Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe staat het er nu voor met je log en suited deadlift?
Mike die gewichten ga je makkelijk halen als alles meezit en je gewoon het hele jaar door kan trainen![]()

Suited pakte ik de eerste keer gelijk 340kg, dat was aanzienlijk hoger dan mijn PR.
Maar ik leende die suit van Jarno en heb zelf geen gear.
Ik schat mijn deadlift nu op ruim 300kg RAW.
Mijn log schat ik nu op 130-135kg. Maar niet vergeten dat ik net pas weer ben begonnen met trainen, dus daar zit weer aardig wat ruimte voor groei.
Een 160kg log moet voor mij echt te doen zijn.
.Als iemand het kan, dan ben jij het...zeker weten!
Afgelopen seizoen heb je al laten zien dat je ondanks een minimale voorbereiding en gewoon domme pech, op statische onderdelen vrijwel onverslaanbaar bent.
Ik kan me voorstellen dat als jij je serieus kunt gaan voorbereiden op het SM gebeuren, je je probleemloos weet te kwalificeren voor de SM van NL.
Ik hoop dat je je e.e.a. privé en zakelijk zodanig geregeld krijgt dat je er ook serieus voor kunt gaan.

)
)

Goed gedaan mike ondanks die vermoeidheid toch een prima training neergezet

Aan het einde van de week ben ik mijn pc-je en i-net kwijt, dus ik zal voorlopig niet meer actief zijn op DBB.....
Vrouw wil nu alles hebben........
Zolang ik nog kan, zal ik loggen en reacties posten, dan weet ik niet hoe het eventjes gaat lopen. Zal kijken of het nut heeft om opnieuw i-net aansluiting te doen, omdat we de boel ook te koop hebben.
Zie wel.

Heel erg vervelend om dit te lezen
Vrouwen...eerst zeggen ze: ik hou van je...
Later komt daar één woord bij: ik hou alles van je...
We zullen jouw bijdragen op dit forum missen, en ik hoop dat je snel weer een mogelijkheid zult hebben om op het forum te posten.
Ik kan me echter voorstellen dat op dit moment andere zaken een hogere prioriteit hebben. Ik hoop dat je heel snel weer in rustig vaarwater terecht zult komen...
Ik heb ook gelezen dat je ondanks dat je nauwelijks een oog dicht hebt gedaan, toch nog bent gaan trainen...je toond wel karakter!
Maaaaaar kijk wel uit...knikkebollend achter het stuur is niet zo verstandig...hoe luidt het ook alweer: "een slaapje achter het stuur, is vaak van eeuwige duur." [/QUOTE]
Klopt, is ook link. Hou er ook niet van. Heb de snelheid er ook op aangepast en raampje open. Brrr...was wel even koud, maar werd er weer helder van...
En ik hoop dat ik snel wat kan regelen qua i-net.
Suited pakte ik de eerste keer gelijk 340kg, dat was aanzienlijk hoger dan mijn PR.
wel raar dat men uit zo een pak bijna 40kg meer haalt,hoe komt dat eigenlijk?
het houd de spieren mss beter samen,maar toch,40 kg meer.
wel raar dat men uit zo een pak bijna 40kg meer haalt,hoe komt dat eigenlijk?
het houd de spieren mss beter samen,maar toch,40 kg meer.