XXL Nutrition

Mike's log/biograafje

• Topic Starter Topic Starter
Slagharen, joepiee!!

Wij hebben vakantie en zijn gisteren in al die warmte naar slagharen geweest.
Pfff wat een drukte en warm, het zweet gutste over mn bilnaad en mn zakie dreef in mn boxershort. Daar baal ik dan weer van. Ik weeg op het moment ruim 142kg en dat wreekt zich dan een beetje.

Wat zich verder ook wreekt is mn omvang. Ik zie dat van mezelf niet en denk onbewust dat ik een normaal postuur heb, maar daar ben ik gisteren even met de neus op de feiten gedrukt.
De meeste (leuke) attracties, daar paste ik dus niet in.
Dit tot hilarische lachmomenten bij mn vrouw en dochter en omstanders leidde. :mad:

Eerst de 8-baan. De veiligheidsklem wilde niet over mn benen. Maargoed die jongen zag dat eerst niet en ging in zn hokje zitten om op de knop te drukken, maar er gebeurde helemaal niets. Hij alles nog eens nalopen tot ie bij mij kwam.
-"Meneer de sluiting moet wel dicht hoor."
"Oh, ik blijf wel zitten hoor, das de werking van zwaartekracht"
-"Nee , want hij is beveiligd, het treintje loopt anders niet"
"K*t, nou ja ik ga er wel uit dan." Ik stapte er dus uit en hoorde wat geroesemoes achter me en mn dochter(10) zat me een beetje uit te lachen. :p

Goed volgende attractie, de boot die over de kop gaat....gaaf.
Hier ging de klem wel iets op mn been, maar ook niet genoeg. Ook hier hetzelfde verhaal, al leek mij het verstandig om hier maar zelf melding van te maken.
Ding los, deurtjes open, mensen allemaal kijken en mn vrouw die helemaal in een deuk lach....haha...grmwlmrr :mad:

Toen op naar dat lanceerplatform en die je in een vrije val loslaat. Daar ging niets over je benen, alleen een klem over je schouders en borst.
Nou ik paste amper in de zitting en die klem kreeg ik met geen mogelijkheid over mn schouders en borst. Die jongen kwam al naar mij toe lopen.
-"Meneer dit past niet, dit gaat niet zo"
"Jaja, ik weet het, ik ga al."
Ook kwamen er reacties vanuit het wachtende publiek, wel leuk hoor niet negatief, zo van "Je traint teveel!"
Ik zag bij mijn vrouw al de tranen over de wangen lopen van het lachen.....:mad: :p

Kwam er ook een vrouw naar mij toe lopen en zei:
-"Ooh meneer toen u naast me ging zitten dacht ik nog, als dat maar goed gaat. U bent ook zo groot hè?"
Ja zegt mijn vrouw doodleuk ik noem hem ook Bongo..haha..hihi...gdrvrrrrfgrr ;)

Nou ja ik heb wel lekker in de monorail gezeten en in het reuzenrad, ook wel lekker dat waaien.
Oh ja en er kwamen twee Turkse jongens naar me toe lopen om te vragen of ik wel eens op TV ben geweest met sterkeman enzo...
Ja, nee niet echt. (TV-noord lang geleden, maar mag geen naam hebben).
Dus dat was weer een enerverende dag met veel lopen en zweten en lachen.

Maar Bongo gaat vanavond wel weer trainen om sterker te worden dan Bokito! :D

haha normaal gezien gaan wij binnenkort nog es naar walibi ( oude sixflags ), klinkt belovend :mad:

Ben je er zaterdag ook bij Bongo?

Hahaha, ik herken mezelf nogal vaak in jouw verhalen. Heb jij trouwens ook problemen met je toiletbril thuis? Ik heb er nu al 4 versleten in nog geen jaar.

haha normaal gezien gaan wij binnenkort nog es naar walibi ( oude sixflags ), klinkt belovend :mad:

Je zal zeker krap zitten in sommige (de meeste dus) atracties maar met jouw gewicht is het nog wel te doen. Boven de 135kg kan je het gewoon schudden.

valt mee voor ons...ben maart dit jr nog naar de efteling geweest en pas in alles. Ok net aan...1 of 2 klikje op de been klemmen bv en de zus van em vriendin leek net een 12jarig meisje wat naast mij zat in verhouding, maar het paste :P

Whaha geweldig log, op aandringen van Adema eens ff bezocht..

