XXL Nutrition

Sticky Misdaad Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.261
Althans degene waarover ze iets weten. :o

+ Roy DeMeo door Testa & Senter (1983)
+ Joseph Guglielmo (1983) (?)
+ Richard DiNome, John Baida en Frederick Seiden (1984) (?)
+ Vladimir Reznikov door Testa & Senter (1986)

Montiglio was toch niets meer dan een liaison tussen Gaggi en DeMeo. Vreemd dat ze hem altijd als lid te boek zetten. Hij was alleen aanwezig bij de moord op Vincent Governara voor zover ik weet. Als government witness zou de lijst toch completer zijn als hij echt een voormalig lid was.

Het is de broer van Testa, Patrick, die ze vaak over het hoofd zien. Wellicht omdat hij geen moorden gepleegd lijkt te hebben. :thinking: Een familielid van Senter, Robert Senter, lijkt ook even geassocieerd te zijn met DeMeo. :dunno:

Laatst bewerkt:
  • #2.263

Hoe heet die agent alweer? Reichert? Alle krediet ervoor opnemen terwijl ze amper nog moeite deden. Zonder DNA liep hij nog steeds los.

Dave Reichert Did Not Catch the Green River Killer

Yes, yes! Ik ben geniaal...

...dankzij Google.

Frank Atchley, who supervised Reichert in the 1980s, told the P-I that Reichert "actually was more of an impediment to the investigation. He was probably the worst detective I've ever worked with,"

:lol:

if being bad looks so good i dont wanna be good

340?cb=20130701205902.jpg

1600810552988.jpeg
Frank Costello zei dat hij geen lijfwachten had omdat dat de eersten zijn die ze omkopen. Onze vriend hier doet me daaraan denken. :D

• #2.267
Leuke username voor november. Past mooi in het rijtje

• #2.268
Cesare Bonventre dan he.

• #2.270
Tony regelde dat

In mijn tuin. De katten pissen er altijd.

• #2.272
Standaard onderwerpje voor de views. Over jaar alles ff beetje omhusselen met andere twist en dezelfde topics

Ik ken er wel ééntje die (ook) claimde Hoffa vermoord te hebben.

:roflol:

• #2.275
Wie heeft Kuklinski niet vermoord :emo:

• #2.277
Die leeft nog

• #2.278
I'm gonna leave in the morning. I am going to the country. Well, i mean uh. I planted peppers last week. Now i plant tomatoes.

Laatst bewerkt:
  • #2.279
Hoeveel maffiosi zou Galante wel niet als enforcer hebben omgelegd in de jaren 30? :thinking:

Veel, denk ik. Vooral omdat Genovese ook knettergek was. Althans, als ze de man van de vrouw waarmee je wil trouwen vermoord aantreffen, ga ik daar toch vanuit. :dunno:

Ik heb het nog nooit op die manier gedaan. :thinking:

Terug
Naar boven