XXL Nutrition

Sticky Miss Beachproof 2009

tip: om je spieren goed te laten uitkomen, doe de flits uit!

weet iemand trouwens wanneer we met de blogs mogen beginnen? we zouden al vanaf vandaag of morgen al eentje openen toch? en waar worden deze geplaats? hier op de vrouwen fitness & BB rubriek?

Oke, zal ik de volgende keer proberen, maar nu zijn ze al gemaakt en verstuurd. Maar geloof me ... ik ben echt wit haha, en dat voor een italiaanse ??? mensen vragen vaak zat of ik ziek ben, omdat ik er zo bleekjes uitzie. Dus misshien toch maar een paar zonnebankjes pakken binnenkort ;)

lastig he? foto's maken?
1. je wilt goed op komen. maar mij gebeurd dat nooit. 2. je wordt met nare dingen geconfronteerd.

"ughh, daar sta ik weer met mijn rare kop"

" damn, kijk naar die sinasappelhuid".

" ben ik weer degene met de grootste ass".

hahaha en dan toch meedoen met zo'n wedstrijd. hahaha

Oke, zal ik de volgende keer proberen, maar nu zijn ze al gemaakt en verstuurd. Maar geloof me ... ik ben echt wit haha, en dat voor een italiaanse ??? mensen vragen vaak zat of ik ziek ben, omdat ik er zo bleekjes uitzie. Dus misshien toch maar een paar zonnebankjes pakken binnenkort ;)

Dat idee had ik ook al ;)

Ohhhh

lekker motiverend moet mn foto s nog gaan maken, in het weekend zie er steeds meer tegen op !!

Gelukkig zit er geen geur bij de foto's - is nog best zweten... naar camera (op statief) rennen, pose bekijken in spiegel, foto maken en naar pc. En dat zelfde rondje heb ik al héél vaak gedaan vanochtend...

Eigenlijk wel geinig...

kun je geen filmpje daarvan maken?

ik werd vanmorgen wakker met het idee, **** wat zonde dat ik een weet niet trainen en ongezond eten heb gedaan. ik zat recht op in mn bed trekte mn trainingskleren aan en ging naar de sportschool waar ik ff half uurtje cardio en 20min hiit heb gedaan. damn ik heb het gemist gewoon ik voel me gelijk weer lekker :)
meteen weer mn keto schema erbij gepakt dus ik zal al wel vast weer aan mn voeding gaan houden... ene maar is dat ik vanavond en morgen n feestje heb hmmm...

Foto's zijn gemaakt, bezig om ze nu op m'n computer te zetten, zometeen mailen naar Ryu...
Filpje: no way!
Ik blijf graag anoniem... ;)

Foto's gemaild... en nou weer net doen alsof ik aan het werk ben ;)

Zo, kom net terug van de sportschool en dat was ff lekker demotiverend :mad: Vorige week had ik me vet enzo laten meten op zo'n stomme weegschaal. Toen woog ik 52,8 kilo met een bf van 22,1. Ga ik vanmorgen ... was het ineens 23,9% en 52,6 kilo. Nah lekker dan. En het grappige is, die weegschaal kan ook je kleding meten. Vorige keer woog m'n kleding 0,3 kg en vanmorgen 0,5 ??? en ik had dezelfde kleding aan. Oke, misschien een ander stringetje, maar daar zal het wel niet aan liggen ;).

Zo, kom net terug van de sportschool en dat was ff lekker demotiverend :mad: Vorige week had ik me vet enzo laten meten op zo'n stomme weegschaal. Toen woog ik 52,8 kilo met een bf van 22,1. Ga ik vanmorgen ... was het ineens 23,9% en 52,6 kilo. Nah lekker dan. En het grappige is, die weegschaal kan ook je kleding meten. Vorige keer woog m'n kleding 0,3 kg en vanmorgen 0,5 ??? en ik had dezelfde kleding aan. Oke, misschien een ander stringetje, maar daar zal het wel niet aan liggen ;).
Die weegschalen zijn niet te vertrouwen laat je niet van de wijs brengen.

Ik heb mijn foto verzonden
belichtingen was wel niet top

nuja

LET THE GAME BEGIN :D

Je moet jezelf niet te gek laten maken door metingen en wegingen.
Ik heb afgelopen woensdag mijn vetpercentage laten meten en het was (zoals ik al verwacht had) aardig hoog.
En toch word door veel mensen mijn vet % lager geschat, oog ik iets droger.
Word er ook niet vrolijk van, maar wel nog gemotiveerder om beter mijn best te doen.
Succes! :)

Die weegschalen zijn niet te vertrouwen laat je niet van de wijs brengen.

Nee, ik wist wel dat ze niet klopten, maar dacht dat er wel een leidraad in zat, dus dat ik wel een houvast had, ookal was het niet het echte percentage. Maar ik heb er dus helemaal niets aan. Dan maar weer thuis goed voor de spiegel staan en kijken wat m'n vet doet. Moet zeggen dat nu ik weer train, wel moeite heb om op gewicht te blijven of wat aan te komen. Train nu pas weer ruim een week ofzo. M'n collega zei zelfs gister al, dat ie kon merken dat ik hard trainde, want ik at veel meer dan normaal en ook veel sneller haha. Krijg namelijk vaak te horen dat ik zo langzaam eet ;)

@romina: pak er een meetlint bij. Als je centimeters verliest ga je de goede kant op. Welke elke week op hetzelfde tijdstip (bijv. 's ochtends direct na opstaan) meten.

@romina: pak er een meetlint bij. Als je centimeters verliest ga je de goede kant op. Welke elke week op hetzelfde tijdstip (bijv. 's ochtends direct na opstaan) meten.

Ja, maar als ik dan wat spier aankom, dan kan ik het verschil toch alsnog niet meten? Ik zal vanvond eens even m'n meetlintje opzoeken en dan ga ik dat morgen ochtend even doen op verschillende plaatsen. Nu ga ik gauw naar m'n werk :) en vanavond weer trainen ... rug en biceps, dat vind ik echt leuk om te doen :D

Ja, maar als ik dan wat spier aankom, dan kan ik het verschil toch alsnog niet meten? Ik zal vanvond eens even m'n meetlintje opzoeken en dan ga ik dat morgen ochtend even doen op verschillende plaatsen. Nu ga ik gauw naar m'n werk :) en vanavond weer trainen ... rug en biceps, dat vind ik echt leuk om te doen :D

Klopt, maar denk dat je dan allang door hebt dat je strakker in je vel zit ;)
En daar maak je natuurlijk ook foto's voor ;)

Ben stiekem ook al begonnen, sinds gister :p. Getraind, vandaag gefietst. Ook eten gaat goed. Gister kip met komkommer salade... Mijn vriend die de kip gevangen had, had daarbij ook nog een portie frietjes gescoord:( maar heb net gedaan als het er niet was, sauzen vervangen door tomatenketchup, wijntje laten staan...

De foto heb ik ook wel even over gedaan hoor... ik heb de foto gewoon op burst gezet... vervolgens op de ontspanner en poseren maar... Vervolgens de gigantische collectie:D op de pc gezet en er eens rustig voor gaan zitten. En tja ik had natuurlijk mijn buik enorm kunnen laten hangen, maar wil er toch wel goed opstaan, dus met al dat buikinhouden zelfs nog mijn buikspieren getraind :p ahum... Morgen weer trainen.

Moet zeggen zo'n wedstrijd werkt absoluut motiverend! Succes iedereen:thumbs::thumbs:

Dat was inderdaad een idee geweest: burst modus! Voor de volgende keer....

Terug
Naar boven