tip: om je spieren goed te laten uitkomen, doe de flits uit!
weet iemand trouwens wanneer we met de blogs mogen beginnen? we zouden al vanaf vandaag of morgen al eentje openen toch? en waar worden deze geplaats? hier op de vrouwen fitness & BB rubriek?
Oke, zal ik de volgende keer proberen, maar nu zijn ze al gemaakt en verstuurd. Maar geloof me ... ik ben echt wit haha, en dat voor een italiaanse
mensen vragen vaak zat of ik ziek ben, omdat ik er zo bleekjes uitzie. Dus misshien toch maar een paar zonnebankjes pakken binnenkort 

Vorige week had ik me vet enzo laten meten op zo'n stomme weegschaal. Toen woog ik 52,8 kilo met een bf van 22,1. Ga ik vanmorgen ... was het ineens 23,9% en 52,6 kilo. Nah lekker dan. En het grappige is, die weegschaal kan ook je kleding meten. Vorige keer woog m'n kleding 0,3 kg en vanmorgen 0,5
. Getraind, vandaag gefietst. Ook eten gaat goed. Gister kip met komkommer salade... Mijn vriend die de kip gevangen had, had daarbij ook nog een portie frietjes gescoord
maar heb net gedaan als het er niet was, sauzen vervangen door tomatenketchup, wijntje laten staan...