Zie/spreek je zaterdag dan wel ff...

f**k'n Deadlift'n

Nou vanavond een poging om met het deadliften in de buurt van mn PR te komen.
Ik heb mn onderrug bewust een beetje rust gegeven om lekker hersteld te zijn.
Mijn doel was om 320kg te pakken.
Het was naar drukkend warm vandaag, tenminste ik had daar wel last van.

Buik

Powercrunch 4sets van 12 reps van 67 t/m 84kg

Rug

Deadlift Eerst opwarmsetjes draaien 5x190/4x240/1x290.
300kg (ging vlot, zonder riem, maar helaas wel straps)
310kg (Ik kreeg geen snelheid in de beweging, heel raar maar goede lift)
320kg Fail :mad: (tot net over de knieën en toen sterretjes...phew)
320kg Fail :mad::mad: (godver weer net niet hè...)

Toen heb ik 10 min. rust gepakt, want ik voelde me dizzy. Wel raar want ik had de hele dag goed gegeten, misschien de drukkende warmte, ik weet niet. Ik baalde wel, want die 320 moest @#$* te doen zijn.
320kg :D:D (Jep, niet mooi, maar alle donderse donders ik had em.)

Benen

Legpress
15 x 350kg
12 x 450kg
10 x 550kg

Toepress
12 x 250kg (met één been, steeds afwisselen met de ander, dus 24 reps in totaal.)
6 x 300kg ( zelfde verhaal, dus 12 reps in totaal, maar dit was met iets teveel gewicht)
Verder pakte ik wat kuiten tussen de toepress door.

Glute-Hamraise
10 reps met lichaamsgewicht
8 reps +5kg schijf
5 reps +10kg schijf (pfff....ik was leeg)

Nou dat was dan toch een goede training, uiteindelijk, want het deadliften moest vandaag uit mn teennagels komen.....shit. :D
Wat ik ook gek vond was dat mn grip na de 240kg mij in de steek liet.
Ben straps gaan gebruiken, omdat mn focus toch op het gewicht lag.
Misschien vermoeide handen ofzo ???

Ik ga de komende tijd even lekker op een massaroutine trainen waarbij de focus gaat liggen op submaximale kracht.
Ook voel ik overal pijntjes, schouders, onderrug, knieën en ook aan rechterbovenzijde arm zit een zeurend stekend gevoel, dus nu maar even weer wat "lichter" trainen. :D

190 en 240 opwarm setjes. :P
En ghr's met jouw gewicht zijn wel heel goed.

Een 700+ lbs pull.. Zeer netjes!!!

Een 700+ lbs pull.. Zeer netjes!!!

Dank je. In pounds is het cooler! Yeah 700lbs....hihi. :eek:
Maar dit was echt mn absolute max. Bij een PL-wedstrijd zou die vet afgekeurd worden.
Ook had ik erg veel last van mn grip. Ik had geen kracht in mn handen.
De 290kg moesten al met straps :mad:, want de stang rolde uit mn handen.
Misschien toch weer wat meer grip oefeningen gaan doen, want dat heb ik de laatste tijd niet meer gedaan.

Overhands deadliften(opwarmen) totdat je failt op grip en dan overgaan op mixed. Misschien is dit een optie. Of gewoon bb holds kan ook.

Vanmiddag wat hatsflatswerk.
Was toch in het "hok" omdat een aantal graag odd wilden trainen voor Ede.

Schuin banken met Log.
4 sets met 8/6/5 reps met 110/130/150kg

Truckpull met slee +/- 20 meter met 210kg.
Ging heel easy en snel, was eigenlijk om de slee weer in de juiste startpositie te krijgen voor iemand anders.
Maar ja je pakt em toch.....:p

Vikingpress
20 x 100kg
12 x 120kg
12 x 140kg

Smal bankdrukken
10 x 110kg
8 x 150kg
6 x 190kg :D (ging erg easy, maar wilde niets forceren ivm wat irritatie in mn schouder)

Hammercurl
12 x 21kg
10 x 31kg
8 x 41kg

Bankdrukken heel brede grip
12 x 170kg (Inclusief wat partial reps, gaf killing pomp in m'n borst)

Dips met lichaamsgewicht amper 6 reps, ik was aardig leeg...pffff :o

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven