JohnnyW
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 61
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 14%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pls er zijn genoeg Marokkanen die zich gedragen
ga maar eens naar Marokko, geen bontkraagje te vinden
Alleen heb je als dat uit het niets gebeurt geen enkel besef van wat je overkomt. Dan moet je al heel snel bekomen zijn van die eerste klappen, en dat vraagt weer gevechtservaring enz.. Trouwens, in dit soort gevechten (als je het al een gevecht kunt noemen) is het vaak ook gewoon zo dat degene die de eerste klappen uitdeelt 'wint', omdat de kans dat je een ervaren vechter tegenkomt best klein is.

Ik zou me in Marokko ook als een engeltje gedragen, als je eens ziet hoe de politie daar optreedt.
Klopt ook inderdaad dat de meesten daar vriendelijk zijn, discrimineren gaat hier dus niet op, omdat het merendeel Marokkanen natuurlijk daar wonen. Hoor niets anders dan goede verhalen over mensen die in Marokko zijn geweest.
Wist je dat in Marokko anale coïtus met mannen niet onder coïtus voor t huwelijk valt?
En omdat ze niet op mannen vallen en dus geen homofiel zijn mag t ook nog eens van Allah.
En omdat in Nederland je wel homo mag zijn associeren ze anale coïtus als homofilie waardoor ze elkaar niet meer in de kont nken, seksueelgefrustreerd worden en zich zo asociaal gaan gedragen.
Dus in plaats van thee met ze te drinken moeten we ze er op wijzen dat elkaar in de reet nken niet gay is. Misschien gedragen ze zich wel zo omdat in de gevangenis anale coïtus niet gay is maar gewoon iets wat sommige mannen onder elkaar doen als ze seksueelgefrustreerd zijn, net als in Marokko.
Tja no offence, maar begin meer een hekel aan die achterlijke Nederlanders te krijgen die elke keer staan te kijken dan hoe iemand de t*ring in geslagen wordt.
Die chick ook die vervolgens wegrent pfff, wat een triest zooitje.
Begrijp best dat niet iedereen zich voor de leeuwen gooit, maar het is telkens zo dat NIEMAND wat doet.
+1 snap er de ballen niets van. In een ****ing sportschool... niemand die klappen durft uit te delen of uberhaupt te helpen... man man.
Was beter geweest als er ff een grote buffel aan kwam lopen en die 2 ff anpakte
het is algemeen bekend dat de meeste nederlanders niet voor elkaar opkomen
no offence

het is algemeen bekend dat de meeste nederlanders niet voor elkaar opkomen
no offence
Ik hoop dat dit soort gasten eens iemand als Weightboy tegenkomen..die zal ze wel eens even een lesje leren!

Ik hoop dat dit soort gasten eens iemand als Weightboy tegenkomen..die zal ze wel eens even een lesje leren!

Wist je dat in Marokko anale coïtus met mannen niet onder coïtus voor t huwelijk valt?
En omdat ze niet op mannen vallen en dus geen homofiel zijn mag t ook nog eens van Allah.
En omdat in Nederland je wel homo mag zijn associeren ze anale coïtus als homofilie waardoor ze elkaar niet meer in de kont nken, seksueelgefrustreerd worden en zich zo asociaal gaan gedragen.
Dus in plaats van thee met ze te drinken moeten we ze er op wijzen dat elkaar in de reet nken niet gay is. Misschien gedragen ze zich wel zo omdat in de gevangenis anale coïtus niet gay is maar gewoon iets wat sommige mannen onder elkaar doen als ze seksueelgefrustreerd zijn, net als in Marokko.

Ik hou niet van exotisch uiterlijk als dat is wat je suggereerde