MuscleMeat

Misdaad Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik begon hun succes om uit handen van de politie en het leger te blijven al te bewonderen.
 
Ze waren nou niet echt het zonnetje in huis op de fotos

16885078-7320435-image-m-12_1564955623141.jpg


Am glad they are dead
 
Ik mis ze nu al. :o

Nu nog D.B. Cooper vinden. :help:
 
En Bishop slash Hoffa. ONS is reeds 'binnen'.
 
Ik zoek dat filmpje dat Bundy geïnterviewd wordt tijdens een democratische conventie.

Kan m niet vinden
 
Rep kan ook. Dacht in Pacific North West is alles Dems.
 
Via het artikel lukt het wel. :)

Het is nog een geluk bij een ongeluk dat die gasten te dom zijn om zich te organiseren zoals de Italiaanse Amerikanen
 
Of juist slim dat er geen tutti di capo is. Maakt het ondoorzichtelijker.
 
In Antwerpen lijken er toch vaak territoriale vetes te zijn. Ik weet niet of een granaat gooien naar een huis of geparkeerde wagen zonder inzittenden vanuit crimineel oogpunt zo bevorderlijk is. :o

Zoals een wijs man ooit zei: I believe this drug business is going to destroy us.

Zijn naam was Jor-El.
 
Overal waar ik lees waar links in gemeentes bestuurt is het een shit hole. Van Venezuelea naar San Fransisco. Van Portland naar London. En over Caracas aan het Ij maar te zwijgen.

Kunnen we Giuliani niet even huren als adviseur in Mokum?
 
Overal waar ik lees waar links in gemeentes bestuurt is het een shit hole. Van Venezuelea naar San Fransisco. Van Portland naar London. En over Caracas aan het Ij maar te zwijgen.

Kunnen we Giuliani niet even huren als adviseur in Mokum?
Antwerpen door NVA. :fluit::help:


Antwerpen zal altijd een problematisch gedeelte blijven.
Er is daar ook teveel geld te verdienen...
 
Antwerpen is anders ivm haven en daar wordt toch wel flink gestraft. Kijk naar Masmeijer.


Klootzakjes :D
 
Back
Naar boven