MuscleMeat

Mishandeling student (22) in winkelcentrum Zuidplein

De laatste keer dat ik een tik op m'n b**kes kreeg was ik zo dronken dat ik hem heb staan uitlachen met m'n handen op m'n knieën. Achteraf gezien blij dat ie het echt helemaal niet snapte en niet nog een keer sloeg :p

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:38 ----------

Hahaha ik denk dat als je dat zo brengt die Marok je ook nog kan aanklagen wegens racisme bro :P

Dan zijn het mong*len, ik heb niets tegen 'brave' Marokkanen. Ik haat hun ras niet, ik vind die kleine phaggots die alleen maar een grote smoel hebben omdat ze met 15 zijn vervelend en ik heb het over hun als ik spreek over 'ze sporen niet'. Van die 'heb je probleem' Marokkanen.

als je buiten klappen krijgt van wie dan ook verwacht ik op zijn minst dat je als man terug slaat. Het is gewoon een mens als jij en dus kwetsbaar het is niet dat je op moet nemen tegen een superheld ofzo gewoon knokken dus

Marokanen zijn gewoon echt een k*tvolk.
De goeie kan ik op 2 handen tellen. Vooral in de steden zijn het allemaal zielige aanhangertjes van elkaar.
Kom een groepje marokanen tegen en ze hebben allemaal een grote muil.
Kom er eentje alleen tegen en ze kijken al snel weg als je ze vies aankijkt.

Tjaah niets aan te doen, het is gewoon een generatie.
Zegt wel genoeg over hun eigen persoon. Geen eigen karakter.

---------- Post added at 18:44 ---------- Previous post was at 18:42 ----------

Als je overvallen wordt snap je het soms op zon momenten allemaal niet goed.
Lopen is gewoon een normale reactie.

Komt best wel onzeker over, als jij een Marokkaan die alleen staat even moet intimideren. Ik zou dan hetzelfde soort gevoel krijgen, alsof ik een jochie van 16 zou intimideren, not done dus.

Wat als bv 2 kerels naar een vriend van je komen en hem stompen (irl) geven en jij stompt ze allebei neer. Is dat 'legaal' en stel dat één van de twee een gebroken kaak heeft of iets anders maakt dat dan een verschil uit?

Ligt er aan, als ze hem slaan en jij slaat ze met 1 klap ko en 1 heeft een gebroken kaak denk ik dat je er mee weg komt omdat 1 klap geen excessief geweld is

Blijf je door slaan terwijl ze geen bedreiging meer zijn is t een ander verhaal maar ook dan kan een goede advocaat je weg laten komen zonder straf, of in t slechtste geval een taakstraf

Alleen als je iemand dermate toetakelt dat die blijvend letsel zal houden dan denk ik dat je wel in de problemen zal komen maar indien duidelijk was dat t echt ter verdediging was zal je met paar uurtjes schoffelen wel weg komen.

Verdediging is enkel het uitschakelen van een bedreiging, niet tot moes slaan er van.

zijn geen Marokkanen toch?
volgens mij Antillianen/Arubanen.
'ingevlochten haar en ketting met kraaltjes"

Als Marokkaan zijnde vind ik het behoorlijk sneu dat er meteen Marokkanen wordt geroepen terwijl het vaak niet eens Marokkanen zijn.
btw, wie het ook mochten zijn, het blijft onaanvaardbaar gedrag om iemand zomaar te meppen.

Laatst bewerkt:
zijn geen Marokkanen toch?
volgens mij Antillianen/Arubanen.
'ingevlochten haar en ketting met kraaltjes"

Als Marokkaan zijnde vind ik het behoorlijk sneu dat er meteen Marokkanen wordt geroepen terwijl het vaak net eens om Marokkanen zijn.
btw, wie het ook mochten zijn, het blijft onaanvaardbaar gedrag om iemand zomaar te meppen.

wat?

stomme ecto's in de gym die niks deden

Ik kan die anti's geen ongelijk geven. Je ziet toch dat het blanke ventje stoer doet in die draaideuren.

Marokkanen is het nieuwe woord om laffe daden te omvatten, dus dit waren inderdaad Marokkanen..

Vertel nog eens hoe jij zo'n 2 tegen 1 situatie zou aanpakken, Gewichtenjongen.

als je buiten klappen krijgt van wie dan ook verwacht ik op zijn minst dat je als man terug slaat. Het is gewoon een mens als jij en dus kwetsbaar het is niet dat je op moet nemen tegen een superheld ofzo gewoon knokken dus

Alleen heb je als dat uit het niets gebeurt geen enkel besef van wat je overkomt. Dan moet je al heel snel bekomen zijn van die eerste klappen, en dat vraagt weer gevechtservaring enz.. Trouwens, in dit soort gevechten (als je het al een gevecht kunt noemen) is het vaak ook gewoon zo dat degene die de eerste klappen uitdeelt 'wint', omdat de kans dat je een ervaren vechter tegenkomt best klein is.

Denk dat ook ligt aan tijdgebrek, een doorsnee nl'er gaat gaan werken, of is met studies bezig.
Nu spreek ik niet over alle buitenlanders maar de meeste die ik hier zie rondlopen hebben geen werk of geen school dus hebben ze wel genoeg tijd om die die sporten uit te oefenen.

Die leraar is wel wat bescheiden of hij beseft dat hij niet getraind is om met meerdere aanvallers tegelijk af te handelen. Ook al stormen bijvoorbeeld 3 aanvallers op je af kan jijzelf je nog altijd bewegen in een positie waardoor zij niet alle drie tegelijk aan aanval kunnen uitvoeren.

Oké dan Steven Seagal, gevechten die bestaan uit meer dan 2 personen gaan er echt niet clean aan toe, zeker op stap ofzo zitten er altijd andere tussen, mensen die je willen tegenhouden of gewoon in de weg lopen, dan heb je echt geen arena van 5 op 5 meter...

K*t Polen :mad:

Terug
Naar boven