- Waardering
- 7.518
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 50%
Opleiding soldaat infanterie. daarna als het kan verkenning. maar eerst de opleiding halen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

IK heb vandaag kennismakingsgesprek gehad bij de luchtmacht! dit was een algemene voorlichting. Hier hadden ze helaas erg weinig naar mij zin! veelal vaktechnische beroepen waar ikzelf minder tot weinig zin in heb! ( althans nu nog niet)
Begin augustus heb ik deze ook nog bij de landmacht!
Bij de landmacht hadden ze gezien me diploma`s gaven ze me de tip om
Onderoffficier geneeskunde.. te gaan doen!
Zelf ga ik wss toch liever bij een gevechtsfunctie, luchtmobiel spreekt me zeer aan!
Iemand die ervaring heeft met luchtmobiel enof Oof geneeskunde?

Luchtmob is naast fisiek ook mentaal erg zwaar, dus je moet dan wel sterk in je schoenen staan! Over geneeskundige dienst weet ik niet zo veel helaas...IK heb vandaag kennismakingsgesprek gehad bij de luchtmacht! dit was een algemene voorlichting. Hier hadden ze helaas erg weinig naar mij zin! veelal vaktechnische beroepen waar ikzelf minder tot weinig zin in heb! ( althans nu nog niet)
Begin augustus heb ik deze ook nog bij de landmacht!
Bij de landmacht hadden ze gezien me diploma`s gaven ze me de tip om
Onderoffficier geneeskunde.. te gaan doen!
Zelf ga ik wss toch liever bij een gevechtsfunctie, luchtmobiel spreekt me zeer aan!
Iemand die ervaring heeft met luchtmobiel enof Oof geneeskunde?
Oh verkenning is wel interessant, alleen voor officieren pas een tweede stoel functie...Opleiding soldaat infanterie. daarna als het kan verkenning. maar eerst de opleiding halen![]()

Luchtmob is naast fisiek ook mentaal erg zwaar, dus je moet dan wel sterk in je schoenen staan! Over geneeskundige dienst weet ik niet zo veel helaas...
---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------
Oh verkenning is wel interessant, alleen voor officieren pas een tweede stoel functie...
Succes iig met je AMOL!!

Zo kan ik mezelf blijven motiveren om door te gaan! ben echt een uitdaging kicker!
Ja ik zoek eigenlijk een functie die erg fysiek is.. wat veel van je vergt.. zowel mentaal als fysiek dusZo kan ik mezelf blijven motiveren om door te gaan! ben echt een uitdaging kicker!
JHK je heb ook al je testen gehad etc? goed te doen verder?? in ieder geval alvast sucses![]()

Hieroo toekomstig marnier, begin in september met de opleiding!
Opleiding soldaat infanterie. daarna als het kan verkenning. maar eerst de opleiding halen![]()
----Denk niet dat je meteen als verkenner kunt beginnen bij lmb aangezien ze denken dat ze SF zijn.
Voor manschappen is t ook een vervolgfunctie.
- Mensen die meningen hebben over militaire operaties en missies. Waaronder dus de meest bekende in afhanistan. Terwijl ze " wederom" geen flauw benul hebben van hoe zoeits in elkaar steekt. En begrijp me nou niet verkeerd. Ik vind zeker dat het volk een mening mag laten horen aan zijn regering over of de missie, wel of niet moet doorgaan. maar houdt het daar aub bij. Begin niet met argumenten als " jullie zouden tog scholen gaan bouwen daar" .
ga hier iets nuttigs doen voordat die smerige boel daar escaleert.met alle respect, je hebt er zelf ook geen benul van(redenen). je bent maar een soldaat en je doet wat jou gezegt wordt, dat is de structuur en zo werkt het. Jonge knul die een paar duizend kilometer van huis met een wapen door de woestijn trekt....jezus manga hier iets nuttigs doen voordat die smerige boel daar escaleert.
Als je wilt bewijzen dat ik het fout hebt, dan raadt ik aan dat jij hier even beschrijft wat jij en je kameraden daar precies uitvoeren, en wat er daar mis zou gaan mochten jullie plotseling allemaal naar huis terugkeren.
-----ja das wel waar; een hoop van die missies slaan kant nog wal.alleen zijn punt was dat jan alleman pennenlikker aant kantoor wel heel makkelijk op de proppen komt met een mening gevormt door het papegaaien van anderen zonder zelf daadwerkelijk iets te weten over hoe het in elkaar steekt.
zonder daarmee op jou te doelen overigens.
------Vroeger was het leger een afspiegeling van de samenleving door de dienstplicht, wat helemaal niet verkeerd zou zijn als het opnieuw werd ingevoerd!
De meeste soldaten die nu toetreden hebben grote bek, weinig verstand en veel machogedrag, absoluut geen afspiegeling meer van de samenleving, waardoor het niveau is gedaalt.
Mariniers is daarentegen veel moeilijker te behalen waardoor je het kaf van het koren als t ware scheidt
Ik heb niets tegen militairen, en vind dat de minachting van de samenleving naar het leger toe vooral komt door politieke beslissingen van bovenaf en de media.
Werkelijk belachelijk waar soldaten tegenwoordig allemaal rekening mee moeten houden, geen enkele oorlog loopt 'netjes'
Vroeger was het leger een afspiegeling van de samenleving door de dienstplicht, wat helemaal niet verkeerd zou zijn als het opnieuw werd ingevoerd!
De meeste soldaten die nu toetreden hebben grote bek, weinig verstand en veel machogedrag, absoluut geen afspiegeling meer van de samenleving, waardoor het niveau is gedaalt.
Mariniers is daarentegen veel moeilijker te behalen waardoor je het kaf van het koren als t ware scheidt
Ik heb niets tegen militairen, en vind dat de minachting van de samenleving naar het leger toe vooral komt door politieke beslissingen van bovenaf en de media.
Werkelijk belachelijk waar soldaten tegenwoordig allemaal rekening mee moeten houden, geen enkele oorlog loopt 'netjes'
Ja.. of probeer maar eens officier te worden, daar kom je ook echt niet zomaar binnen!
Maar dienstplicht is echt niet meer mogelijk, kost veel te veel en je onttrekt er vitale mensen van de arbeidsmarkt mee.