Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker boeiend Boforli wat ze eventueel in minder ontwikkelde landen wel of niet doen of laten, wij zijn het vrije westen of wilde je jezelf gaan spiegelen aan situaties die je zelf niet zou willen hebben?![]()
ha,daar zeg je het,wij zijn beter ontwikkeld en zouden dus beter moeten weten en moeten inzien dat de islam een gevaar vormt voor de westerse samenleving, optreden voor het te laat is, de islam wil alleen maar dat de kerk verdwijnt en dat hun geloof overheerst over de hele wereld

ha,daar zeg je het,wij zijn beter ontwikkeld en zouden dus beter moeten weten en moeten inzien dat de islam een gevaar vormt voor de westerse samenleving, optreden voor het te laat is, de islam wil alleen maar dat de kerk verdwijnt en dat hun geloof overheerst over de hele wereld
Ik vind de doorsnee moslim hier, met een baan of studie en goede bedoelingen veel minder gevaarlijk dan een idioot als jij.
hahhaahha als je niet weet wat zeggen ,begin je weer met naamkaartjes te gooien achterlijke linkse hippie
hahhaahha als je niet weet wat zeggen ,begin je weer met naamkaartjes te gooien achterlijke linkse hippie

Eerlijk gezegd vind ik boforli z'n come back steengoed!![]()
Ik weet niet of je daar nou echt blij mee mag/moet zijn.

Ik bekijk het vanuit het vermaak perspectief denk ik
En vind het altijd zo leuk dat de doorgeleerden onder ons er altijd zo zinloos op in gaan. En er een sport van maken om dat zo interessant mogelijk op papier te zetten met een hoop punten, komma's en hbo woordenschat.
Alleen Ik begrijp hun punt meestal niet...... maar dat zal aan mijn iq liggen denk ik![]()
ligt niet aan je iq,mensen als klaas liggen de hele dag achter hun pc (ipv te werken en een steentje bij te dragen aan de maatschappij) en hebben genoeg tijd om hun posts te herlezen en te verbeteren indien nodig

De man was vrij snel terug en wilde simpelweg wat weten over een betalingsregeling die hij met 'ons' heeft afgesproken een tijdje terug en of zijn geld al is aangekomen want hij is twee dagen te laat omdat hij afgelopen maand een herseninfarct heeft opgelopen, zo legt hij uit in enigszins gebrekkig Nederlands.

ligt niet aan je iq,mensen als klaas liggen de hele dag achter hun pc (ipv te werken en een steentje bij te dragen aan de maatschappij) en hebben genoeg tijd om hun posts te herlezen en te verbeteren indien nodig