XXL Nutrition

Sticky Misdaad Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.881
Die keek ik ook :D

• Haha
Waarderingen: Vonk
  • #1.883
Senna moet hard geneukt worden met r irritante praatje

• Haha
Senna moet hard geneukt worden met r irritante praatje

Ik heb een zwak voor zulke mensen, ondanks dat alles aan hun doen en laten het ergste in mij naar boven haalt.. De achterstand die ze hebben opgelopen door zulke situaties in hun jeugd weegt bij mij toch zwaarder.

• #1.885
Tuurlijk. Maar niet zo werelds doen als je niets weet. Waren er maar 7 miljoen mensen op de wereld :suicide:

• Haha
Lost die Krullenbol weleens iets op? Of denkt hij mee zoals PR de Vries?

Het zijn flinterdunne zaken inderdaad, die gaan ook meer over het aan het licht brengen hoeveel steekjes de politie heeft laten vallen, dan om het oplossen van de zaak. Althans dat is steeds een beetje de uitkomst, vast niet de insteek :roflol:

Maar desondanks vind ik het wel interessante tv. Maar dat vond ik PrdV ook, ondanks dat daar zelden echt een antwoord uit kwam. Het speculeren is iets wat me boeit ofzo denk ik.

Ik wil die Marcel weleens bewerken met een golfclub.

Maffia Tip: Gebruik altijd een golfclub. In tegenstelling tot baseballknuppels breken ze niet. :)

• Like
Een golfclub is te lang, een wapenstok is een beter alternatief :)
Alleen zijn golfclubs niet illegaal.

giphy.gif

• #1.892
Kijk, mijn nieuwe held heeft ook footage van superted

Het zijn flinterdunne zaken inderdaad, die gaan ook meer over het aan het licht brengen hoeveel steekjes de politie heeft laten vallen, dan om het oplossen van de zaak. Althans dat is steeds een beetje de uitkomst, vast niet de insteek :roflol:
Vond Graf Zonder Naam wel aardig van onze krullenbol. Althans de episodes die online staan. (of stonden)

• #1.894
Weet nog wel dat er koffer was gevonden in Mokum met lichaamsdelen en hoofd van een vrouw in het water. Hadden ze dr op politie.nl gezet. Voor identificatie.

Ik natuurlijk ff checken. Was de site overbelast.

:lol: sick fuckeries

• #1.895
Wel het verfomfaaide kopke gezien trouwens.

• #1.896

Er zitten toch veel schertsfiguren tussen. Een baas die een anti-defamatie organisatie opricht. :roflol:

Bonanno die alles uit de doeken deed in z'n autobiografie was ook zo'n hit. (Giuliani zou er gebruik van gemaakt hebben)

• #1.898
Mooi toch. Gewoon schijt

vind dit kanaal altijd wel vermakelijk wat misdaad betreft

• #1.900

:sigar:

Terug
Naar boven