AndroidHealthClinic

Miss Beachproof 2009: Ceska's log!

Bezoekers in dit topic

Dat is echt balen zeg :( Het zit je zeker niet mee, nee.
Hoop dat je jezelf er een beetje doorheen kan slaan, succes met alles!
 
Sterkte met alles!En verder..ik zou zeggen: probeer je troost niet in voeding (snoep etc.)te zoeken.
 
lieve mensen,

wellicht horen jullie even een aantal dagen niks van me want alle shit is nu tot een diepte punt gekomen.
Wellicht zit ik straks zonder werk, met dikke schulden, werkend bij een maatschappij die iedere dag failliet kan gaan, waar ex collegas ons verraden hebben door naar de media te gaan.

Er zijn een hoop dingen die ik nu moet doen en regelen, ik weet niet eens waar te beginnen!!

Trainen zit er nu denk ik ook ff niet in! dit is gewoon echt t einde voor mij ik ben er helemaal kapot van :(

tot snel hopelijk!!!

Ah meid, het zit je hier echt niet mee! Sterkte, succes, en laat je niet gek maken!
 
Ceska, hoe gaat het?
 
Heel veel succes meissie!
Het negatieve commetaar van mensen slaat echt nergens op.
Ik ben het volledig eens met de positieve reactie.
 
lieve mensen,

hier een snel berichtje van mij.
Als ik ff mn hart mag luchten gaat het niet zo goed.
Ik zit in een zware "dip" en ik kom er niet echt uit wat ik ook probeer.
Ik voel me zwaar ongelukkig door van alles en nog wat en ik weet niet meer wat te doen.
Ik zou het liefst mn spullen pakken en weg gaan, ergens naar toe waar ik niemand ken. Maar wat los ik daar mee op...

ik probeer nog zo af en toe te trainen maar ook daar heb ik niet echt fut voor.
Hopelijk komen er snel weer betere tijden!

groetjes,
Ceska.
 
Sterkte maar dat Sky Europe bijna omviel wisten jullie intern toch ook wel? Het is al tijden een puinhoop en velen boeken geen vlucht meer met Sky Europe omdat de toekomst zo ongewis is. Best jammer, heb prima vluchten gehad toen ik in 2007 naar Praag ging.
 
Sterkte maar dat Sky Europe bijna omviel wisten jullie intern toch ook wel? Het is al tijden een puinhoop en velen boeken geen vlucht meer met Sky Europe omdat de toekomst zo ongewis is. Best jammer, heb prima vluchten gehad toen ik in 2007 naar Praag ging.

Het is ook niet zozeer alleen mijn werk het zijn nog meerdere dingen.
Omvallen of niet we weten al een tijd dat het niet goed gaat ja. Maar het is ook niet lekker meer werken onder die druk etc pfff ik kan uren doorgaan maar ik bespaar het jullie ;)
 
Het is ook niet zozeer alleen mijn werk het zijn nog meerdere dingen.
Omvallen of niet we weten al een tijd dat het niet goed gaat ja. Maar het is ook niet lekker meer werken onder die druk etc pfff ik kan uren doorgaan maar ik bespaar het jullie ;)
Koppie erbij houden meis! xLG
 
Het is ook niet zozeer alleen mijn werk het zijn nog meerdere dingen.
Omvallen of niet we weten al een tijd dat het niet goed gaat ja. Maar het is ook niet lekker meer werken onder die druk etc pfff ik kan uren doorgaan maar ik bespaar het jullie ;)

waarom?? schrijf het van je af, lucht je hart.... laat horen wat je op je kerfstok hebt:):):)
 
lieve mensen,

hier een snel berichtje van mij.
Als ik ff mn hart mag luchten gaat het niet zo goed.
Ik zit in een zware "dip" en ik kom er niet echt uit wat ik ook probeer.
Ik voel me zwaar ongelukkig door van alles en nog wat en ik weet niet meer wat te doen.
Ik zou het liefst mn spullen pakken en weg gaan, ergens naar toe waar ik niemand ken. Maar wat los ik daar mee op...

ik probeer nog zo af en toe te trainen maar ook daar heb ik niet echt fut voor.
Hopelijk komen er snel weer betere tijden!

groetjes,
Ceska.

Probeer positief te blijven denken en zoek iemand op waar je effe lekker mee kunt babbelen waar je hart ken luchten..Sterkte!
 
lieve mensen,

hier een snel berichtje van mij.
Als ik ff mn hart mag luchten gaat het niet zo goed.
Ik zit in een zware "dip" en ik kom er niet echt uit wat ik ook probeer.
Ik voel me zwaar ongelukkig door van alles en nog wat en ik weet niet meer wat te doen.
Ik zou het liefst mn spullen pakken en weg gaan, ergens naar toe waar ik niemand ken. Maar wat los ik daar mee op...

ik probeer nog zo af en toe te trainen maar ook daar heb ik niet echt fut voor.
Hopelijk komen er snel weer betere tijden!

groetjes,
Ceska.

Het is ook niet zozeer alleen mijn werk het zijn nog meerdere dingen.
Omvallen of niet we weten al een tijd dat het niet goed gaat ja. Maar het is ook niet lekker meer werken onder die druk etc pfff ik kan uren doorgaan maar ik bespaar het jullie ;)


Echt k*t zeg :(
En als je d'r zin in hebt om het idd van je af te schrijven, hoef je ons echt niet te 'sparen' hoor. Eens in de zoveel tijd ff een lekker klaag-uurtje (of -dag, of -week :)) is soms gewoon ff lekker.

Hoop dat het snel weer beter gaat, of op je huidige baan, of dat je iets anders leuks vindt misschien.
 
Sterkte meid de komende tijd...en blijf met beide voeten op de grond!
 
heel veel sterke meid - als we je ergens mee kunnen helpen (luisterend oor of praktisch), geef dan een gil!
 
En hoe is het met Ceska ?? :clap::wave2::thumbs:
 
Back
Naar boven