Fitness Seller

Mishandeling student (22) in winkelcentrum Zuidplein

Uit de kast bra,
Respect hoor jasper:roflol:

Wist je dat in Marokko anale coïtus met mannen niet onder coïtus voor t huwelijk valt?

En omdat ze niet op mannen vallen en dus geen homofiel zijn mag t ook nog eens van Allah.

En omdat in Nederland je wel homo mag zijn associeren ze anale coïtus als homofilie waardoor ze elkaar niet meer in de kont nken, seksueelgefrustreerd worden en zich zo asociaal gaan gedragen.

Dus in plaats van thee met ze te drinken moeten we ze er op wijzen dat elkaar in de reet nken niet gay is. Misschien gedragen ze zich wel zo omdat in de gevangenis anale coïtus niet gay is maar gewoon iets wat sommige mannen onder elkaar doen als ze seksueelgefrustreerd zijn, net als in Marokko.

:roflol:
en, heb je genoten van je vakantie in Marokko?

T lijkt mij wel grappig sommige in de reet te nken maar dat is puur vanwege de vernederende factor of omdat je kan zeggen dat je iemand in de reet genrukt hebt.

Staat los van enige homofiele aantrekkingskracht

T lijkt mij wel grappig te kunnen zeggen dat je Obama in de reet gedoet hebt.

its oke te be gay

T lijkt mij wel grappig sommige in de reet te nken maar dat is puur vanwege de vernederende factor of omdat je kan zeggen dat je iemand in de reet genrukt hebt.

Staat los van enige homofiele aantrekkingskracht

Alsof dat ook maar enige impact zal hebben met dat mini-penisje van je.

(En nee, ik heb nooit zijn pik gezien. Maar aan zijn totale verschijning weet ik gewoon dat hij een kleintje heeft)

Alsof dat ook maar enige impact zal hebben met dat mini-penisje van je.

(En nee, ik heb nooit zijn pik gezien. Maar aan zijn totale verschijning weet ik gewoon dat hij een kleintje heeft)

n*gers hebben de grootste penissen maar zijn gemiddeld maar 160-170 cm

hoorde ik iemand penissen zeggen?

n*gers hebben de grootste penissen maar zijn gemiddeld maar 160-170 cm
qSDCT.jpg

Terug
Naar boven