MuscleMeat

mini belletjes

dbfbb1

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
97kg
Vetpercentage
12%
De Titel zegt het al tijdens het opzuigen van Test E uit een 1ml ampul met een groene naald komen er op het eind altijd wat luchtbelletjes mee.
De grotere zweven gelijk naar boven, maar er blijven altijd wel van die ini mini belletjes in de spuit zitten.

Ik weet dat er geen lucht in de spuit mag zitten maar in de spier zelf zit toch ook zuurstof?

Dit gaat al weken goed hoor maar wil het even zeker weten of het geen kwaad kan.

Ben ik ook benieuwt naar, heb precies hetzelfde. 3 Injects nu zo gedaan.

• Topic Starter Topic Starter
@denni s: Thnx man! Weetje toevallig waarop ik dan moet zoeken? Zo lang er in de spier gespoten word maakt een klein beetje lucht dus niet uit?

Dat maakt inderdaad geen zak uit.

Zolang je geen duiker bent heb je geen probleem ...

tot 1 cc lucht maakt geen K uit. Maar goed altijd beter om zo min mogelijk te hebben uiteraard.

Maakt idd niet uit. In de medische wereld gebruikt men zelfs de luchtbel-techniek en spuit je dus als laatste een luchtbelletje mee die ervoor zorgt dat de boel er niet weer uitkomt.

Moet je de spuit even laten liggen, dan zijn ze na 5 a 10 min helemaal weg die belletjes.

De Titel zegt het al tijdens het opzuigen van Test E uit een 1ml ampul met een groene naald komen er op het eind altijd wat luchtbelletjes mee.
De grotere zweven gelijk naar boven, maar er blijven altijd wel van die ini mini belletjes in de spuit zitten.

Ik weet dat er geen lucht in de spuit mag zitten maar in de spier zelf zit toch ook zuurstof?

Dit gaat al weken goed hoor maar wil het even zeker weten of het geen kwaad kan.

ja, dat is omdat die naald te dun is,je moet een roze naald gebruiken ,dan heb je dat niet meer. 1 van 1,2 ipv 0,8

Wat trouwens wel helpt is er ff tegenaan tikken met je vinger, gaan de meeste lucht belletjes weg.

Ik vraag me af of die hele kleine belletjes wel eens luchtbelletjes zijn. Want als ik dat spul aan het opzuigen ben en er ontstaat midden in de spuit tussen de olie dan belletjes kan ik toch niet bredeneren dat er spontaan luchtbelletjes ontstaan door de hele oplossing? Ik zat te denken dat het mischien gewoon vacuum bellen zijn. Maar of vacuum bellen praktisch mogelijk zijn geen idee. Het is wel een dik oplossing dus het kan zijn dat de vacuum zwakker is dan de kracht die de olie op de belletje uitoefent van buitenaf. Het zal allemaal wel. Het kan iig geen kwaad

• Topic Starter Topic Starter
Heren, bedankt voor jullie reacties.

Terug
Naar boven