XXL Nutrition

Sticky Misdaad Topic

"The Yuppie Don"

Bijlagen

• MF.jpg
    MF.jpg
    76,9 KB · Weergaven: 43
Pistone is echt zo'n druiloor in interviews.

De stem van Lefty:

@ 3:00 gaat hij volledig aardappel

Sonny Black zag Donnie als een echte vriend, dat gevoel was zo sterk dat hij tegen zijn vrouw heeft gezegd; “Als Donnie belt zeg hem dat als iemand het moest zijn ik blij ben dat hij het is geweest.” In de film speelt deze relatie tussen Lefty en Donnie.

@ 9:55 "I die with you"

Die quote zit volgens mij letterlijk in de film.

Met iemand zoals Franseze of Thomas Gambino zou ik wel kunnen omgaan.
After finishing high school, Franzese entered a pre-med program at Hofstra University in 1969; his father originally did not want him to be involved in organized crime. However, in 1971, Franzese decided to drop out of college to help his family earn money when his father was sentenced to 50 years in prison for bank robbery in 1967.
Thomas Gambino graduated from Manhattan College in the Bronx and then started working for the Gambino family.
Ze hebben het bijvoorbeeld over Anthony Mirra op de tapes. Een complete psycho. Het verschil zit hem vooral tussen degenen, met een half defect brein, die genoten van geweld (i.e. sadisten) en de anderen die het louter als een (laatste) middel om een doel te bereiken zagen.

Hoe vaak begon Frank Cullotta niet over de M&M moorden? Alsof het iets was om trots op te zijn.

Laatst bewerkt:
Ach, mobsters zijn wel de laatste type mensen die glorification verdienen. Het is een wereld van save your own ass, your killers come with smiles, geen eer in dat leventje, alleen maar hebzucht. Hoe groter je kring of associates is hoe meer mensen je moet omleggen. Maar weinig van die gasten hielden zich aan de omertà.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.197
De glorie dagen van de maffia zijn sowieso voorbij. Niks aan meer die nieuwe generaties

Het is compleet om zeep wanneer zelfs bazen (Ralph Natale en Joseph Massino) gaan meewerken met de regering. Alleen hebben ze nadien een interessante verandering ingevoerd.

The Sicilians changed a hundred-year rule of American Mafia families: If you were in the Mafia and then cooperated with law enforcement, the Mafia would go after you, but not your family.

The new edict said if you’re in the Mafia and then cooperate with law enforcement, we’ll go after you, your relatives and your loved ones.

Verder is het ook interessant dat niemand Frank Cali kende tot hij werd vermoord.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.199
Stiekeme Merlino zit ook geen kraak of smaak aan

Andrew DelGiorno kreeg, als me niet vergis, de opdracht om Merlino te vermoorden, maar weigerde. Zo zie je maar weer.

Bijlagen

• JD.jpg
    JD.jpg
    46,2 KB · Weergaven: 33
Terug
Naar boven