MikeDiesel
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 76
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 16%
Slagharen, joepiee!!
Wij hebben vakantie en zijn gisteren in al die warmte naar slagharen geweest.
Pfff wat een drukte en warm, het zweet gutste over mn bilnaad en mn zakie dreef in mn boxershort. Daar baal ik dan weer van. Ik weeg op het moment ruim 142kg en dat wreekt zich dan een beetje.
Wat zich verder ook wreekt is mn omvang. Ik zie dat van mezelf niet en denk onbewust dat ik een normaal postuur heb, maar daar ben ik gisteren even met de neus op de feiten gedrukt.
De meeste (leuke) attracties, daar paste ik dus niet in.
Dit tot hilarische lachmomenten bij mn vrouw en dochter en omstanders leidde.
Eerst de 8-baan. De veiligheidsklem wilde niet over mn benen. Maargoed die jongen zag dat eerst niet en ging in zn hokje zitten om op de knop te drukken, maar er gebeurde helemaal niets. Hij alles nog eens nalopen tot ie bij mij kwam.
-"Meneer de sluiting moet wel dicht hoor."
"Oh, ik blijf wel zitten hoor, das de werking van zwaartekracht"
-"Nee , want hij is beveiligd, het treintje loopt anders niet"
"K*t, nou ja ik ga er wel uit dan." Ik stapte er dus uit en hoorde wat geroesemoes achter me en mn dochter(10) zat me een beetje uit te lachen.
Goed volgende attractie, de boot die over de kop gaat....gaaf.
Hier ging de klem wel iets op mn been, maar ook niet genoeg. Ook hier hetzelfde verhaal, al leek mij het verstandig om hier maar zelf melding van te maken.
Ding los, deurtjes open, mensen allemaal kijken en mn vrouw die helemaal in een deuk lach....haha...grmwlmrr
Toen op naar dat lanceerplatform en die je in een vrije val loslaat. Daar ging niets over je benen, alleen een klem over je schouders en borst.
Nou ik paste amper in de zitting en die klem kreeg ik met geen mogelijkheid over mn schouders en borst. Die jongen kwam al naar mij toe lopen.
-"Meneer dit past niet, dit gaat niet zo"
"Jaja, ik weet het, ik ga al."
Ook kwamen er reacties vanuit het wachtende publiek, wel leuk hoor niet negatief, zo van "Je traint teveel!"
Ik zag bij mijn vrouw al de tranen over de wangen lopen van het lachen.....

Kwam er ook een vrouw naar mij toe lopen en zei:
-"Ooh meneer toen u naast me ging zitten dacht ik nog, als dat maar goed gaat. U bent ook zo groot hè?"
Ja zegt mijn vrouw doodleuk ik noem hem ook Bongo..haha..hihi...gdrvrrrrfgrr
Nou ja ik heb wel lekker in de monorail gezeten en in het reuzenrad, ook wel lekker dat waaien.
Oh ja en er kwamen twee Turkse jongens naar me toe lopen om te vragen of ik wel eens op TV ben geweest met sterkeman enzo...
Ja, nee niet echt. (TV-noord lang geleden, maar mag geen naam hebben).
Dus dat was weer een enerverende dag met veel lopen en zweten en lachen.
Maar Bongo gaat vanavond wel weer trainen om sterker te worden dan Bokito!
Wij hebben vakantie en zijn gisteren in al die warmte naar slagharen geweest.
Pfff wat een drukte en warm, het zweet gutste over mn bilnaad en mn zakie dreef in mn boxershort. Daar baal ik dan weer van. Ik weeg op het moment ruim 142kg en dat wreekt zich dan een beetje.
Wat zich verder ook wreekt is mn omvang. Ik zie dat van mezelf niet en denk onbewust dat ik een normaal postuur heb, maar daar ben ik gisteren even met de neus op de feiten gedrukt.
De meeste (leuke) attracties, daar paste ik dus niet in.
Dit tot hilarische lachmomenten bij mn vrouw en dochter en omstanders leidde.

Eerst de 8-baan. De veiligheidsklem wilde niet over mn benen. Maargoed die jongen zag dat eerst niet en ging in zn hokje zitten om op de knop te drukken, maar er gebeurde helemaal niets. Hij alles nog eens nalopen tot ie bij mij kwam.
-"Meneer de sluiting moet wel dicht hoor."
"Oh, ik blijf wel zitten hoor, das de werking van zwaartekracht"
-"Nee , want hij is beveiligd, het treintje loopt anders niet"
"K*t, nou ja ik ga er wel uit dan." Ik stapte er dus uit en hoorde wat geroesemoes achter me en mn dochter(10) zat me een beetje uit te lachen.

Goed volgende attractie, de boot die over de kop gaat....gaaf.
Hier ging de klem wel iets op mn been, maar ook niet genoeg. Ook hier hetzelfde verhaal, al leek mij het verstandig om hier maar zelf melding van te maken.
Ding los, deurtjes open, mensen allemaal kijken en mn vrouw die helemaal in een deuk lach....haha...grmwlmrr

Toen op naar dat lanceerplatform en die je in een vrije val loslaat. Daar ging niets over je benen, alleen een klem over je schouders en borst.
Nou ik paste amper in de zitting en die klem kreeg ik met geen mogelijkheid over mn schouders en borst. Die jongen kwam al naar mij toe lopen.
-"Meneer dit past niet, dit gaat niet zo"
"Jaja, ik weet het, ik ga al."
Ook kwamen er reacties vanuit het wachtende publiek, wel leuk hoor niet negatief, zo van "Je traint teveel!"
Ik zag bij mijn vrouw al de tranen over de wangen lopen van het lachen.....

Kwam er ook een vrouw naar mij toe lopen en zei:
-"Ooh meneer toen u naast me ging zitten dacht ik nog, als dat maar goed gaat. U bent ook zo groot hè?"
Ja zegt mijn vrouw doodleuk ik noem hem ook Bongo..haha..hihi...gdrvrrrrfgrr
Nou ja ik heb wel lekker in de monorail gezeten en in het reuzenrad, ook wel lekker dat waaien.
Oh ja en er kwamen twee Turkse jongens naar me toe lopen om te vragen of ik wel eens op TV ben geweest met sterkeman enzo...
Ja, nee niet echt. (TV-noord lang geleden, maar mag geen naam hebben).
Dus dat was weer een enerverende dag met veel lopen en zweten en lachen.
Maar Bongo gaat vanavond wel weer trainen om sterker te worden dan Bokito!