XXL Nutrition

***Nieuw Topic! Breng nu je stem uit! Wie is Miss Beachproof 2009! ***

Wie is Miss Beachproof 2009? Breng nu je stem uit!


  • Totaal stemmers
    317
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Loca, jij ook super bedankt!!!

Ik kom net terug van mijn training en ik lees deze posts, zoveel complimenten :o van jullie twee....
ik ben helemaal ontroerd :kiss:

Wat Cynth al zegt, je verdient het. ;)
 
Zo... bijgelezen... snapte er niets van! Denk waar is iedereen?? Zag dit topic echt nergens staan, maar ligt misschien aan mijn mac? Anyway, lekker belangrijk, ik ben er :p Hele soap bijgelezen, puntje van me stoel :p Ga zo nog eens goed naar alle foto's kijken. :wave:
 
Zo... bijgelezen... snapte er niets van! Denk waar is iedereen?? Zag dit topic echt nergens staan, maar ligt misschien aan mijn mac? Anyway, lekker belangrijk, ik ben er :p Hele soap bijgelezen, puntje van me stoel :p Ga zo nog eens goed naar alle foto's kijken. :wave:

Is wel een gezellige soap geworden:p

Het wordt alweer rustiger hier heb ik zo het idee.....
 
Ik had veel meer stemmers verwacht, maar dat kan nog komen.
 
300 is niet verkeerd. Vergeet niet dat het een vakantieperiode is.

Mis wel wat leden qua stemmen, misschien de angst om een voorkeur uit te spreken.
 
300 is niet verkeerd. Vergeet niet dat het een vakantieperiode is.

Mis wel wat leden qua stemmen, misschien de angst om een voorkeur uit te spreken.

angst :roflol: de meesten zullen toch met hun pik stemmen...zie niet in waarom je angst zou hebben als je op 1 van de meiden stemt
 
Jerney had nog een paar hele mooie foto's die ze graag ook nog wilde laten zien (ik vind ze zelfs nog mooier dan de eind-foto die nu in de openingspost staat :cheer:):


2igyteb.jpg


---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------


Niet te geloven, ik heb gisteren blijkbaar deze hele pagina gemist!

Ik was zo onder de indruk van g-men z'n fysiek gisterenavond op onze oude sportschool, ik had hem al een paar jaar niet gezien,
dat mijn zicht blijkbaar niet helemaal top meer was :D (g-men, je bent 1/3 gegroeid sinds 3 jaar geleden :cool:)

Hartelijk bedankt voor het posten Cynthia! :)

Echt top, heb eigenlijk spijt van mijn keuze.

Jammer dat je maar algemeen 1x kunt stemmen, volgende keer graag 2of 3 categorieën.

Jerney Echt Super gedaan, hoop niet dat je boos bent omdat ik op Jo-ellen heb gevote.

:(

Tuurlijk niet, jo-ellen verdient haar vote net zo hard! :)

Jerney heeft super schouders voor iemand met een schouderblessure :thumb:

Thnx meis, hij is wel een ietsiepietsie kleiner :D

:bow:Zo Jerney je had deze gelijk moeten posten echt super

Dankjewel ronald! :)

Ja jammer he :(
Nou ja, hij staat er nu iig gelukkig wel bij.

Echt een toppertje die Jerney!
Kunnen we niet nu nog ff een masters-klasse invoeren, heb je meteen in 1 klap gewonnen :D

:kiss:

@ Cynthia, goed van je...ben ik zeker mee eens. Vind de ingestuurde eindfoto ook niet zo goed al deze hierboven :thumbs:

:):):)
 
Damn, wat is dit moeilijk!!! Zou heel graag meer willen stemmen (oh, is al zo vaak gezegd, niet miepen, gewoon stemmen nou).
Vind Flower mooi strak geworden, Jo-ellen heel mooi resultaat, Isabelle heel knap zo droog, Loca duidelijke progressie goed te zien aan rug, Loesbiet flink afgevallen veel strakkere buik, Jerney geen woorden voor(!!!), Maaike meer massa en strak, Cecile strakker mooie buik, Cynthia veel slanker mooie lijnen, Mel wat een verschil, Peetjuh slanker, oooh ik wil iedereen wel opnoemen... (sorry special K kan nie zo goed zien op je foto's).

