- Waardering
- 97
En met full bedoel ik met je aars een snoeppapierje oppakken....
Ik probeer wanhopig dit beeld van mijn netvliezen te krijgen.....bedankt!

Mooi gewicht op je squat!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vanavond beentjes aan de beurt.
Ik heb me bewust gefocussed op de squat en heb rug(deadliften) niet gedaan.
Ik wilde vanavond een topbeurt en een PR zetten op mn fullsquat.
FullSquats
Warming up, supersetje van 6x100/5x130/4x160/3x190....pfff warm!
Daarna 5 min rust.
1x220kg
1x240kg
1x260kg PR
Ik heb die 260 gepakt met kniebandages, omdat mn rechterknie iets begon te irriteren en het wel op safe wilde spelen.
Daarna nog tig setjes lekker wat extensions gedaan tot de beentjes vol waren, lekker!![]()
Ik probeer wanhopig dit beeld van mijn netvliezen te krijgen.....bedankt!![]()
ja, zo is het iig wel duidelijk wat een fullsquat is.....gefeliciteerd met je PR!
ondanks het warme weer een mooie training!

Ik ga ook maar is achter kniebandages aan. Moet je via internet bestellen zeker? Verdamt nette fullsquat!
Heeft Benefitshop ze niet liggen?Ik ga ook maar is achter kniebandages aan. Moet je via internet bestellen zeker? Verdamt nette fullsquat!
...hehe.

Squat je dan met suit, of zit er gewoon zo'n verschil tussen je squat en fullsquat?
Film je je max beurten ook...lijkt me bruut om te zien!?
Met suit is die 300 full wel binnen handbereik lijkt me, maar RAW is toch net dat beetje bruter vind ik![]()

Ja, mee eens, maar als ik straks wedstrijden wil doen en er zitten dit soort odd bij, dan ontkom ik er niet aan om ook een suit te kopen.
Wil natuurlijk niet achterblijven omdat de rest wel met suit een bep. gewicht beurt. Of dat nu squat of deadlift is.
Heb ik al een keer meegemaakt. Was op vakantie en heb meegedaan met een bankdrukwedstrijd. Zo in mn zwembroek en t-shirt. Je had die gezichten eens moeten zien...haha. Van de 12 deelnemers derde geworden bij de 110+ geloof ik. De rest allemaal in peppie pakjes suits weet ik wat allemaal.
Ik heb alleen met banken meegedaan. 205kg gedrukt, nummer twee net 5kg meer en de no.1 beduidend meer, ik geloof iets van 235kg.
Maargoed hunnie allemaal in suit, ik in een t-shirt van Bert&Ernie haha....![]()

Leuk log heb hem eens doorgenomen. Sterke kerel ben je, 1m 85 is best oke hoor ik ben maar 1m 79. Bek houden George en Matthieu
Hopelijk werkt alles mee dan lijkt me sterkste man van NL een mooi doel.

Leuk log heb hem eens doorgenomen. Sterke kerel ben je, 1m 85 is best oke hoor ik ben maar 1m 79. Bek houden George en Matthieu![]()

Hopelijk werkt alles mee dan lijkt me sterkste man van NL een mooi doel.