XXL Nutrition

Mike's log/biograafje

Hoe staat het er nu voor met je log en suited deadlift?

Mike die gewichten ga je makkelijk halen als alles meezit en je gewoon het hele jaar door kan trainen;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.043
Hoe staat het er nu voor met je log en suited deadlift?

Suited pakte ik de eerste keer gelijk 340kg, dat was aanzienlijk hoger dan mijn PR.
Maar ik leende die suit van Jarno en heb zelf geen gear.
Ik schat mijn deadlift nu op ruim 300kg RAW.

Mijn log schat ik nu op 130-135kg. Maar niet vergeten dat ik net pas weer ben begonnen met trainen, dus daar zit weer aardig wat ruimte voor groei.
Een 160kg log moet voor mij echt te doen zijn.

Mike die gewichten ga je makkelijk halen als alles meezit en je gewoon het hele jaar door kan trainen;)

Nou makkelijk?, makkelijk niet hoor. Er is nog veel werk aan de winkel. :)

Suited pakte ik de eerste keer gelijk 340kg, dat was aanzienlijk hoger dan mijn PR.

Mijn log schat ik nu op 130-135kg. Maar niet vergeten dat ik net pas weer ben begonnen met trainen, dus daar zit weer aardig wat ruimte voor groei.
Een 160kg log moet voor mij echt te doen zijn.

Als iemand het kan, dan ben jij het...zeker weten!
Afgelopen seizoen heb je al laten zien dat je ondanks een minimale voorbereiding en gewoon domme pech, op statische onderdelen vrijwel onverslaanbaar bent.
Ik kan me voorstellen dat als jij je serieus kunt gaan voorbereiden op het SM gebeuren, je je probleemloos weet te kwalificeren voor de SM van NL.
Ik hoop dat je je e.e.a. privé en zakelijk zodanig geregeld krijgt dat je er ook serieus voor kunt gaan :).

• #1.045
Als iemand het kan, dan ben jij het...zeker weten!
Afgelopen seizoen heb je al laten zien dat je ondanks een minimale voorbereiding en gewoon domme pech, op statische onderdelen vrijwel onverslaanbaar bent.
Ik kan me voorstellen dat als jij je serieus kunt gaan voorbereiden op het SM gebeuren, je je probleemloos weet te kwalificeren voor de SM van NL.
Ik hoop dat je je e.e.a. privé en zakelijk zodanig geregeld krijgt dat je er ook serieus voor kunt gaan :).

Dank je. Als alles op de rit is, dan wil ik er zeker voor gaan. :cool:

Die deadlift moet zeker lukken :) Dat haal je in een mum van tijd.
Log zal normaal ook geen probleem zijn, denk ook dat er in Nederland niet veel zijn die een boom van 160 hebben? Denk maar een 5tal personen?

• #1.047
Aan het einde van de week ben ik mijn pc-je en i-net kwijt, dus ik zal voorlopig niet meer actief zijn op DBB.....:(

Vrouw wil nu alles hebben........ :mad:

Zolang ik nog kan, zal ik loggen en reacties posten, dan weet ik niet hoe het eventjes gaat lopen. Zal kijken of het nut heeft om opnieuw i-net aansluiting te doen, omdat we de boel ook te koop hebben.

Zie wel.

Oh verschrikkelijk een tijdje zonder DBB als je hier in de buurt zou wonen zou ik zeggen kom maar langs om even te internetten :(

• #1.049
Gisteravond alle moed verzameld om toch te gaan trainen. Hele nacht niet geslapen en doodmoe vanuit het werk, eerst een uur in de auto knikkebollen. Zat eerst te twijfelen om de bak aan de kant te zetten en gewoon te maffen...:yawn:
Maargoed, doorgereden. Eenmaal thuis snel bammetje in de mond, al etend tas pakken, hondjes eten geven en hoplakkee weer 40 min. in de auto naar Ommen....pfff

Eenmaal daar gelijk maar aan de slag;

Vikingpress
10x60kg
8x80kg
8x100kg
8x120kg
11x140kg (....pfff....meer zat er vanavond echt niet in, mn armen waren echt pap en dit was op karakter...)

