MisterApollo
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maar ben net twee maanden begonnen geef me nog twee maanden en je ziet results.
Oja leg extension doe ik en nog zo'n een voor je onderkant of achterkant van je benen. En ik train kuiten erbij. Maar ben net twee maanden begonnen geef me nog twee maanden en je ziet results.
Oja leg extension doe ik en nog zo'n een voor je onderkant of achterkant van je benen. En ik train kuiten erbij. Maar ben net twee maanden begonnen geef me nog twee maanden en je ziet results.
goed fysiek ouwe. Zou je nog eens je progressie voor mij willen typen? dus de data met lichaamsgewicht? Thanks!
Ik snap jouw hele houding niet zo. Waarom reageer je telkens zo gefrustreerd? Als ik jouw foto's zo zien zal jij reacties genoeg krijgen in het dagelijkse leven, waarom je dan willen bewijzen tegen een groot deel E-heroes snap ik niet. Het is jouw eigen houding die er voor zorgt dat er een aantal hopen dat jij op je bek gaat. Gewoon niet meer op reageren en gewoon lekker doortrainen!
Kom op, gast is 18 jaar, natuurlijk reageert ie gefrustreert. |o slecht zijn als ie dat niet zou doen. Hoe opgefokter hoe beter de training.
kusje aan de haters
Bedankt voor je bericht en ik weet dat ik het niet zo hoort te doen maar aan de andere kant bekijk jij het niet helemaal eerlijk. Ik ben altijd aardig geweest alleen vanaf mijn eerste topic heb je een aantal die de boel lopen te trollen en daar krijg ik zo langzamerhand schoongenoeg van.
Je doet alsof ik mensen aanval als ze mij een tip willen geven, zo is het helemaal niet. Als iemand jou telkens loopt te trollen zou ik weleens willen zien hoe jij zou reageren.
Dan deel ik wat kaarten uit, simpel genoeg. Maar als iemand jou loopt te trollen dan heb je die mogelijkheid niet en ik raad je dan ook aan om bij overduidelijke trollpostings gericht aan jou gewoon een topicreport in te dienen. Daarbij wel gezegd dat niet ieder puntje van kritiek gelijk een trollposting is.
Trouwens mijn reactie sloeg niet op jou beste Eric, het was bedoeld voor die gene die boven me had gepost over dat ik ze moest negeren en niet zo kinderachtig moest reageren.
Maar ook nog bedankt voor jou post.
zou willen dat ik al begonnen was met trainen op 14/15 jaar ipv op mn 20e
als ik zie welke vorderingen ik nu maak had ik in mn tienerjaren al mooi buff kunnen zijn