MuscleMeat

Sticky Miss Beachproof 2009

Ik ben bijna klaar, maar inderdaad ga nu echt eerst slapen, van niet slapen ga ik rare dingen doen, zoals de vloer dweilen om 24.00 :P

Bedankt Ryu

Bedankt Ryu voor je uitnodiging.

Ik zou graag meedoen, maar ik ben maar een gewone fitnesser, dus ik denk dat ik niet voldoende ben. Ik laat deze contest graag aan de echt gespierde dames over zoals op de foto´s..

Groetjes,

Bluemama

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt Ryu voor je uitnodiging.

Ik zou graag meedoen, maar ik ben maar een gewone fitnesser, dus ik denk dat ik niet voldoende ben. Ik laat deze contest graag aan de echt gespierde dames over zoals op de foto´s..

Groetjes,

Bluemama

Daar is deze wedstrijd nou precies voor!! Gewoon meedoen dus!

Btw, de foto's zijn voor de helft binnen! Good work, ladies.

Hello dames..spannend hoor de eerste logjes online:D Vraagje..wie weet hoe ik een foto bij mn tekst kan plaatsen?

Leuk he! Hoop dat er snel meer volgen, ben erg benieuwd!

Hello dames..spannend hoor de eerste logjes online:D Vraagje..wie weet hoe ik een foto bij mn tekst kan plaatsen?
Bij uitgebreid venster bij plaatsen van de tekst van je log, helemaal onderaan heb je de optie om een bestand toe te voegen/uploaden van je eigen pc.

Bij uitgebreid venster bij plaatsen van de tekst van je log, helemaal onderaan heb je de optie om een bestand toe te voegen/uploaden van je eigen pc.

Thanks! Daar was ik namelijk ook nog niet mee bekend. :P

thnks:D

• Topic Starter Topic Starter
t*ring ik schrok me de pl**ris. Ik keek naar de vrouwensectie en dacht dat het topic weg was. :D

tnx, ik ga er mee aan de slag, eerst me log verder afschrijven.;)
Ik heb me foto's gemaakt en ben tot de conclusie gekomen dat ik liever mijn foto van over 8 weken bekijk, maar dat zal iedereen wel hebben tenzei je er nu al goed bij staat.:o

Ik dacht al precies hetzelfde :eek: maar nee toch nog gevonden...
Zeg misschien niet iets om een ECA of ECAY stackje in het schema mee te nemen? Ik bedoel dan zie je er gelijk ook lekker strak in je vel uit. Er zijn vershceidene topics over o.a. in het anabolen forum. Dat spul schijnt echt goed te werken

ECA= Ephidrine(of Ma Huang) Caffeine, aspirine
ECAY=hetzelfde als boven alleen met yohimbe

t*ring ik schrok me de pl**ris. Ik keek naar de vrouwensectie en dacht dat het topic weg was. :D

:hahaha: Ja, ja, waar waren ineens al die vrouwen gebleven?!? Misschien wel stiekem over gelopen, of eu... verstoppertje :p
Oh, we zijn er weer.:cool:

Ik dacht al precies hetzelfde :eek: maar nee toch nog gevonden...
Zeg misschien niet iets om een ECA of ECAY stackje in het schema mee te nemen? Ik bedoel dan zie je er gelijk ook lekker strak in je vel uit. Er zijn vershceidene topics over o.a. in het anabolen forum. Dat spul schijnt echt goed te werken

ECA= Ephidrine(of Ma Huang) Caffeine, aspirine
ECAY=hetzelfde als boven alleen met yohimbe
??? Tja

zoeff

Vandaag eens even dit forum bijgelezen vanaf pagina 1...

Yey voor eventuele begeleiding, ik doe natuurlijk vooral mee om hier heel veel van te leren voor mijzelf. Heb niet zo heel veel ervaring met krachttraining.

DwarvenWarrior gaat naar de woestijn? Dat klinkt echt supergaaf, tel de sterren voor me!

Ryu beloofd bij meer dan 20 deelnemers op mac te tracteren, hmm ben niet zo van de junkfood, maar eten gaat er altijd in :P

En heel erg bedankt voor het interview, dat is echt supersupergaaf :) zeker heel motiverend.

Oke, dan nu maar eens kijken hoe ik een blog moet starten, worden 8 weken afzien :p, ik heb er al zin in!!

Groetjes,
Purpleflower

Wat ik even nog wilde vragen naar iedereen toe. Ik ga dadelijk mijn foto's maken. Is het nu de bedoeling dat je naast de foto met het zonnetje nog 1 foto doorstuurt fullbody? Of mogen dat er meerdere zijn...want als je bv alleen je voorkant trekt zie je niets van je rug.

Wat ik even nog wilde vragen naar iedereen toe. Ik ga dadelijk mijn foto's maken. Is het nu de bedoeling dat je naast de foto met het zonnetje nog 1 foto doorstuurt fullbody? Of mogen dat er meerdere zijn...want als je bv alleen je voorkant trekt zie je niets van je rug.

Zoals al eerder gezegd, je mag 1 foto kiezen die je officiëel instuurd.
Daarnaast mag je zoveel foto's als je wilt plaatsen in je eigen log.

Succes met het maken van de foto's! :)

ik snap er ook de ballen niet meer van....

ik hoop dat iemand me ff kan updaten want ik ben nogal afwezig de laatste tijd, heb ff een lastige periode en ik ben nu ook nog eens ziek. het Ryu gemailed en gevraagd om uitstel van mn foto's dus hopelijk kan dat anders kan ik helaas niet meer mee doen.

maar goed, openen wij zelf ons log topic of wordt dat voor ons gedaan?
wanneer mogen wij of worden die geopenend?
en hoeveel foto's moet ik nou officieel insturen? 3 toch? en dan ook 3 met zonnetje of is eentje genoeg?

Terug
Naar boven