MuscleMeat

MisterApollo in da gym

dmn, ziet er goed uit!!

apollie was jij paar weken geleden bij sunrise eindhoven?

Goed bezig, maar schenk aan dacht aan die benen.

sterk abi

Over maand pic's posten, gaat het zo snel bij jouw? Bij een maandje trainen hoor je niet echt veel te merken..

Dikke t**ten hoor :D Laat anders iemand met die camera eens foto's maken volgende maand met poses. Meeste foto's van jou waren gewoon foto's in ontspannen houding op poses komen je spieren nog veel mooier uit.

• Topic Starter Topic Starter
Over maand pic's posten, gaat het zo snel bij jouw? Bij een maandje trainen hoor je niet echt veel te merken..

Volgens mijn methode kan alles goed en snel.

met anebolen kan je in een maand veel bereiken hoor! :D

Nee vriend, ik gebruik geen AAS. Ook al zou ik het gebruiken. Dan zou ik het gewoon toegeven ik doe daar niet moeilijk over.

Ik heb gewoon laatste 9 maanden dat ik heel intensief getraind heb en strict dieet alleen maar aandacht geschonken aan mijn boven lichaam. Nu train ik al maand anderhalf mijn benen. Ze zien er redelijk goed uit maar hebben veel meer ruimte om te groeien.

Dat hou ik graag voor mezelf. Het is een methode wat vele Bodybuilders gebruiken. Mensen die mee doen aan de Olympia contest. En nee geen AAS, totaal niet!

Ik kan je wel wat hints geven:

- Rust tijd
- Wanneer je echt de belangrijke maaltijden moet eten
- Welke manier en gewicht je bepaalde oefeningen moet doen

Kijk vele van jullie denken dat je een oefening moet doen en goed eten en dat alles vanzelf komt. Dat is fout, er zijn bepaalde factoren die meespelen. Als je die ook heel goed weet uit te voeren en juist te doen dan krijg je pas spiermassa.

Een vraagje aan jou: Er zijn twee mannen, allebei doen ze bicep curls. De een doet het alsof het hem geen reet uitmaakt en kijkt omzich heen.
En de ander doet het heel intensief en probeert te voelen en denken hoe hij zijn bicep wil hebben. Wie denk je dat uiteindelijk grotere biceps heeft?

Dit is was vele bodybuilders o.a. Arnold Schwarzenegger bedoelen met Body en Mind connection.

Laatst bewerkt:
Dat hou ik graag voor mezelf. Het is een methode wat vele Bodybuilders gebruiken. Mensen die mee doen aan de Olympia contest. En nee geen AAS, totaal niet!

Eerst lul je stom en dan begin je met een lang verhaal en eindig je met MMC.

Zeg dan gewoon.
Eten, Trainen, Rusten, MMC

Er is geen wonder methode. Zo te zien heb je bazen genen en doe je de 4 punten hierboven heel goed en tada een zeer bruut fysiek op je 18e nice!

Eerst lul je stom en dan begin je met een lang verhaal en eindig je met MMC.

Zeg dan gewoon.
Eten, Trainen, Rusten, MMC

Er is geen wonder methode. Zo te zien heb je bazen genen en doe je de 4 punten hierboven heel goed en tada een zeer bruut fysiek op je 18e nice!

Sorry maar wat is MMC?

Terug
Naar boven