Fitness Seller

Sticky Miss Beachproof 2009

Jee wat is het hier rustig geworden :p

Ik ben benieuwd naar de eerste foto's! :knipoog:

idd je moet de concurrentie ook goed in de gaten houden. :D

Wij noemen dat nieuwsgierigheid naar hoe het met de andere dames gaat. ;)

Hier ook hoor hehehe ;)

Ik wist niet eens dat er zoveel vrouwen op DBB waren haha :)

Ik wist niet eens dat er zoveel vrouwen op DBB waren haha :)

wij zijn soms de verborgen kantjes van dit forum :) Maar wanneer de tijd er is, komen wij wel uit onze hoek! Zoals nu gaan we er allemaal voor gaan voor deze contest :)!!
Alle vrouwen die mee doen zijn druk bezig aan hun log, zo zie je maar :)

Oh! Mac! daar ben ik al tijden niet meer geweest!

Ik wilde niet irritant zijn en naar iets vragen wat hier al 5 keer uitgelegd zou zijn, maar ik heb het topic doorgelezen (holy crap, wat veel pagina's...) en ik zou toch nog graag wat meer info krijgen over die begeleiding van Body en Fitshop.
Want dat is zeker wel 1 van de redenen dat ik besloten heb om mee te doen. Heb nog nooit professionele begeleiding gehad, en ik ben echt supernieuwsgierig naar wat ze allemaal te vertellen hebben!
En het lijkt me helemaal leuk als er idd een dag/meeting georganiseerd zou worden.

Beste Dames,

Hierbij nog 1 nieuwtje!

Elke deelneemster van de Miss Beachproof 2009 zal namens Body en Fitshop ( als er behoefte naar is ) gratis begeleiding krijgen. Dit geldt voor advies in voeding,training,poseren en supplementen!

Er staat een consultantteam klaar, welke elke deelneemster naar een nieuw niveau zal brengen!

Helemaal gratis!!! :thumbs: :thumbs:

Das wel cool! Is dat dan via mail of...?

Mail, maar we kunnen misschien ook een dag organiseren. :)

Ik zit zelf te denken dat elke deelneemster 1x per week ( dus 8 in totaal ) consults. Meer is niet nodig, want dan maak je jezelf gek met het aantal veranderingen per week. :)

Dit alles zal via de e-mail gaan. :)

Dus de begeleiding is 1 x per week via de mail, maar is het de bedoeling dat we nu gewoon zelf naar B & F mailen?

En hier ben ik ook heel benieuwd naar:

Btw, Ik heb trouwens nog een zeer grote verassing voor de deelneemsters gefixed.

Laat ik het zo zeggen: Ryu en BnF gaan jullie een zeer groot motivatie ''cadeau'' geven... :D

Of ben ik nou gewoon ongeduldig :D

Ah oke, dat had ik even gemist :o

Dat was zeker een mooi interview.
Die site van haar is ook echt leuk, heb al aardig wat in haar blogs zitten lezen en dat zijn echt leuke stukjes.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
E-mail over begeleiding is gestuurd. :)

Terug
Naar boven