnaast heb je natuurlijk nog je basiskracht en zelfvertrouwen die je zeker zullen helpen :D

Veel succes met je deload of andere trainingsdoelen!

Zeker, dank je. :)

whahaha, wtf genetisch monsterMike! Die gains zijn gruwelijk ! Maargoed, we houden t maar op spiergeheugen :rolleyes:

• #1.012
whahaha, wtf genetisch monsterMike! Die gains zijn gruwelijk ! Maargoed, we houden t maar op spiergeheugen :rolleyes:

Dank dank. Even inhaken op het laatste stukje.....

Zoals je wellicht al eens vaker hebt kunnen lezen van mij, kan ik na langere tijd zonder te trainen weer heel snel in de buurt komen van mijn oude nivo. Maar het zit em in het laatste stukje. Om die 15kg extra op de deadlift en squat(al boeit me de squat wat minder) te krijgen, gaat veel meer tijd in zitten. Dat is dan ook de uitdaging.

De resultaten die hier geboekt worden zijn "CLEAN". Om haters en twijfelaars maar gelijk even de mond te snoeren. Ik ben niet helemaal van de jaren '20 en begrijp ook wel dat als je in de top van welke sport dan ook, nationaal of internationaal wil meedraaien je er welhaast niet aan ontkomt om chemische ondersteuning te gebruiken. Dat stukje had ik al wel begrepen hoor.
Maar het streven is om de basis naturel zo hoog mogelijk te leggen en dan kunnen we wel verder zien of het überhaupt nut heeft om aan farmaceutische ondersteuning te gaan denken.

Ik lees ook af en toe wel eens in de AAS sectie van dit forum en als ik dan zie wat jongens allemaal zo makkelijk wegslikken en spuiten, sla ik sT achterover....WTF! :eek:
En dan kijk je naar de stats van de meesten, dan springen de tranen letterlijk in me broek......sjeesus, hoe kun je zo met je lijf omgaan. Maargoed, dat moet een ieder uiteindelijk ook voor zichzelf maar uitmaken aan mij is niemand verantwoording verschuldigd.

Heb je echt oprechte ambities en zijn alle zaken vwb voeding, training, rust enz. voor elkaar en mis je net dat stukje extra om bij de top te kunnen komen, tjaa dan vind ik het een heel stuk beter te begrijpen. Maar niet om voor 2 maandjes wat zwaarder te kunnen banken en tijdelijk een grotere biceps of mooiere buikspieren voor de zomer....:cool:

Nou zo dan heb ik mijn gedachtes, naar aanleiding van wat eerdere opmerkingen en vragen en opmerkingen in de gym en op straat, weergegeven. :D

---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

haha leuk artikel en leuke foto!

erg brute krachtstats!!

Dank je. :)

back on track . sluit me aan bij de anderen, Schitterend krachtstats. Hopelijk in de toekomst wat meer geluk op sportief en privé gebied.

Dank dank. Even inhaken op het laatste stukje.....

Zoals je wellicht al eens vaker hebt kunnen lezen van mij, kan ik na langere tijd zonder te trainen weer heel snel in de buurt komen van mijn oude nivo. Maar het zit em in het laatste stukje. Om die 15kg extra op de deadlift en squat(al boeit me de squat wat minder) te krijgen, gaat veel meer tijd in zitten. Dat is dan ook de uitdaging.

Ja oke, dat van die laatste kg's is herkenbaar voor iedereen. Wat het bij jou zo freakin' belachelijk maakt is dat het pas bij een +/- 315 dl, 280 kg sq en 150 kg pp is :roflol:

De resultaten die hier geboekt worden zijn "CLEAN". Om haters en twijfelaars maar gelijk even de mond te snoeren. Ik ben niet helemaal van de jaren '20 en begrijp ook wel dat als je in de top van welke sport dan ook, nationaal of internationaal wil meedraaien je er welhaast niet aan ontkomt om chemische ondersteuning te gebruiken. Dat stukje had ik al wel begrepen hoor.
Maar het streven is om de basis naturel zo hoog mogelijk te leggen en dan kunnen we wel verder zien of het überhaupt nut heeft om aan farmaceutische ondersteuning te gaan denken.

Ik lees ook af en toe wel eens in de AAS sectie van dit forum en als ik dan zie wat jongens allemaal zo makkelijk wegslikken en spuiten, sla ik sT achterover....WTF! :eek:

Haha, dat denken die Chinezen achter de snackbar denk ik ook wel als ze jou weer voor de 2e keer op een avond 10 bereklauwen en 5 grote friet oorlog naar binnnen zien hakken :burger: :D

Nou mike dat heeft me wel een half uurtje geduurt al je verhalen te lezen dat neemt niet weg dat ik nogal snel lees maargoed. Ik sta versteld hoe sterk je was op je 17e daar heb ik met mijn 17jaar nog een flinke punt aan te zuigen. Alleen jammer genoeg zijn de foto's weg van je fysiek van vroeger. Ik kom net als jou heel snel aan maar ik weet zeker dat het bij mij 80% vet is. Maar ik ga je logg volgen ik kom er een beetje laat achter dat je ook een logg hebt maargoed beter laat dan nooit ;)

mike, misschien een stomme vraag:
heb je mee gedraaid in de Nederlandse top wedstrijden???

• #1.018
back on track . sluit me aan bij de anderen, Schitterend krachtstats. Hopelijk in de toekomst wat meer geluk op sportief en privé gebied.

Dank u wel...:)

't is niet eerlijk :eek:

Gvd, hier kan ik dus echt pissig jaloers op worden :mad:

Als meneer d'r dan toch niets mee wenst te doen, laat ie ut dan aan mij geven! ;)

Haha, ja hè? Ik ga hem binnenkort toch weer kietelen om de gym in te duiken.

:bow: @ Training echt ****ing nice :D

Thanks! ;)

Ja oke, dat van die laatste kg's is herkenbaar voor iedereen. Wat het bij jou zo freakin' belachelijk maakt is dat het pas bij een +/- 315 dl, 280 kg sq en 150 kg pp is :roflol:

Haha, dat denken die Chinezen achter de snackbar denk ik ook wel als ze jou weer voor de 2e keer op een avond 10 bereklauwen en 5 grote friet oorlog naar binnnen zien hakken :burger: :D

Haha, ik heb gisteren 2x gechineesd en vandaag snackbar, chinees en vanavond 3 volle borden zuurkool met 3 Gelderse rookworsten van de slager....ooooohhh hmmm.
Heerlijk...:D

Nou mike dat heeft me wel een half uurtje geduurt al je verhalen te lezen dat neemt niet weg dat ik nogal snel lees maargoed. Ik sta versteld hoe sterk je was op je 17e daar heb ik met mijn 17jaar nog een flinke punt aan te zuigen. Alleen jammer genoeg zijn de foto's weg van je fysiek van vroeger. Ik kom net als jou heel snel aan maar ik weet zeker dat het bij mij 80% vet is. Maar ik ga je logg volgen ik kom er een beetje laat achter dat je ook een logg hebt maargoed beter laat dan nooit ;)

Het is mooi om met een voorsprong te beginnen, maar ik had liever net als Jarno Hams gewoon consequent doorgetraint. Dat stukje kan ik niet meer inhalen, helaas...:(

mike, misschien een stomme vraag:
heb je mee gedraaid in de Nederlandse top wedstrijden???

idd een minder heldere (lief hè?) vraag.....:p

CLEAN zulke stats hebben is ongelooflijk knap Mike! Daar mag je zeker trots op zijn!

Lang leve de cleane strijders zal ik maar zeggen! ;)

Terug
Naar boven