MuscleMeat

Mis jij het kuurlog van Sisevano?

Peiling Peiling Nou?

• Ja

Stemmen: 13 32,5%
  • Nee

Stemmen: 8 20,0%
  • Don't care

Stemmen: 19 47,5%

• Totaal stemmers
    40
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, maar het was ****ed up door zijn stats en zijn gear...

Ach ja ik volg zijn log wel op hyves :D

Nee, maar het kuurlog van ieder ander zou ik ook niet missen.

hahahaha,, nee met zijn fake stats.

ik nomineer sisevano voor de grootste faker van dbb 2008

sisevano een faker? hoezo?

moahw..ik kan me gewoon niet voorstelle dat iemand met die fysiek (ook al ben je 2 meter) zulke kracht statts kan hebben!
ook ben ik der van overtuigd,dat zijn fysiek wel te behalen is zonder HGH,insuline.

maar goed vond wel grappig te lezen.

Het was goed te lezen op een eenzame zondag, dat hij fake'de was natuurlijk overduidelijk. Maar dat ze het eerst toelaten en daarna omdat iemand ineens er iets over gaat zeggen, het word gesloten is natuurlijk een lachertje. Laat het dan in eerste instantie niet toe. Naar mijn mening heeft Sis zich gewoon aan de regels gehouden in zijn Log.

Vind het triest dat er altijd maar kritiek word geleverd op hem, het zijn zijn keuze's.

De keuze is aan de mensen zelf om die logs te lezen.
Ik persoonlijk lees ze niet.Puur omdat ik zijn zg gebruiken totaal niet waardeer.
250mg 17 gealkileerde middelen nemen per dag ,die ik en velen anderen waarschijnlijk in een hele kuur nog niet nemen.Zijn stats,ik laat me er niet over uit,maar als je en jaar geleden nog geen 1 setje 150kg bankt,en toen vreselijk zwaar in de kuur zit,warom zou je NU dan prachtig 180 pakken.Op 15 kilo na 200....dream on

Maar om nu opzettelijk een log te verknallen,terwijl er van te voren gevraagd wordt DIT NIET TE DOEN,vind ik gewoon triest.
Nogmaals vind de donald duck interesanter.Maar je kan zeggen wat je wilt,SIS logs heben een hoog Story/prive gehalte.

iedereen verdient een 2de kans
krachtstats even buiten sprake

hij hielt zijn log netjes zoals was afgesproken
en heeft zelfs filmjes belooft dus daar had gewoon naar gevraagt kunnen worden simpel zat

helaas moesten sis haters zo gaan bachen dat er wel een slotje op moest

ik denk dat hun zich eerder kunnen schaamen

iedereen verdient een 2de kans
krachtstats even buiten sprake

hij hielt zijn log netjes zoals was afgesproken
en heeft zelfs filmjes belooft dus daar had gewoon naar gevraagt kunnen worden simpel zat

helaas moesten sis haters zo gaan bachen dat er wel een slotje op moest

ik denk dat hun zich eerder kunnen schaamen

Re-open the topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven