MuscleMeat

Sticky Miss Beachproof 2009

p*ssy!!!!:rolleyes:

gewoon meedoen en jezelf van je beste kant laten zien ...dat koppie van je scoort ook punten ey:D

HAHAHA... player in action :p:p

beste lijkt mij als jullie gewoon alleen een foto doorsturen en dan 8 weken later der weer eentje maken in eenzelfde soort pose.. misschien wat professioneler aangepakt...... maar wel dat goed te zien valt waar de progressie geboekt is en hoeveel. Getallen zijn natuurlijk altijd leuk om er bij te vermelden... maar in deze sport komt het toch altijd neer op hoe je eruit ziet

Laatst bewerkt:
HAHAHA... player in action :p:p

beste lijkt mij als jullie gewoon alleen een foto doorsturen en dan 8 weken later der weer eentje maken in eenzelfde soort pose.. misschien wat professioneler aangepakt...... maar wel dat goed te zien valt waar de progressie geboekt is en hoeveel. Getallen zijn natuurlijk altijd leuk om er bij te vermelden... maar in deze sport komt het toch altijd neer op hoe je eruit ziet

klopt :D

hoofd moet ook anders kan je faken :D

ja ok, er staat in t begin dat je 3 foto's moet sturen. bikini en kleren?
3 kanten...?

ja ok, er staat in t begin dat je 3 foto's moet sturen. bikini en kleren?
3 kanten...?

voor/achter/hoofd :p:p

beste zijn natuurlijk bikini foto's... zeg maar foto's waar wel de belangrijkste progressie op te zien is. en zorg voor een degelijke afstand en een goede lichtinval. vooral jou foto's zijn vooral van TE dichtbij. leuk voor de boobshots, niet voor het beoordelen van bv je buik

voor/achter/hoofd :p:p

beste zijn natuurlijk bikini foto's... zeg maar foto's waar wel de belangrijkste progressie op te zien is. en zorg voor een degelijke afstand en een goede lichtinval. vooral jou foto's zijn vooral van TE dichtbij. leuk voor de boobshots, niet voor het beoordelen van bv je buik

lol naja ben blij dat je mn boobs wardeerd ;)

Ja mn foto's maak ik met mn webcam. als ik weer foto's maak met mn digicam voor de spiegel is weer klote licht en ook niet denderend.

Ja mn foto's maak ik met mn webcam. als ik weer foto's maak met mn digicam voor de spiegel is weer klote licht en ook niet denderend.

misschien is het een idee om iemand anders de foto van je te laten nemen?

I'm in.

i wanna do the tan job :cool:

misschien is het een idee om iemand anders de foto van je te laten nemen?

joh :eek:;)

overgens heb ik nog niet gezegd dat ik mee doe... dus nog niet te hard van stapel lopen. Kijken of er uberhaupt meer dames mee doen :)
anders wordt het wel erg makkelijk en win ik alles ;)

Laatst bewerkt:
eventjes een vraagje mbt fotoaward...
wordt dat beoordeeld over al je foto's of is het genoeg als je bijv voor je eind foto's iets leuks bedenkt?
het gaat vooral om de progressie maar voor 1 van de 3 fase foto's (laatste) wil ik mss nog wel een leuke locatie uitzoeken.

waarom voor de spiegel? gewoon met de zelfontspanner.:D als je de niet hebt wil ik ook wel een foto maken hoor ;)

eventjes een vraagje mbt fotoaward...
wordt dat beoordeeld over al je foto's of is het genoeg als je bijv voor je eind foto's iets leuks bedenkt?
het gaat vooral om de progressie maar voor 1 van de 3 fase foto's (laatste) wil ik mss nog wel een leuke locatie uitzoeken.

wat heb je in gedachte :D

14sjq5s.jpg

wie is hier zo noob met photoshop

Komaan he vrouwelijke dbb'ers waar zitten jullie :D

Terug
Naar boven