Qua progressie veel winnaars. Voor de wedstrijd trainde ik 4 keer per week, vooral omdat ik het heerlijk vond, door de wedstrijd ben ik echt op mijn voeding gaan letten. Het is te doen, maar het is ook zwaar. Nu ik dit bereikt heb, denk ik: OH MY GOD HOE NU VERDER?? ALs ik bv begin zie van Isabelle of Maaike en hun progressie zie, denk ik... hoe doe je dat als je al zo ver bent??

Progressie is vooral uithoudings- en doorzettingsvermogen, discipline, instelling, motivatie en wilskracht. Daarom stem ik voor wat er ver na mijn stadium komt, waarbij ik zelf nu denk: dat wil ik ook heel graag, maar hoe doe je dat?
Daarom zou ik ook kunnen stemmen op Jerney, en komt daarbij nog de leeftijd waarbij je wellicht nog harder moet werken vanwege oa stofwisseling die trager wordt.
Ik stem toch op Maaike (naast favoriet Isabelle vetpercentage 11%:eek:), ook vanwege de progressie in massa en stiekem omdat ik niet begrijp waarom ze nog zo weinig stemmen heeft.

overbodige opm, maar doe het toch: bovenstaande wil niet zeggen dat anderen minder prog of doorzettingsvermogen etc hebben, maar mag maar 1 keer. Jo-ellen en Cynthia vind ik ook super, en rest ook!
 
Damn, wat is dit moeilijk!!! Zou heel graag meer willen stemmen (oh, is al zo vaak gezegd, niet miepen, gewoon stemmen nou).
Vind Flower mooi strak geworden, Jo-ellen heel mooi resultaat, Isabelle heel knap zo droog, Loca duidelijke progressie goed te zien aan rug, Loesbiet flink afgevallen veel strakkere buik, Jerney geen woorden voor(!!!), Maaike meer massa en strak, Cecile strakker mooie buik, Cynthia veel slanker mooie lijnen, Mel wat een verschil, Peetjuh slanker, oooh ik wil iedereen wel opnoemen... (sorry special K kan nie zo goed zien op je foto's).

Qua progressie veel winnaars. Voor de wedstrijd trainde ik 4 keer per week, vooral omdat ik het heerlijk vond, door de wedstrijd ben ik echt op mijn voeding gaan letten. Het is te doen, maar het is ook zwaar. Nu ik dit bereikt heb, denk ik: OH MY GOD HOE NU VERDER?? ALs ik bv begin zie van Isabelle of Maaike en hun progressie zie, denk ik... hoe doe je dat als je al zo ver bent??

Progressie is vooral uithoudings- en doorzettingsvermogen, discipline, instelling, motivatie en wilskracht. Daarom stem ik voor wat er ver na mijn stadium komt, waarbij ik zelf nu denk: dat wil ik ook heel graag, maar hoe doe je dat?
Daarom zou ik ook kunnen stemmen op Jerney, en komt daarbij nog de leeftijd waarbij je wellicht nog harder moet werken vanwege oa stofwisseling die trager wordt.
Ik stem toch op Maaike (naast favoriet Isabelle vetpercentage 11%:eek:), ook vanwege de progressie in massa en stiekem omdat ik niet begrijp waarom ze nog zo weinig stemmen heeft.

overbodige opm, maar doe het toch: bovenstaande wil niet zeggen dat anderen minder prog of doorzettingsvermogen etc hebben, maar mag maar 1 keer. Jo-ellen en Cynthia vind ik ook super, en rest ook!
Weet je het zeker sue? ik zou nog ff nadenken:D
 
Weet je het zeker sue? ik zou nog ff nadenken:D

hahaha! Zal ik er nog een stukje over schrijven?

Bijvoorbeeld: Wel eens gekeken naar hoe de taille van Onnielief is geslonken?
 
Bengelbengel

Mooie progressie gemaakt Bengel. Verdient respect en je hebt het goed gedaan :).
Ga zo door en je zult absoluut je doelen bereiken!

Cecile

Je had al een beachproof lichaam. Maar dat lichaam is nu echt nog veel mooier, beter, en completer. Top gedaan meid! Wie weet ooit op het podium...? ;)

Dwarvenwarrior

Veel progressie Dwarvenwarrior! Hard trainen en dieten en dat werpt z'n vruchten af! Veel motivatie en inzet, TOP!


Flowergirl

Ook een leuke progressie gemaakt maar je fysiek was al netjes. Ook een toppertje :thumbs:


IsabelleVD

ERG droog, zeer goed beachproof. Diep gegaan tot aan de laatste dag. Veel inzet en motivatie en dat valt te zien ook :D. Top!

