Leeman
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 90
- Lengte
- Massa
- 43kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het beste ermee mike. die onzekerheid van afwachten is echt irritant

Hoi, Ben weer even on-line en vanaf het nieuwe jaar weer vast i-net als het goed is.
Even een minder bericht. Ik ben gisteren wezen bloedprikken. Voel me al weken hondsberoerd en moe. Vrees het ergste (suikerziekte), omdat dit aan vaderskant sterk in de familie zit. In principe betekend dat einde wedstrijden voor mij, maar je weet niet. Uitslag moet nog binnenkomen, zie wel.

houd ons op de hoogte man.. diabetes sux.. maar welke vorm van diabetes komt er voor in je familie? Type 1 of 2? Als het 1 is hoef je je denk ik geen zorgen te maken over erfelijkheid, want dat zou dan al veel eerder zijn geconstateerd. Het kan natuurlijk ook gewoon mentaal zijn door de moeilijkere periode afgelopen tijd.. ik merk dat bij mij ook heel goed als ik veel gezeik heb gehad.
Hebben ze niet direct je bloedsuiker gemeten dan? Daar hoef je niet op te wachten.
Succes!

Wat is dat toch met dat "mieterige" gekots van veel mensen hier..?
Lees mijn sig maar eens!
Sterke trainingsmaatjes heb je!
15x190!!!
Hopelijk krijg je straks goed nieuws wat betreft die suikerziekte...
Klotezooi is dat man.
Aan de andere kant kun je "bepaalde" zaken ook weer "regelen" als je zou moeten spuiten, en daar je voordeel mee doen qua krachttraining.
Maar laten we er maar van uitgaan dat het geen suikerziekte is wat je hebt, en slechts een onschuldige aandoening van tijdelijke aard.
Het beste, beest.![]()

Fijn om te lezen dat je weer terug bent!
Jammer om te lezen dat je nu ook lichamelijk niet lekker in je vel zit.
Ik hoop het beste voor je...maar Mike waarom moet dat het einde betekenen voor wedstrijden?
Je zult beslist al gehoord hebben van Mattias Steiner, de Duitse gewichtheffer (geboren Oostenrijker) die in 2008 Olympisch Kampioen werd bij de zwaargewichten (+ 105kg) met 203kg trekken en 258kg stoten!
Hij heeft vanaf zijn 18e levensjaar diabetes en dagelijks insuline moet spuiten...daarnaast is zijn echtgenote in 2007 bij een tragisch verkeersongeval om het leven gekomen...ondanks dit alles, is deze man toch olympisch kampioen geworden! Gooi niet bij voorbaat al de handdoek in de ring! En als SM echt niet meer zou gaan, word je gewoon een luie powerlifter (net als ik) en ga je trainen voor een nieuw Nederlands Record Bankdrukken
![]()

Heb net de eerste pagina van je log gelezen, woow wat een genen heb je, heb net ook je laatste training gezien echt verrot sterk !.
Hopelijk valt het resultaat van dat bloedprikken mee
ff een ander vraagje mike ?
heb je nooit last gehad van je gewrichten of pezen in het begin van je trainingsjaren doordat je zo snel sterker werd en groeide ?

Goeie post Huggy!!
@Mike: Kin omhoog, borst vooruit en met volle moed doormarcheren! Komt allemaal wel goed hoor. En als het idd diabetes zou zijn is het zeker niet het einde van de wereld. Probeer er dan idd juist je voordeel uit te halen om bv. je insuline injects voor of na het trainen te zetten..(heb geen idee wat het beste is, maar kan me voorstellen dat je er zo iets aan kan hebben) Maargoed, waar hebben we het over. Misschien gewoon effe een dip of burnout.. Komt goed!