Fitness Seller

Sticky Miss Beachproof 2009

leuke thread dit :D De reacties zijn fun om te lezen. Is toch wel een verschil met die van de jongens..in een positieve zin

Heb m'n openingspost voor m'n logje al gemaakt, aangezien ik straks naar m'n ouders ga (moederdag, olé, meteen zondag uit eten...) en daar geen (makkelijke) beschikking heb over een computer.

Ik kan pas zondag mijn foto's doorsturen!! mijn zus heeft het fototoestel mee op reis. Pff kheb er toch wel wat schrik voor ze :) Gewoon schrik voor mijn uiterlijk weeral te tonen :p ik schaam me er steeds meer over

• Topic Starter Topic Starter
Foto's stromen binnen nu. Wordt een leuke wedstrijd. :)

Hou hem in je broekje he:)

Oke dames.....

Nieuwe trainingschema is klaar ( ook ff getest:eek:), voedingsschemaook:D. Vanavond de foto's. Weegschaal in de kast, vetmeter verbod op de gym ( voor 1 mnd:( Ik heb er echt zin in :D

Tip!
Maak gewoon een zooi foto's en zoek de beste uit ;)

Suc6 dames met het maken van de foto's dit weekend!

Ik kan pas zondag mijn foto's doorsturen!! mijn zus heeft het fototoestel mee op reis. Pff kheb er toch wel wat schrik voor ze :) Gewoon schrik voor mijn uiterlijk weeral te tonen :p ik schaam me er steeds meer over

Had ik ook hoor, heb er ook best even over gedaan. Buig je iets te ver naar links, en gelijk een bubbel-plus op linker zijflank:p, bij mij dan... Nu valt het op de foto uiteindelijk wel een beetje mee, maar ik weet waar ze zitten :D en ach, uiteindelijk is het straks des te gaaf om je eindresultaat te vergelijken met het begin!

Zijn we al aan de 30?

Wat zijn er nog weinig logjes dames?

Ik ben nog bezig mijn verhaaltje te schrijven :)

En ik denk trouwens ook niet dat er op vrijdagavond om kwart voor 12 opeens veel logs zullen worden aangemaakt door dames. :p

Ik ben er ook nog mee bezig.
Je moet wat he op vrijdag avond 10 voor 12. ;)

Terug
Naar boven