AndroidHealthClinic

Nieuws Minister Ella Vogelaar zal opnieuw de afspraak over het opknappen van de Vogelaarwi

MacB

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
6
Minister Ella Vogelaar zal opnieuw de afspraak over het opknappen van de Vogelaarwijken niet nakomen. Tegenover de Tweede Kamer sprak ze onlangs dat de overeenkomsten vóór de zomer getekend zouden zijn. Nu blijkt dat dat niet meer zal lukken voor de vakantie. Dat valt morgen in Sp!ts te lezen.

Duidelijkheid

De VVD fractie ergert zich bont en blauw aan de situatie. "De minister haalt deadline na deadline niet. Ze zegt steeds dat alles rond is, maar elke keer blijkt dat niet zo te zijn", aldus Kamerlid Brigitte van der Burg. "Eerst zou alles een oktober rond zijn, toen werd het vervolgens december, februari en maart. In Sp!ts zei de minister onlangs weer 1 juli. En vorige week verzekerde ze ons in de Tweede Kamer dat alles 10 juli in kannen en kruiken was", aldus Van der Burg, die voor het reces duidelijkheid over de kwestie wil.

de deadline met een jaar overschreden dus.

onbegrijpelijk dat ze haar biezen niet pakt. zou ze haar onvermogen zelf niet doorhebben???

Als de PvdA haar imago wilt zuiveren zouden ze op z'n minst een interne vergadering voor een vertrek moeten inlassen

Zo'n pion kan je hele brede volkspartij naar de knoppen helpen met een gevoelige wond als integratie.

De oppositie ergert zich bont en blauw???
Wordt eens tijd, dat de oppositie stopt met zich ergeren en daadwerkelijk doet wat een oppositie hoort te doen. Als een minister niet functioneert, zeg je het vertrouwen op!

Pfff... deze minister staat wat mij betreft symbool van politiek Nederland. Verdere uitleg is geloof ik niet nodig.

ik zeg gewoon salaris korten totdat ze weer eens gaat presteren

Ik begrijp niet dat zo iemand het tot die positie schopt, echt waar niet. Zou het dan toch waar zijn dat alle bekwame mensen naar het bedrijfsleven gaan en alleen de idioten en mislukkelingen in de politiek gaan zitten?

• Topic Starter Topic Starter
Ik begrijp niet dat zo iemand het tot die positie schopt, echt waar niet. Zou het dan toch waar zijn dat alle bekwame mensen naar het bedrijfsleven gaan en alleen de idioten en mislukkelingen in de politiek gaan zitten?

uuhhhh ja :P

@ Tyl geen beleid is ook beleid....

In het bedrijfsleven wordt ook genoeg geblunderd, misschien nog wel meer dan in de politiek. Alleen merk je daar als burger niet zoveel van, behalve als je bij een bedrijf werkt dat toe is aan de tigste reorganisatie en er wederom duizenden of tienduizenden mensen worden ontslagen. Ook al is natuurlijk niet iedere reorganisatie een slechte zaak vaak is het toch een gevolg van slecht beleid van de bestuurders.

Vogelaar is een incapabele bestuurder die overigens wel enige ervaring heeft in het bedrijfsleven. Ze is voorzitter geweest van de Raad van Commissarissen van Unilever Nederland.

Terug
Naar boven