AndroidHealthClinic

MisterApollo in da gym

Ah juist. En je bent daar niet mee eens als ik vragen mag?

Dat is een ander verhaal. Gaat meer over hierbeneden.

Dat hou ik graag voor mezelf. Het is een methode wat vele Bodybuilders gebruiken. Mensen die mee doen aan de Olympia contest. En nee geen AAS, totaal niet!

Iemand vraagt wat jouw methode is en dan begin je beetje raar te praten dat je dat niet wilt zeggen. Zeg het gewoon.

Of is MMC je methode?

Dat is een ander verhaal. Gaat meer over hierbeneden.

Iemand vraagt wat jouw methode is en dan begin je beetje raar te praten dat je dat niet wilt zeggen. Zeg het gewoon.

Of is MMC je methode?

Wil ie niet zeggen he
Dat hou ik graag voor mezelf. Het is een methode wat vele Bodybuilders gebruiken. Mensen die mee doen aan de Olympia contest.
Hij was laatst op de koffie met 'n paar Mr. O deelnemers, en die deelden hem hun methode mee, en nu houdt ie hem dus voor zichzelf. Hoe kan ie tenslotte weten dat al die Mr. O deelnemers deze methode gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
Wil ie niet zeggen he

Hij was laatst op de koffie met 'n paar Mr. O deelnemers, en die deelden hem hun methode mee, en nu houdt ie hem dus voor zichzelf. Hoe kan ie tenslotte weten dat al die Mr. O deelnemers deze methode gebruiken.

Niet, ik lees boeken en vindt dat MMC heel groot deel uitmaakt van je workouts en je results.

Ik sla ook weleens 'n boek open, heb nu het boek "Distributed Systems" van Andrew Tanenbaum voor me liggen, heel goed boek moet ik zeggen, hoop dat ik goede results boek met m'n workouts vanaf nu.

Dus je vind MMC je geheime fantastische methode.

Nou heren je hoort het, allemaal aan de MMC zo te zien doet heel Mr. O dat. Heeft misterappolo zelf gehoord van ze.

• Topic Starter Topic Starter
Ik sla ook weleens 'n boek open, heb nu het boek "Distributed Systems" van Andrew Tanenbaum voor me liggen, heel goed boek moet ik zeggen, hoop dat ik goede results boek met m'n workouts vanaf nu.

Succes.

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Nou heren je hoort het, allemaal aan de MMC zo te zien doet heel Mr. O dat. Heeft misterappolo zelf gehoord van ze.

Waar heb je mij dat zien typen?

Ik denk dat ik vanaf heden niet meer 'n beetje lomp om me heen ga staren tijdens m'n workouts, maar er echt voor ga. Iemand anders nog meer van dit soort geheimen?

Nee het is geen aas... Ik weet zelf wat voor methode hij gebruikt, je kan het niet echt aas noemen IMO. Maar je progressie schiet er idd wel van op.

En die methode is?

Eerst lul je stom en dan begin je met een lang verhaal en eindig je met MMC.

Zeg dan gewoon.
Eten, Trainen, Rusten, MMC

Er is geen wonder methode. Zo te zien heb je bazen genen en doe je de 4 punten hierboven heel goed en tada een zeer bruut fysiek op je 18e nice!
wtf klets je blabla genen blabla, hij zegt dat hij zijn benen in een maand hard gaat aanpakken, heb jij zo slechte genen dan dat het jouw niet lukt?
Hier kan ik echt op ragen man als die zo goeie genen had waarom bakte hij de 1e paar jaar niks en dan gelijk 10 vvm massa in een jaar daarna? omdat hij beter ging eten en zijn epic genetics deden de rest.

ben benieuwd naar je geheime methode :roflol:

gaat weer nergens over,

goed fysiek man, zo zien ze dat ook 18 jarigen groot kunnen zijn;)

+1...en in de toekomst alleen maar groter worden

Je hebt een goed fysiek, al wil je het graag groter doen voorkomen dan het werkelijk is. Desalniettemin, prima fysiek, maar je moet me excuseren als ik zeg dat ik geen bal geloof van wat je allemaal aan het vertellen bent. Je vertelt het ene vage verhaal na het andere en het ene spreekt het andere weer tegen, in elk topic weer.

Je moet zeker doorgaan met waar je mee bezig bent, want het ziet er goed uit, maar je moet wel ophouden met groots lopen doen.

Je hebt een goed fysiek, al wil je het graag groter doen voorkomen dan het werkelijk is. Desalniettemin, prima fysiek, maar je moet me excuseren als ik zeg dat ik geen bal geloof van wat je allemaal aan het vertellen bent. Je vertelt het ene vage verhaal na het andere en het ene spreekt het andere weer tegen, in elk topic weer.

Je moet zeker doorgaan met waar je mee bezig bent, want het ziet er goed uit, maar je moet wel ophouden met groots lopen doen.

^Dit en goed fysiek zeker.

Ps: die tips die je net gaf weet iedereen die een beetje dedicated is in bodybuilding.

Zwaar gast! Alleen die benen staat wat uit verhouding met dat beestige bovenlichaam :)

Top ;)
Je hebt het over het verschil tussen concentratie en 'just going trough the motions'? Boek heeft mij iig meer geholpen als de standaard regeltjes en sticky's (al zijn ze niet onbruikbaar!)

Dat hij zijn benen goed aan moet pakken is bij iedereen, inclusief Edgar, wel bekend hoor..

Terug
Naar boven