Jerney

Een jonge en schone dame van 50 die zo even meedoet en ervoor gaat! Zeer nette progressie gemaakt en top inzet + motivatie en discipline! Een absolute topper en terecht mijn stem verdiend!

Jo-Ellen

Allemachtig wat een progressie en inzet! Desondanks je bekkeninstabiliteit, train je toch serieus. Dit verdient ongelooflijk veel respect op zich. En de progressie: Top.
Ga zo door :D

Linke Greetje

Een pittige dame naar mijn weten :D. Top inzet en motivatie en goede progressie gemaakt! Laat je niet kisten en keep on going :thumbs:

Loca

Je had al een erg mooi fysiek en dat is NOG mooier. Goed werk verricht en mooie progressie! Wie weet ook ooit op het podium.. ;)

Loesbiet

Top progressie. Echt veel respect voor. Lekker doorgaan samen met Tjooky en het komt 100% in orde qua doelen! :)

Maaike

Je had al een top fysiek, zeker BB gezien. Dat is nu NOG mooier en het podium wacht op je :D. Veel succes :)

Onnielief

Een mooie progressie gemaakt Onnie! Veel werk & inzet ook en goed gedaan ;).

Peetjuh83

Ook jij hebt het fantastico gedaan Peet! :D
Je inzet + discipline en motivatie heeft je gebracht waar je inmiddels al bent!
Keep going ;)


Petje31

Ook een goede progressie. Ik neem er m'n 'petje' voor af :D. Keep going, komt goed meid!


The Special K

Ook een zeer nette progressie the special K! Keep going en je haalt 100% zeker je doelen ;).

Cynthia

Prachtig fysiek. Mooie progressie. Veel inzet en motivatie + discipline. Top. Respect.
Keep goin' ;)

Sue

Ook een topper; Sue! Ga zo door meid, die doelen gaan lukken! :)

Mel74

Last but NOT least, Mel :D. Top progressie en inzet. Hoe kon ryu jou nou vergeten :p. Ga zo door Mel!
 
Damn, wat is dit moeilijk!!! Zou heel graag meer willen stemmen (oh, is al zo vaak gezegd, niet miepen, gewoon stemmen nou).
Vind Flower mooi strak geworden, Jo-ellen heel mooi resultaat, Isabelle heel knap zo droog, Loca duidelijke progressie goed te zien aan rug, Loesbiet flink afgevallen veel strakkere buik, Jerney geen woorden voor(!!!), Maaike meer massa en strak, Cecile strakker mooie buik, Cynthia veel slanker mooie lijnen, Mel wat een verschil, Peetjuh slanker, oooh ik wil iedereen wel opnoemen... (sorry special K kan nie zo goed zien op je foto's).

Qua progressie veel winnaars. Voor de wedstrijd trainde ik 4 keer per week, vooral omdat ik het heerlijk vond, door de wedstrijd ben ik echt op mijn voeding gaan letten. Het is te doen, maar het is ook zwaar. Nu ik dit bereikt heb, denk ik: OH MY GOD HOE NU VERDER?? ALs ik bv begin zie van Isabelle of Maaike en hun progressie zie, denk ik... hoe doe je dat als je al zo ver bent??

Progressie is vooral uithoudings- en doorzettingsvermogen, discipline, instelling, motivatie en wilskracht. Daarom stem ik voor wat er ver na mijn stadium komt, waarbij ik zelf nu denk: dat wil ik ook heel graag, maar hoe doe je dat?
Daarom zou ik ook kunnen stemmen op Jerney, en komt daarbij nog de leeftijd waarbij je wellicht nog harder moet werken vanwege oa stofwisseling die trager wordt.
Ik stem toch op Maaike (naast favoriet Isabelle vetpercentage 11%:eek:), ook vanwege de progressie in massa en stiekem omdat ik niet begrijp waarom ze nog zo weinig stemmen heeft.

overbodige opm, maar doe het toch: bovenstaande wil niet zeggen dat anderen minder prog of doorzettingsvermogen etc hebben, maar mag maar 1 keer. Jo-ellen en Cynthia vind ik ook super, en rest ook!

typisch vrouwen, stem gewoon.

op wie stem je eigenlijk?
 
Heb op Maaike gestemd! (kan ook kort :D)
 
Oh broeder.. je staat 4 stemmen achter.. dan stem je toch op jezelf!!!!!

Soms moet je je zelfrespect opzij zetten voor de winst Cynthia :(

Dan stem ik maar op Cynthia ;)
 
Back
Naar boven