XXL Nutrition

Misselijkheid (Anavar, Winstrol, Havoc 90) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eindelijk, iemand die het probleem ook heeft! Vervelend voor jou natuurlijk. Tot nu toe gaat het best goed, nog geen last van mijn buik, geen misselijkheid alleen een beetje duizelig. Ik functioneer wel naar behoren als ik het vergelijk met de vorige keer dat ik een tab innam. Mocht je het nog eens willen proberen met tabs, neem dan maagbeschermers in voordat je een tab inneemt. Gewoon een goede maaltijd erbij en natuurlijk veel drinken. Mocht er nog wat veranderen zal ik het hier posten.

zijn veel mensen laatste tijd hoor ,zoek maar eens met zoekfunctie bij 'orals'

samenstelling van de tabs is veranderand tov vroeger denk ik vandaar dat meer en meer mensen klagen.
 
ze gaan heus geen test op je doen hoor...

dus als jij snel groeit word je eruit gegooid? zeg je toch gewoon dat je op 5000 kcal zit... laat zeiken die gekken.
 
Vandaag is het gewoon weer drama, om een of andere reden blijf ik er zeer slecht tegen kunnen. De voorzorgsmaatregelen hebben dus niet gewerkt. Toch maar eens kijken naar een lichte test kuur. Kan iemand mij hier advies over geven? Doel is om zo'n 5 kilo te groeien (schoon over houden).
 
Dus je wilt eigenlijk gaan kuren maar niet teveel resultaat behalen.
Je hebt toch hopelijk zelf wel door hoe krom dit is!
 
Dus je wilt eigenlijk gaan kuren maar niet teveel resultaat behalen.
Je hebt toch hopelijk zelf wel door hoe krom dit is!

Je kan zien waarom dat zo is, natuurlijk wil ik het liefst volle bak resultaat, alleen zit ik dan zonder sportschool en heeft het allemaal geen zin. Als ik met voldoende resultaat tevreden kan zijn, wat is er dan krom aan?
 
Neem lekker een kuurtje met 250mg test-e per week voor een weekje of 10-12. Neem er iets als proviron of masteron bij om de vochtretentie en dergelijke minimaal te houden en dan kun je best een kilo of 4-5 pakken over die tijd. Bijv:

1-10a12 250mg test-e/week
1-11a13 25mg proviron/dag

Of

1-10a12 250mg test-e/week
1-10a12 200-400mg mast-e/week

Misschien zou je zelfs nog primo in de mix kunnen gooien als je net wat extra's wilt. Maar doe daar maar ff verder zelf research naar.

Aangezien je geen orals als kickstart gebruikt zou je eventueel ook de doseringen de eerste 2 weken kunnen verdubbelen om sneller op de juiste bloedwaardes te komen.

OJA 2 weken na de laatste injectie beginnen met 4a5 weekjes nolvadex op 20mg/dag
 
zijn veel mensen laatste tijd hoor ,zoek maar eens met zoekfunctie bij 'orals'

samenstelling van de tabs is veranderand tov vroeger denk ik vandaar dat meer en meer mensen klagen.

Dat laatste denk ik for some reason ook. Ik heb er nooit problemen mee gehad en opeens kon ik geen orals meer hebben, van 3 merken geprobeerd en bij allemaal 't zelfde probleem.
 
hahahahahah facking sportschool waar het verboden is om te groeien hahahahahaha
 
dadelijk krijg je ook nog last van de orals in je nakuur
 
dit is toch het stomste wat ik ooit gehoord heb, geen test pakken omdat je dan te snel massa wint. Hetzelfde als met de auto rijden naar china i.p.v. Met het vliegtuig, kost je nog meer benzine ook.:o

+1
 
Sterke gym, zit zeker alleen maar vol met cardio apparaten
 
Uit ervaring weet ik dat ze je vragen een bloed of urine test te doen (iemand die ik ken die daar ook sportte moest dit ondergaan), ben je niet bereidt dit te doen wordt je lidmaatschap per direct stop gezet.

Onrechtsgeldiger dan dit kan echt niet. Je kan je werknemers zelfs niet verplichten een urinetest af te nemen(tenzij uitzonderingen), laat staan dat een urinetest weigeren geldige reden is voor eenzijdige contractbreuk.
 
Laatst bewerkt:
tja, ik krijg van alle orals darmklachten. Je kunt er gewoon niet tegen. Deal with it or don't use it.
 
Ik ben benieuwd eigenlijk om welke gym het gaat... iets zegt mij namelijk dat het gewoon een smoes is om geen injects te willen gebruiken.

Zou graag eens contact willen met de des betreffende gym :)
 
Ik ben benieuwd eigenlijk om welke gym het gaat... iets zegt mij namelijk dat het gewoon een smoes is om geen injects te willen gebruiken. Zou graag eens contact willen met de des betreffende gym :)
is niks vreemds aan ,ik train toch in een vrij grote sportschool in een grote stad ,(geen kneuzengym zoals F4F o.i.d ) bij vermoeden van AAS gebruik is het direct einde contract ,lang geleden trainden er wel echte reuzen maar dat is nu een uitstervend ras geworden
 
Voor diegene die het willen weten, ik ben inmiddels overgestapt van sportschool en ben afgelopen week begonnen met een test e kuur van 500mg per week voor 10 weken lang :)
 
Uit ervaring weet ik dat ze je vragen een bloed of urine test te doen (iemand die ik ken die daar ook sportte moest dit ondergaan), ben je niet bereidt dit te doen wordt je lidmaatschap per direct stop gezet.

Wat een belachelijke sportschool. Dat mogen ze niet doen. Zou daar overigens uit principe al niet willen sporten.

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:19 ----------

Voor diegene die het willen weten, ik ben inmiddels overgestapt van sportschool en ben afgelopen week begonnen met een test e kuur van 500mg per week voor 10 weken lang :)

Verstandig en succes.
 
Ik ben benieuwd eigenlijk om welke gym het gaat... iets zegt mij namelijk dat het gewoon een smoes is om geen injects te willen gebruiken.

Zou graag eens contact willen met de des betreffende gym :)

Nautilus Healthclub in Nijkerk
 
Wat een lompe sportschool. AAS is in Nederland niet verboden. :roflol:
 
Back
Naar boven