BeUrt
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 335
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb alles nu gezien en vind de serie na aflevering 3 een stuk beter worden. DAn heb je idd ook echt die hoofpersonen die je continu volgt. Aflevering 3 is imo veruit de slechtste. Hierna had ik ook bijna zoiets van ik kap ermee. Gelukkig word dit helemaal goed gemaakt in de verdere afleveringen. BoB is gewoon een 10 en dit zou dan een 8 zijn ofzo.
Bij aflevering 10 heb je het laatste kwartier een overzicht van de personages. Ik moet eerlijk toegeven dat ik zeker de helft niet kon plaatsen. Misschien komt het omdat ik de serie maar 'tussen de soep en de patatten' heb gezien, maar de diepgang van de personages blijft een minpunt. Het hoofdpersonage slaagt ook telkens over van Leckie naar sledge.. Dus ja.

Idd, was beetje vage shit. EN GEEN ATOOMBOMMEN IN DEEL 10![]()
![]()
spleetogen zijn wel ****ing dom in deze serie blijven gewoon met groepen tegelijk in die 30."Calorie">cal MG's rennen en zwaar neergemaaid worden weet niet of het in het echt ook zo was...

Heb een aflevering of 2 gemist helaas, ik download ze wel als ze allemaal uit zijn.