Fitness Seller

Mike's log/biograafje

Vanavond beentjes aan de beurt.
Ik heb me bewust gefocussed op de squat en heb rug(deadliften) niet gedaan.

Ik wilde vanavond een topbeurt en een PR zetten op mn fullsquat.
En met full bedoel ik met je aars een snoeppapierje oppakken....:D

FullSquats

Warming up, supersetje van 6x100/5x130/4x160/3x190....pfff warm!
Daarna 5 min rust.

1x220kg
1x240kg
1x260kg PR :D

Ik heb die 260 gepakt met kniebandages, omdat mn rechterknie iets begon te irriteren en het wel op safe wilde spelen.

Daarna nog tig setjes lekker wat extensions gedaan tot de beentjes vol waren, lekker! :cool:

gefeliciteerd met je PR!:thumbs:
ondanks het warme weer een mooie training!

Ik ga ook maar is achter kniebandages aan. Moet je via internet bestellen zeker? Verdamt nette fullsquat!

• Topic Starter Topic Starter
Ik probeer wanhopig dit beeld van mijn netvliezen te krijgen.....bedankt! :D

:roflol: ja, zo is het iig wel duidelijk wat een fullsquat is.....

Dank je.

gefeliciteerd met je PR!:thumbs:
ondanks het warme weer een mooie training!

Dank je.
Daarom heb ik alleen beentjes gedaan, want zwaar deadliften zat er echt niet meer in.
Komt van de week wel......:rolleyes:

Ik ga ook maar is achter kniebandages aan. Moet je via internet bestellen zeker? Verdamt nette fullsquat!

In Zwolle en Heerenveen zitten Body&Fitshop kun je ze zo in de winkel kopen.
En anders misschien dan toch i-net? want ik weet niet of er verder bij jou in de buurt wat zit.

Mooi log. Goed fysiek en erg sterk :)

haha damn nice squat

mikey!!dat lijt er weer op!je komt er nog wel?

Damn, sterk man, echt sterk!

Bedankt voor de positieve reacties.

Ik neem één weekje "rust" (lees licht trainen) en wil dan een week later wat topjes bepalen, met hopelijk een 320kg deadlift, 150kg frontpress, 110kg bicepscurl en een 315kg squat. Als ik deze gewichten haal ben ik zeer tevreden.

Dan ga ik in ieder geval met een andere routine trainen. Wat lichter in gewicht en wat hoger in de reps. 6-jes en ga dan voor massa en submax.
Hoe het schema er uit gaat zien weet ik nog niet precies, maar zal meer trainingen gaan bevatten dan deze routine...uiteraard. :D

Squat je dan met suit, of zit er gewoon zo'n verschil tussen je squat en fullsquat?

Film je je max beurten ook...lijkt me bruut om te zien!?

Squat je dan met suit, of zit er gewoon zo'n verschil tussen je squat en fullsquat?

Film je je max beurten ook...lijkt me bruut om te zien!?

Yep.
Door de bouw van mn benen, is een gewone squat voor mij veel zwaarder uit te voeren dan een fullsquat.
Verder hanteer ik een andere techniek met full, n.l. de benen dichter bij elkaar en de stang hoger in mn nek.
De gewone squat is een echte powerlift squat, benen heel wijd en de stang achter mn schouders waardoor bovenlijf verder naar voren komt.
Ik heb nog nooit met suit gesquat of gedeadlift, maar heb me wel es laten vertellen dat dat vele kilo's scheelt.

Met suit is die 300 full wel binnen handbereik lijkt me, maar RAW is toch net dat beetje bruter vind ik ;)

Met suit is die 300 full wel binnen handbereik lijkt me, maar RAW is toch net dat beetje bruter vind ik ;)

Ja, mee eens, maar als ik straks wedstrijden wil doen en er zitten dit soort odd bij, dan ontkom ik er niet aan om ook een suit te kopen.
Wil natuurlijk niet achterblijven omdat de rest wel met suit een bep. gewicht beurt. Of dat nu squat of deadlift is.

Heb ik al een keer meegemaakt. Was op vakantie en heb meegedaan met een bankdrukwedstrijd. Zo in mn zwembroek en t-shirt. Je had die gezichten eens moeten zien...haha. Van de 12 deelnemers derde geworden bij de 110+ geloof ik. De rest allemaal in peppie pakjes suits weet ik wat allemaal.
Ik heb alleen met banken meegedaan. 205kg gedrukt, nummer twee net 5kg meer en de no.1 beduidend meer, ik geloof iets van 235kg.
Maargoed hunnie allemaal in suit, ik in een t-shirt van Bert&Ernie haha....:D

Ja, mee eens, maar als ik straks wedstrijden wil doen en er zitten dit soort odd bij, dan ontkom ik er niet aan om ook een suit te kopen.
Wil natuurlijk niet achterblijven omdat de rest wel met suit een bep. gewicht beurt. Of dat nu squat of deadlift is.

Heb ik al een keer meegemaakt. Was op vakantie en heb meegedaan met een bankdrukwedstrijd. Zo in mn zwembroek en t-shirt. Je had die gezichten eens moeten zien...haha. Van de 12 deelnemers derde geworden bij de 110+ geloof ik. De rest allemaal in peppie pakjes suits weet ik wat allemaal.
Ik heb alleen met banken meegedaan. 205kg gedrukt, nummer twee net 5kg meer en de no.1 beduidend meer, ik geloof iets van 235kg.
Maargoed hunnie allemaal in suit, ik in een t-shirt van Bert&Ernie haha....:D

True.

Hehehe dat moet een mooi zicht geweest zijn :D

Leuk log heb hem eens doorgenomen. Sterke kerel ben je, 1m 85 is best oke hoor ik ben maar 1m 79. Bek houden George en Matthieu;)

Hopelijk werkt alles mee dan lijkt me sterkste man van NL een mooi doel.

Leuk log heb hem eens doorgenomen. Sterke kerel ben je, 1m 85 is best oke hoor ik ben maar 1m 79. Bek houden George en Matthieu;)

Wie ik ?
*kuch* dwerg*kuch* ok wel een sterke dwerg :P

Dank je.
Ja, liever had ik de lengte van mn pa (1.90m), maar hij moest zo nodig een klein vrouwtje uitzoeken :D

Ja, ik kijk wel hoe ik er begin volgend jaar voor sta, maar dat is zeker een doel van mij.
Ik hoop es een keer blessure vrij te blijven en dat gaat de laatste tijd aardig goed.
Ook moet ik mn rug in de gaten houden, maar zoals het nu gaat stemt me vrolijk.

Terug
Naar boven