Loglift
2x6x80kg (met steeds terugleggen, wel lekker, maar gewicht was er ook naar...:()

Stones (zonder hars!)
70-100-110 ............Op 1.80m hoogte (ging best aardig zo voor het eerst weer)
110-120-140-150 ... Op 1.35m hoogte (Wow! Zo makkelijk had ik ze er nog nooit opgelegd....compleet raadsel dit voor mij! Maar wel even lekker....:D)

Medley
25m met 100kg farmers
4 wheelflips

Strict-Vikingpress
4 x 12 reps met 60kg en 45sec. rust tussendoor.......aaauuw! ;)

Armen en schouders helemaal nokkie vol....kon de 100kg ifsa-log niet eens meer 1x uitstoten....:eek:

Mwoahh, vooral de stones gingen heel aardig. En dat na zo'n lange tijd en zonder hars. Maar overhead was drama voor mij vandaag. Het is net of ik daar wat op achteruit ga. Blijf dit wel even in de gaten houden....???

Goed gedaan mike ondanks die vermoeidheid toch een prima training neergezet

• #1.051
Aan het einde van de week ben ik mijn pc-je en i-net kwijt, dus ik zal voorlopig niet meer actief zijn op DBB.....:(

Vrouw wil nu alles hebben........ :mad:

Zolang ik nog kan, zal ik loggen en reacties posten, dan weet ik niet hoe het eventjes gaat lopen. Zal kijken of het nut heeft om opnieuw i-net aansluiting te doen, omdat we de boel ook te koop hebben.

Zie wel.

Heel erg vervelend om dit te lezen :(
Vrouwen...eerst zeggen ze: ik hou van je...
Later komt daar één woord bij: ik hou alles van je...

We zullen jouw bijdragen op dit forum missen, en ik hoop dat je snel weer een mogelijkheid zult hebben om op het forum te posten.
Ik kan me echter voorstellen dat op dit moment andere zaken een hogere prioriteit hebben. Ik hoop dat je heel snel weer in rustig vaarwater terecht zult komen...

Ik heb ook gelezen dat je ondanks dat je nauwelijks een oog dicht hebt gedaan, toch nog bent gaan trainen...je toond wel karakter!
Maaaaaar kijk wel uit...knikkebollend achter het stuur is niet zo verstandig...hoe luidt het ook alweer: "een slaapje achter het stuur, is vaak van eeuwige duur".

• #1.053
Heel erg vervelend om dit te lezen :(
Vrouwen...eerst zeggen ze: ik hou van je...
Later komt daar één woord bij: ik hou alles van je...

We zullen jouw bijdragen op dit forum missen, en ik hoop dat je snel weer een mogelijkheid zult hebben om op het forum te posten.
Ik kan me echter voorstellen dat op dit moment andere zaken een hogere prioriteit hebben. Ik hoop dat je heel snel weer in rustig vaarwater terecht zult komen...

Ik heb ook gelezen dat je ondanks dat je nauwelijks een oog dicht hebt gedaan, toch nog bent gaan trainen...je toond wel karakter!
Maaaaaar kijk wel uit...knikkebollend achter het stuur is niet zo verstandig...hoe luidt het ook alweer: "een slaapje achter het stuur, is vaak van eeuwige duur." [/QUOTE]

Klopt, is ook link. Hou er ook niet van. Heb de snelheid er ook op aangepast en raampje open. Brrr...was wel even koud, maar werd er weer helder van...:)

En ik hoop dat ik snel wat kan regelen qua i-net.

Zonder hars is sterk man. Klote van je i-net maar ach alles komt wel weer goed.

jammer dat je hier ff niet kan komen.. snel ff een 9 euro pm abbotje afsluiten pc van 200 euro kopen en je bent er weer.. ;)

Puike stones man, zo zonder hars! sterkte met je prive sores.

buffel! :thumbs:
respect dat je toch nog bent gaan trainen des ondanks de slechte slaap en vermoeidheid!

wel raar dat men uit zo een pak bijna 40kg meer haalt,hoe komt dat eigenlijk?
het houd de spieren mss beter samen,maar toch,40 kg meer.

• #1.059

wel raar dat men uit zo een pak bijna 40kg meer haalt,hoe komt dat eigenlijk?
het houd de spieren mss beter samen,maar toch,40 kg meer.

