Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt Ryu voor je uitnodiging.
Ik zou graag meedoen, maar ik ben maar een gewone fitnesser, dus ik denk dat ik niet voldoende ben. Ik laat deze contest graag aan de echt gespierde dames over zoals op de foto´s..
Groetjes,
Bluemama
Bij uitgebreid venster bij plaatsen van de tekst van je log, helemaal onderaan heb je de optie om een bestand toe te voegen/uploaden van je eigen pc.Hello dames..spannend hoor de eerste logjes onlineVraagje..wie weet hoe ik een foto bij mn tekst kan plaatsen?
Leuk he! Hoop dat er snel meer volgen, ben erg benieuwd!
Bij uitgebreid venster bij plaatsen van de tekst van je log, helemaal onderaan heb je de optie om een bestand toe te voegen/uploaden van je eigen pc.

Leuk he! Hoop dat er snel meer volgen, ben erg benieuwd!
Bij uitgebreid venster bij plaatsen van de tekst van je log, helemaal onderaan heb je de optie om een bestand toe te voegen/uploaden van je eigen pc.

Haha Amsterdams gevloek!!t*ring ik schrok me de pl**ris. Ik keek naar de vrouwensectie en dacht dat het topic weg was.![]()
t*ring ik schrok me de pl**ris. Ik keek naar de vrouwensectie en dacht dat het topic weg was.![]()

maar nee toch nog gevonden...t*ring ik schrok me de pl**ris. Ik keek naar de vrouwensectie en dacht dat het topic weg was.![]()
Ja, ja, waar waren ineens al die vrouwen gebleven?!? Misschien wel stiekem over gelopen, of eu... verstoppertje 

Goed je hebt me. Was eigenlijk bang dat jij weg was...![]()

Ik dacht al precies hetzelfdemaar nee toch nog gevonden...
Zeg misschien niet iets om een ECA of ECAY stackje in het schema mee te nemen? Ik bedoel dan zie je er gelijk ook lekker strak in je vel uit. Er zijn vershceidene topics over o.a. in het anabolen forum. Dat spul schijnt echt goed te werken
ECA= Ephidrine(of Ma Huang) Caffeine, aspirine
ECAY=hetzelfde als boven alleen met yohimbe
Tja
zeker heel motiverend.
, ik heb er al zin in!!Wat ik even nog wilde vragen naar iedereen toe. Ik ga dadelijk mijn foto's maken. Is het nu de bedoeling dat je naast de foto met het zonnetje nog 1 foto doorstuurt fullbody? Of mogen dat er meerdere zijn...want als je bv alleen je voorkant trekt zie je niets van je rug.