- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat heb je veranderd aan je dieet? want je at al niet zo veel kan ik me herinneren toch?

ok nice dat werkte voor mij ook goedIn verhouding niet veel, klopt. Ik doe nu vasten en feasten. Oftewel ik vast 14u per dag (van +/- 22.00u - 12.00u) en daarna eet ik om de dag alleen eiwit of koolhydraten. Heel simpel en voor mij heel effectief en niks geen last van hypo's of naar gevoel en energie genoeg om lekker te trainen. Ik zal straks wel wat hoger in koolhydraten gaan om wat te bouwen, maar met mate.....![]()
doe je kcal tellen? of gewoon vreten waar je zin in hebt dan?ok nice dat werkte voor mij ook goeddoe je kcal tellen? of gewoon vreten waar je zin in hebt dan?
thanks misschien ook weer eens proberenNee, beiden niet...haha. Ik ga op KH-dag niet zuinig zijn met KH, maar vermijd suikers wel als de spreekwoordelijke pest.
Op eiwitdag eet ik beduidend minder KH, rustdag helemaal geen KH.
Dit afwisselend, is voor mij een hele prettige manier om mn gewicht en vet% onder controle te houden.

Een voordeel heb je met je genen. Hoelang je ook stopt met trainen hoe slecht je ook eet je zult altijd een sicke buffel blijven echt een geschenk van god die genen van jou!

Dikke trainingen weer Mike en dat met in het achterhoofd dat je nog lang niet op volle kracht bent. Zeker niet om ontevreden over te zijn.
Ik zie dat je een vastenperiode van ca 13 uur aanhoudt. Is dat bewust? Bevalt dat?
Gr