Je leest het stukje verkeerd. Ik beweer nergens 40kg meer eruit te halen.
Mijn staande deadlift pr was RAW 325kg, maar zat in het voorjaar van 2009 RAW op 330kg ongev. Aangezien ik al eens een mooi 2-je met 325kg had gemaakt RAW.

Maar de eerste keer in suit zat ik zo rond de 340kg, dus ruim 10kg meer, wat veel is voor de deadlift suited...:cool:

Veel meer dan 25/30kg zul je nooit uit een deadliftsuit halen hoor.

• #1.060
Hoi, Ben weer even on-line en vanaf het nieuwe jaar weer vast i-net als het goed is.
Even een minder bericht. Ik ben gisteren wezen bloedprikken. Voel me al weken hondsberoerd en moe. Vrees het ergste (suikerziekte), omdat dit aan vaderskant sterk in de familie zit. In principe betekend dat einde wedstrijden voor mij, maar je weet niet. Uitslag moet nog binnenkomen, zie wel.

Wel heb ik dinsdag, woensdag en vandaag getraint. Ging aardig naar omstandigheden.

Dinsdag (onderdelen)

Vikingpress (opwarmen)
15x70kg
15x90kg
15x110kg

Loglift (IFSA)
6x1x100kg
3x1x110kg Gaat slecht. Ik wordt steeds duizelig na het voorslaan, waardoor ineens al mijn kracht weg lijkt te vloeien. Mooie shitboel zo.... Dus steeds maar 1-jes gepakt. (bloeddruk is overigens prima, al laten meten....raadsel...)

Wheelflip (360kg)
3x4 flips Hier deden we met zijn tweëen achter elkaar door dus je had +/- 20 sec. rust na 4 flips. Was zwaar, maar ging behoorlijk goed.

Farmerswalk (2x110kg)
1x25m
1x50m Het was spekglad buiten in het donker, dus we hebben het hier maar bij gelaten. Voelde verder wel aardig goed trouwens.

Donderdag (sportschool)

Stiff-leg deadlift op box.
5x120kg
5x150kg
5x170kg
9x190kg Alle donderse donders wat zwaar zeg. Ik stond op een box en de stang had ik net ter hoogte van me tenen. Nog nooit zo gedaan, wat een t*fus oefening .....zooo lekker dus...:D
7x190kg Pijp gewoon echt leeg.....baalde er wel van. Trainingsmaatjes (zal geen namen noemen) doen 15 reps met 190kg! :mad:

Legpress
20x250kg
20x300kg
20x350kg Echt geloof me, ik was gesloopt ...zat lijkbleek een beetje zielig en versuft voor me uit te staren...die f*ck deadlifts hadden me gekraakt....k*t! :(

Maargoed na een bezoekje naar het toilet waar ik mijn eten weer netjes uitgespuugd had toch weer verder!

Cableflyes icm triceps touwtje pulldown
20x15kg(?)..........20x30kg
20x17,5kg...........20x35kg
20x20kg(?)..........20x35kg Takke!

Biceps barbellcurl
20x50kg
15x60kg
15x65kg

Kuiten op legpress
15x200kg
15x230kg

Vond het wel best zo. Voelde me na die deadlifts hondsberoerd en bleef me zo voelen gedurende de rest van de training.....:(

Vandaag (onderdelen)

Vikingpress
15x70kg (langzaam)
20x70kg
3x4x70kg (speed)

Zittend frontpress met Log
12x70kg
12x90kg
8x100kg Donders!.... ineens was de pijp leeg en kreeg de log lekker op me kin...toing! ???

Stones
5x110kg op 1.36m
110-120-130 Op respectievelijk 1.80m - 1.69m - 1.58m

Mijn rug en hammetjes waren nog zooo auw van donderdag dat ik amper in me benen kon komen. Toch gaan trainen tegen beter weten in. Maar nu geeft het wel een voldaan gevoel....beter zo. :D

Nou nu weer een heel verhaal. Het zal me benieuwen wat er uit het bloedprikken naar voren komt. Ben bang, geef ik toe, want ik vertoon symptomen...maargoed mogelijk is er ook heel wat anders aan de hand. We zien wel.

Terug
Naar boven