MuscleMeat

Militairen

Ze gaan je opleiden, maar ik denk dat je het met alleen mariniers niet gaat redden. Waarschijnlijk heb je toch wel Dienst speciale Interventies (voormalige BBE), Unit Interventie Mariniers (voormalige Mariniers BBE) of KCT nodig ofzo.

Maat van mij is marinier, nu kikvorsman (weet niet de officiele term daarvoor) en gaat waarschijnlijk na zijn berg training voor BBE.

vanaf 11 november tot in februari ben ik weer militair:D

heb wel een broer die is nu geloof ik 1e luitenant bij bevoorrading en transport.

---------- Toegevoegd om 00:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:18 ----------

Is het waar dat mannen in het leger vaker coïtus hebben met andere mannen dan mannen die niet in het leger zitten?

lol het leger hier in nederland steld geen klap voor. jullie staan gewoon voor lul in het buitenland en moeten de meeste belachelijke k*t klusjes doen.

:rolleyes:

Ik ben soldaat in het leger des heils.

Heb nu voor de 2e keer mijn neef ontmoet, (mijn leeftijd) en OMFG wat zijn die soldaten erg zeg!! Omdat het familie is en je elkaar toch om dat gebied alles kan vertellen omdat ook al is het het andere geslacht er nooit coïtusuele wrijving zal ontstaan verteld hji me gewoon al die dingen! Zijn hele vriendengroep idem. One-night-stands, iedere meid ongeveer gedaan die ze kennen en vreemd genoeg denk ik dat ze werkelijk waar nog de waarheid vertellen ook!

Heb nu voor de 2e keer mijn neef ontmoet, (mijn leeftijd) en OMFG wat zijn die soldaten erg zeg!! Omdat het familie is en je elkaar toch om dat gebied alles kan vertellen omdat ook al is het het andere geslacht er nooit coïtusuele wrijving zal ontstaan verteld hji me gewoon al die dingen! Zijn hele vriendengroep idem. One-night-stands, iedere meid ongeveer gedaan die ze kennen en vreemd genoeg denk ik dat ze werkelijk waar nog de waarheid vertellen ook!

Dat heb je overal wel toch ?Volgens mij heeft dat niet echt wat met het beroep te maken.Al denk ik dat je dit soort praatjes niet zo snel van een bank manager hoort (ongeacht of het nou waar is of niet ).

Wel grappig..in films worden ze meestal neergezet als brede kleerkasten,terwijl de meeste (die ik ken ),gewoon best wel slank tot dun zijn :eek:.

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Padvindertje spelen in Duitse bossen in de hoop dat je niet uitgezonden wordt is wat het gros van die 'nuttige' personen doen. Als je al enig talent had was je wel straaljagerpiloot of iets dergelijks geworden, of als je echte alpha male was had je een commando geweest. Maar nee, meneer moet zo nodig padvindertje spelen omdat er niets anders was dat hem 'leuk' leek of waar hij überhaupt voor in aanmerking komt en gaat dan op het internet interessant doen met volslagen debiele uitdrukkingen als 'nukubu'.

Hulde hoor aan onze oh zo nuttige padvinder die de hardwerkende belastingbetaler handenvol geld kost.

Aldus de ambtenaar.

vanaf 3aug begint mijn carriere bij luchtmobiel in schaarsbergen:D

Terug
Naar boven