Ik snap niet waarom iedereen zo denegrerend naar de landmacht doet..?
laten wij even eerlijk zijn het is wel nodig..
En ja ik geef ook eerlijk toe er zitten een HOOP lui bij in de landmacht die gewoon NIET geschikt zijn..
ikzelf denk dat dat komt door de kosten van afghanistan en de bezuinigingen op Defensie, ze moeten steeds meer de eisen verlagen vanwege de vele arbeidsplaatsen binnen Defensie, Ja dat doen ze de opleidingen stellen tegenwoordig niets meer voor behalve die van KCT BBE etc.
Maar zeg niet dat het zinloos is wat ze doen in het buitenland,
want geloof me zodra je weet dat je weer een beetje heb geholpen mensen een fijner leven te geven meer vrijheid en veiligheid, voelt dat fantastisch,
Wees maar blij dat deze jongens dit nu VRIJWILLIG doen,
want dan hoeven jullie niet, anders zou er zo dienstplicht ingevoerd worden,
ik bedoel waarom leveren mensen altijd kritiek op militairen?
dat doen we toen ook niet bij dokters,tandartsen,bankmedewerkers,
OVERAL is over nagedacht dus niets is er zonder reden dus ook DEFENSIE!
---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------
Luchtmob is naast fisiek ook mentaal erg zwaar, dus je moet dan wel sterk in je schoenen staan! Over geneeskundige dienst weet ik niet zo veel helaas...
---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------
Oh verkenning is wel interessant, alleen voor officieren pas een tweede stoel functie...
Succes iig met je AMOL!!
Zo zwaar is Luchtmobiel niet meer..

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------
dan moet je zowieso bij de infanterie dacht ik zo
heb de keuring al gehad, vond het best goed te doen! voor het totaalplaatje heb je 4 clusters. afhankelijk voor welke functie je kiest zit een cluster aan verbonden. cluster 1 is het laagste en 4 het hoogste. Je hebt 4 ook nodig om bij de infanterie te kunnen.
misschien verstandig voor je om eens een voorlichting te volgen bij één van de banenwinkels bij jou in de buurt
ligt eraan wat je bij de infantrie gaat doen ook daar heb je cluster 2 en 3 functies..