AndroidHealthClinic

Sticky Miss Beachproof 2009

Alle foto's staan online in de logsectie! :)

Ik zie dat alleen die ene van mijn rug/schouders erop staat. Kan je mijn fullbody foto nog toevoegen? Meende dat dat je meerdere mocht plaatsen, sorry dat was natuurlijk voor in je eigen logje. Lukt dat nog? Omdie erbij te zetten? :(

Ik moet zeggen dat de sfeer in deze competitie enorm goed is!
Alle dames zijn ontzettend behulpzaam, opbeurend en motiverend naar elkaar toe in de logs! Erg leuk om te lezen!

Zo hoort het ook ;) Meeste doen gewoon mee om elkaar en vooral zich zelf te motiveren progressie te maken en niet zozeer om te winnen. Allemaal winnaars over 8 weken!

Ik begin er nu al een beetje last van te krijgen....:o

Ik knal rustig verder!
Aangezien ik weer normaal kan lopen: heerlijk getraind!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.008
Ik moet trouwens ook aan de bak. Voor de BNF is er ook een mannelijk model nodig. Eens even kijken hoe droog ik kan worden.

Blijf tot nu toe nog keto volgen. Even kijken hoe het gaat verlopen.

Dan doe eens een recente foto van jouzelf, ben daar wel benieuwd naar!

• #1.010
abdominal_fat.jpg

hmm, er zit een kansje voor je in :D

OMG......Wat ziet dit er lekker uit...Doet me denken aan een lekkere mc BACON:D

• #1.018
Hahah vraag maar aan Peter hoe ik er ripped uitzie. Hij was altijd wel lief voor mij. :D

Vind wel jammer dat ik het dit keer alleen moet doen. Het was daar altijd veel gezelliger en kreeg er meer motivatie uit. :)

Hahah vraag maar aan Peter hoe ik er ripped uitzie. Hij was altijd wel lief voor mij. :D

Vind wel jammer dat ik het dit keer alleen moet doen. Het was daar altijd veel gezelliger en kreeg er meer motivatie uit. :)

Ik wil niet horen hoe je er ripped uit zag, ik wil zien hoe je er uit ziet!

Terug
Naar boven