Fitness Seller

Sticky Miss Beachproof 2009

heeej Ryu je bent een rpijs vergeten ......een zonnebrandmelk insmeer beurt door Jacky tatatatatatatata ....

even alle gekheid op 3 stokkies mooi initiatief.....

Lachen, succes aan de deelneemsters ;)

Erg leuk ik ben benieuwd!

Goed initiatief.Kan je in 8 weken eigenlijk wel zo veel progressie maken?

Snoepen is juist niet de bedoeling MarcJ :D

Haha.

Nee ik doe niet mee.Maar ik voor degene die wel mee doen: veel succes toegewenst!Ben benieuwd.

Haha.

Nee ik doe niet mee.Maar ik voor degene die wel mee doen: veel succes toegewenst!Ben benieuwd.

why not.

het gaat btw niet om wie er het beste uitziet aan het einde van die weken maar wie de meeste progressie heeft geboekt en wie dat het meest appetijtelijk heeft kunnen neerzetten op een foto. En joh zelfs al haal je de top drie niet ( wat mij natuurlijk heel erg onwaarschijnlijk lijkt).... dan nog is het een prima ervaring om te doen. Bedoel als het hier niet kan, dan kan het nergens :D:D

Succes Dames, ben benieuwd naar het resultaat.

Er valt heel wat te behalen in 8 weken tijd Dames,dus denk niet van.......

Succes Dames, ben benieuwd naar het resultaat.

Er valt heel wat te behalen in 8 weken tijd Dames,dus denk niet van.......

precies.... en om Loca's sig even aan te halen

Nulla tenaci invia est via: voor de volhouder is geen weg onbegaanbaar!!!!:cool::cool:

t*ring ik zou bijna betaald moeten gaan krijgen voor die motivational posts hier van mij ;););)

'' The more you sweat in training,the less you bleed in combat (u.s.navy seals)''. Vind ik altijd wel een mooie uitspraak ,geen idee waarom:p.

Leuk idee!
Alle dames heel veel succes!

succes dames, moge de beste winnen ;)

@ryu: erg goed initiatief man :D

Ik wil opich wel meedoen... vooral voor mezelf, leuke prijzen maar als dit mij extra stimuleert om nog harder mn best te doen dan doe ik dat.
Ik zit alleen met mn werk :( drukke tijden beginnen er weer aan te komen dus veel trainen zal het niet worden dus weet niet of het veel zin heeft.

Ook nog vraagje, aan de hand van progressie wordt bepaald wie er wint?
Hoe wordt dat bepaald.. gewicht, vet%, foto's?

Laatst bewerkt:
klinkt als een goed plan om foto's te scoren
:scratch: :p

Ik wil opich wel meedoen... vooral voor mezelf, leuke prijzen maar als dit mij extra stimuleert om nog harder mn best te doen dan doe ik dat.
Ik zit alleen met mn werk :( drukke tijden beginnen er weer aan te komen dus veel trainen zal het niet worden dus weet niet of het veel zin heeft.

Ook nog vraagje, aan de hand van progressie wordt bepaald wie er wint?
Hoe wordt dat bepaald.. gewicht, vet%, foto's?

p*ssy!!!!:rolleyes:

gewoon meedoen en jezelf van je beste kant laten zien ...dat koppie van je scoort ook punten ey:D

Terug
Naar boven