AndroidHealthClinic

MisterApollo in da gym

• Topic Starter Topic Starter
Oja leg extension doe ik en nog zo'n een voor je onderkant of achterkant van je benen. En ik train kuiten erbij. Maar ben net twee maanden begonnen geef me nog twee maanden en je ziet results.

Oja leg extension doe ik en nog zo'n een voor je onderkant of achterkant van je benen. En ik train kuiten erbij. Maar ben net twee maanden begonnen geef me nog twee maanden en je ziet results.

ok

Had je btw voor deze laatste 2 foto's niet wat minder kleding aan kunnen doen? (no homo)

goed fysiek ouwe. Zou je nog eens je progressie voor mij willen typen? dus de data met lichaamsgewicht? Thanks!

goed fysiek ouwe. Zou je nog eens je progressie voor mij willen typen? dus de data met lichaamsgewicht? Thanks!

Hey,

Lengte:188CM
Gewicht: 97-98kg
Bodyfat: 10-11% Huidplooimeter opgemeten.

Krachtstats:
Bench max 1 keer 150kg binnenkort ff filmpje maken. Nu touch and go.
Squat (half dus niet helemaal naar beneden) : 140kg
Deadlift: ? Doe ik nooit wel van plan om mee te beginnen.

Bench is mijn sterkste punt omdat ik erg sterk ben in mijn bovenlichaam.
Verder dumbbell curls 26-28kg per arm.

en biceps is 44cm

sick c*nt

Ik snap jouw hele houding niet zo. Waarom reageer je telkens zo gefrustreerd? Als ik jouw foto's zo zien zal jij reacties genoeg krijgen in het dagelijkse leven, waarom je dan willen bewijzen tegen een groot deel E-heroes snap ik niet. Het is jouw eigen houding die er voor zorgt dat er een aantal hopen dat jij op je bek gaat. Gewoon niet meer op reageren en gewoon lekker doortrainen!

Kom op, gast is 18 jaar, natuurlijk reageert ie gefrustreert. |o slecht zijn als ie dat niet zou doen. Hoe opgefokter hoe beter de training.
kusje aan de haters

Kom op, gast is 18 jaar, natuurlijk reageert ie gefrustreert. |o slecht zijn als ie dat niet zou doen. Hoe opgefokter hoe beter de training.
kusje aan de haters

Volgens mij heeft hij dat niet echt nodig voor zijn training. En met een iets andere houding kom je veel verder in het leven. Zonde van je inspanning om je druk te maken wat een ander van je vindt.

Geschoond, ik blijf overigens niet waarschuwen. Als het blijft uitlopen op het plaatsen van troll-postings en slow-chatten gaat het aantal uitgedeelde kaarten in deze thread aardig oplopen.

Advies, aan Mr Apollo. Reageer niet zo geagiteerd en advies aan de rest om niet constant proberen Mr Apollo op de kast te jagen.

Bedankt voor je bericht en ik weet dat ik het niet zo hoort te doen maar aan de andere kant bekijk jij het niet helemaal eerlijk. Ik ben altijd aardig geweest alleen vanaf mijn eerste topic heb je een aantal die de boel lopen te trollen en daar krijg ik zo langzamerhand schoongenoeg van.
Je doet alsof ik mensen aanval als ze mij een tip willen geven, zo is het helemaal niet. Als iemand jou telkens loopt te trollen zou ik weleens willen zien hoe jij zou reageren.

Bedankt voor je bericht en ik weet dat ik het niet zo hoort te doen maar aan de andere kant bekijk jij het niet helemaal eerlijk. Ik ben altijd aardig geweest alleen vanaf mijn eerste topic heb je een aantal die de boel lopen te trollen en daar krijg ik zo langzamerhand schoongenoeg van.
Je doet alsof ik mensen aanval als ze mij een tip willen geven, zo is het helemaal niet. Als iemand jou telkens loopt te trollen zou ik weleens willen zien hoe jij zou reageren.

Dan deel ik wat kaarten uit, simpel genoeg. Maar als iemand jou loopt te trollen dan heb je die mogelijkheid niet en ik raad je dan ook aan om bij overduidelijke trollpostings gericht aan jou gewoon een topicreport in te dienen. Daarbij wel gezegd dat niet ieder puntje van kritiek gelijk een trollposting is.

Dan deel ik wat kaarten uit, simpel genoeg. Maar als iemand jou loopt te trollen dan heb je die mogelijkheid niet en ik raad je dan ook aan om bij overduidelijke trollpostings gericht aan jou gewoon een topicreport in te dienen. Daarbij wel gezegd dat niet ieder puntje van kritiek gelijk een trollposting is.

Trouwens mijn reactie sloeg niet op jou beste Eric, het was bedoeld voor die gene die boven me had gepost over dat ik ze moest negeren en niet zo kinderachtig moest reageren.

Maar ook nog bedankt voor jou post.

Trouwens mijn reactie sloeg niet op jou beste Eric, het was bedoeld voor die gene die boven me had gepost over dat ik ze moest negeren en niet zo kinderachtig moest reageren.

Maar ook nog bedankt voor jou post.

Er zijn er hier gewoon een aantal op uit om je uit de tent te lokken. Het is voor hun natuurlijk geslaagd als je daar dan agressief op reageert. En er wordt hier natuurlijk ook ontzettend veel bullshit gepost, mensen worden hierdoor gewoon sceptisch. En als het dan waar blijkt te zijn krijg je nog te maken met een hoop afgunst. Gewoon die lui negeren en keihard door blijven trainen, en dankbaar zijn voor de goede aanleg die je hebt.

Sick fysiek man, echt heel netjes. Alleen jammer van de benen maar als je daaraan werkt met dezelfde motivatie als je voor UB hebt dan komt dat vast helemaal goed. Verders afgezien van de benen zeker een streeffysiek :) zou willen dat ik al begonnen was met trainen op 14/15 jaar ipv op mn 20e :( als ik zie welke vorderingen ik nu maak had ik in mn tienerjaren al mooi buff kunnen zijn :P

shit man zieke fysiek voor een 18 jarige

Laatst bewerkt:
Hey mensen net ff foto geschoten met hoog kwaliteit camera:
Trouwens wel van dichtbij genomen, vond hem wel cool vandaar dat ik het gepost heb.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven