MuscleMeat

Sticky Miss Beachproof 2009

Leuk topic, kan niet wachten tot alle foto's gepost worden.

ik stem nu al op Purple.

Ik stem op Mikki.

Purple? Mikki? Damn ik zit precies al goed achter :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil opich wel meedoen... vooral voor mezelf, leuke prijzen maar als dit mij extra stimuleert om nog harder mn best te doen dan doe ik dat.
Ik zit alleen met mn werk :( drukke tijden beginnen er weer aan te komen dus veel trainen zal het niet worden dus weet niet of het veel zin heeft.

Ook nog vraagje, aan de hand van progressie wordt bepaald wie er wint?
Hoe wordt dat bepaald.. gewicht, vet%, foto's?

Alles wordt in overweging gebracht. Vet, gewicht maar ook uitstraling en PR's. Daarom moeten de deelneemsters ook een log volgen.

ja ok, er staat in t begin dat je 3 foto's moet sturen. bikini en kleren?
3 kanten...?

Dit is helemaal aan jezelf. Zorg ervoor dat je kleding jouw fysiek optimaal weergeeft! Je mag met van alles stoeien.

eventjes een vraagje mbt fotoaward...
wordt dat beoordeeld over al je foto's of is het genoeg als je bijv voor je eind foto's iets leuks bedenkt?
het gaat vooral om de progressie maar voor 1 van de 3 fase foto's (laatste) wil ik mss nog wel een leuke locatie uitzoeken.

Natuurlijk zal het eind resultaat het zwaarst tellen voor de fotoaward.

lol naja ben blij dat je mn boobs wardeerd ;)

Ja mn foto's maak ik met mn webcam. als ik weer foto's maak met mn digicam voor de spiegel is weer klote licht en ook niet denderend.

Dit moet je zelf weten, maar er is ook nog zoiets als een zelfontspanner?

+1 Het gaat hier om een internetwedstrijd dus je gezicht kan je perfect bewerken toch. Alleen de winnares komt met haar koppie in de M&F, maar daar kan je toch niet te verlegen voor zijn als je dat haalt :cool:

De winnares krijgt niet automatisch de fotoshoot. Deze wordt afhankelijk bepaald. :)

Maar kom op dames, waar wachten jullie op? Ik zag allemaal grote monden in het progressie topic, maar het is hier verdacht stil... :D

Ik krijg alleen maar p.ms van mannen? :scratch:

jeeeeeeeeeeeeeejj!!!:bierbang:

Ze hadden een grote mond in het progressie foto topic.

Ik zie dat bikerbabe meeleest? Grote kansmaker met zo fysiek! :)

er moeten wel wat meer dames mee gaan doen :D, zitten zat bij die goed fysiek hebben of goed op weg zijn. meedoen aan zo'n contest moet toch alleen maar een extra motiverende factor zijn om nog harder te gaan :D

de dames moeten niet zo verlegen zijn :D

Vind dat er verdomd veel mannen meelezen in een vrouwentopic :D
Misschien schrikt de overvloedig aanwezigheid van testosteron sommige dames af..Maar op DBB kan dat toch geen issue zijn he :)

Kom op dames!

En als je doel gewoon kracht of fitheid is en niet looks?
Dit lijkt weer enorm op het 'opgeilen' van de heren gericht.. als je mij echt een plezier zou doen is als er werk gemaakt werd van die wedstrijd die Dwarvenwarrior voorsteld, nl. het bereiken van 5 echte pullups. :p

PS: als je er al 5 kan, mik dan op 10 (zit nu zelf op 8)

@ Esperantisto :Is wel moeilijker om te 'controleren' denk ik zo maar.

Hoppa er komt schot in de zaak Ryu!

en als je doel gewoon kracht of fitheid is en niet looks?
Dit lijkt weer enorm op het 'opgeilen' van de heren gericht.. Als je mij echt een plezier zou doen is als er werk gemaakt werd van die wedstrijd die dwarvenwarrior voorsteld, nl. Het bereiken van 5 echte pullups. :p

ps: Als je er al 5 kan, mik dan op 10 (zit nu zelf op 8)

+ 1

Terug
Naar boven