MikeDiesel
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 76
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 16%
Klinkt eigenlijk best goed Mike! Ben blij dat je geen diabetes hebt! Oké, dat met de lever en ATP-deficientie is ook minder, maar dat kan verbeterd worden toch?
1. Vitamine B injects
2. Creatine gaan supplementeren
Ben je volgens mij weer zo het mannetje!!!![]()
Ja, of het echt goed nieuws is weet ik niet, maar dit is iig beter dan suiker dat wel.
Nu is het idd met supplementen te verbeteren, maar ik ben wel huiverig voor creatine. Organen herstellen nu al lastig, alles kost nu energie voor het hele lijf, zelfs eten. Ik moet dus goed en licht verteerbare kwaliteitsvoedsel tot me nemen. Creatine is of je het nu wil of niet belastend voor lever en nieren en kan een verstoring in het evenwicht tot stand brengen. Voorlopig zeker even geen creatine. ATP-nivo moet met goede voeding en veel rust weer op orde komen.
Maar iig bedankt voor je reactie Ruben.
Nou, ben blij dat het in ieder geval iets is waar je zelf controle over kan hebben. Dat lijkt me toch een stuk goed nieuws na zo'n onderzoek.
Succes met het vinden van je balans. Dat dit een kwestie is van puur lichamelijk wat bijtrekken geloof ik niet erg. Hoop dat je focus op de sport kan aanwenden om ontlading en bevrediging uit te halen.
Dank je, ik hoop er snel weer bovenop te zijn, maar iets zegt me dat dit nog wel eventjes gaat duren.
Ik vind het wel goed nieuws iig.
Succes met de bestrijding van je "aandoeningen" man.
Dank je!
Nou ja ik hoop gewoon het beste voor je man. Stress doet rare dingen met je.
Zeker, nooit gedacht dat zoiets kon gebeuren, maar weer een leerprocess. Je kunt ook niet altijd alles in de hand hebben.
Dan heb ik ook nog wel leuke dingen te vermelden. Er is van de week een item over mij gemaakt dat in Januari op omroep Gelderland wordt uitgezonden. Ze hebben woensdag de hele middag onze (eigenlijk mijn) training in Ommen gefilmd. Nu is iedereen off-season, maar ik heb nog een redelijke training neergezet.
Vikingpress
15x70kg
15x90kg
4*8*135kg ofzo want ze vroegen steeds of het overnieuw mocht, daar was ik dus knap zuur mee want kreeg ook geen tijd om te rusten. Me armen en schouders schreeuwden het uit. Jarno was hier best een beetje pissig over.. zo in de zin van "JIJ bent gvd degene die aan het trainen is en niet ZIJ!"
Maargoed kwaad was al geschiedt en Loglift was het volgende onderdeel
Loglift (IFSA)
4*100kg
2*100kg
2*100kg Ja, ook hier weer een beetje hetzelfde verhaal hoor, ff opnieuw, ik was helemaal kapot en voelde me behoorlijk lullig! Ik stond te shaken en trillen, wilde me niet laten kennen, maar de moed zakte wel aardig in me schoenen....wat een k*tzooi!
Wheelflip (360kg)
2*4 flips Deze gingen verrassend genoeg heel aardig. Wheelflip is niet echt mijn onderdeel maar had bij de 2e set de slag goed te pakken. Dat stemde mij weer vrolijk. Kreeg de smaak te pakken.
Stones (op hoogte uiteraard)
90-110-120-130-140 Lichte stones, maar nu ging het ons iets meer om het plaatje en achteraf gezien gelukkig maar, want het moest weer vanuit meerder posities gefilmd worden.
Ze gingen erop alsof het piepschuim was, dus ook hier hield ik wel een goed gevoel aan over.
Wasmachine-race. (iets van 100kg)
3 setjes van 10meter met een bochtje en op kar leggen. Voor mij de allereerste keer!
Moest ook weer meerdere keren opgenomen worden, dus je kunt je voorstellen dat ik ook gezien mijn fysieke gesteldheid aardig naar de klote begon te gaan, maar toch Jarno vond dat ik em verdomd goed oppakte en op me schouders gooide. Ik kon ermee sprinten zelfs.
Ik had mezelf van te voren ook wat opgepept, dat was ook eventjes nodig want me lijf schreeuwde het uit.
De bedoeling was om vervolgens met 320Yoke te gaan lopen maar iemand had 's-ochtends een joekel van een aanhanger voor het yuk neergezet, dus dat ging niet door. Kon er ook niet echt spijt van hebben moet ik zeggen.
Dus daar bleef het bij. Van de omroep vonden ze het een geweldige ervaring en we hebben erop aangedrongen om meer items te gaan maken over sterkste-man. Ze gaan zelfs overleggen of ze mij gaan volgen gedurende de hele voorbereiding voor komend seizoen. Ik persoonlijk denk dat ze daar beter een andere atleet voor kunnen kiezen, maar ben de enige Gelderlander die op dit nivo opereert, nou ja...we zien wel. Weer een ervaring rijker iig.

Baalde trouwens van dat geneuzel met de loglift. Ik was na elke keer voorslaan duizelig en lucht kwijt en het ging allemaal zoooo moeizaam dat ik het wel van woede kon uitschreeuwen, maar ach.....nu even genoeg gezeurd erover. Komt allemaal goed!

en dan 1 keer per week werd er een pan spek gehaald en wanneer de spek op was vechten om wie de jus mocht opdrinken.