AndroidHealthClinic

Sticky Misdaad Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.501

“Ik wilde als martelaar sterven en mij niet overgeven aan de ongelovigen.” Een week na de moord op cineast Theo van Gogh leert heel Nederland moslimterrorist Jason W. kennen. Bij een 14-uur durende belegering in het Haagse Laakkwartier gooit hij een handgranaat door de deuropening van zijn woning en doodt daarbij bijna 3 agenten.
Heb het idee dat het in zijn bovenkamer een warboel is. Ziet kennelijk onvoldoende in wat de gevolgen voor anderen kunnen zijn door eigen handelen.

Vandaag staan opnieuw bijna 150 leden van de machtige maffiaorganisatie 'Ndrangheta voor de rechter in een enorme rechtszaak die draait om afpersing, witwassen, drugs- en wapenhandel. Al jaren probeert de Italiaanse justitie door te dringen tot de maffia uit Calabrië. Alles wordt uit de kast gehaald, maar de invloed blijft groot. En de Ndrangheta echt een grote slag toebrengen is lastig.

Daarom wordt nu de oplossing gezocht in de kern van de 'Ndrangheta: de familieband waar alles om draait. Vrouwen die de maffia achter zich willen laten worden geholpen met een nieuw leven en hun kinderen nemen ze mee. In podcast De Dag vertelt correspondent Mustafa Marghadi over de organisatie de de 'Ndrangheta van binnenuit probeert op te breken. En hij hoorde de verhalen van vrouwen die zelf die moeilijke stap durfden te zetten.

• #2.505
Ook een bizarre wending dat de geldschieter van De Hond ( Jan de Lange) zn vrouw vermoord en daarna de hand aan zichzelf slaat

• #2.509

klassieker :hedbang:

Laatst bewerkt:

Laatst bewerkt:
  • #2.516
Leuk dat die Rudy in de uitzending heeft :thumb: Begint serieus kanaal te worden

• #2.518
Ben groot Giuliani fan.

Laatst bewerkt:
  • #2.520
Who cares man. Ordnung muss sein figuur. je hebt toch al een Franzese topic. Wel consequent blijven. Is gewoon ff leuk filmpje dat ik ff uitbelicht. Niet iedereen is zoals jij in je moderator tijd (gelukkig :o)

sorry :(

Terug
Naar boven