Fitness Seller

Sticky Misdaad Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.583
Vechtersbaas Peter Giesbergen valt in de weekends vaak mensen lastig in het Volendamse uitgaansleven. Martin Kok en Dino Soerel besluiten Giesbergen een lesje te leren en een flink pak slaag te geven. Op 12 februari 1989 bezoekt Peter Giesbergen cafe De Blokhut en ontstaat er een vechtpartij.

Martin Kok geeft de fatale klappen door met een barkruk op het hoofd van Giesbergen te rammen. Een barkeeper gooit Giesbergen op straat, waar hij vervolgens vier uur blijft liggen, mede omdat een taxichauffeur hem weigert mee te nemen. Uiteindelijk overlijdt Peter Giesbergen in het ziekenhuis aan zijn verwondingen. Martin Kok krijgt vijf jaar, Dino Soerel vier jaar. ‘Ik heb er geen seconde spijt van gehad,’ zegt Martin later. ‘In Volendam willen ze een standbeeld voor me oprichten, want Giesbergen was een vervelende kerel, die elk weekend het Volendamse uitgaansleven terroriseerde.’

• #2.584

Laatst bewerkt:
  • #2.586
Wanneer je naam op een kogel staat komt hij altijd aan. Peter R. Zoiets zei hij ooit

Italian prosecutor Nicola Gratteri is on a mission -- against the mafia. After ordering the arrest of nearly 350 members of the notorious 'Ndrangheta syndicate, along with politicians and officials accused of assisting them, he is now launching Italy’s biggest mafia trial in three decades.

• #2.590

• #2.591
  • #2.594
?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.jpg

• #2.596
Eigenaardige van Van Hout is dat ie op de meeste foto's die ik tegen kom een metamorfose heeft ondergaan. Dan weer een plofkop dan weer een mager kreng. Dan weer lijkbleek dan weer zongebruind. Ook andere kapsels

Ja was wel echt een jojo qua gewicht en looks. Vast een erg onzeker mannetje van binnen. Had prima hier op DBB erbij gekund met alle issues die hij had :lol:

• #2.598
ok

• #2.599
image002.jpg

Zit denk ik wel een aardige tijd tussen de twee foto's die je nu hier ziet?

Terug
Naar boven