MuscleMeat

Mist's 500 mg Test-E winny Log

Mist

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m88
Massa
88kg
Vetpercentage
14%
Goedenavond beste BB'ers,

Ik zelf ga vanaf vrijdag de eerste inject zetten van 500 mg Test, ik ben al eens begonnen met winny only maar dat vond ik niet voor herhaling vatbaar. Sowieso had ik winny opgebouwd en afgebouwd wat waarschijnlijk niet het slimste was om te doen maar heb er toch zon 4 kilo mee gepakt. Verder vind ik het niet heel fijn voor me lever om weer 6/7 weken een oral te pakken, krachtgains waren wel leuk en vooral de hardheid en zin om te trainen vond ik fijn dus vandaar dat ik deze keer de winny als kickstart ga gebruiken.

De reden dat ik nu toch de stap heb gezet om over te gaan op een echt beginners kuurtje is dat ik simpel weg voor de zomer me doel wil halen en dat is rond de 90 kilo te zitten met een BF van 10/11 %.

Ik weet dat de meeste mensen vinden dat het te vroeg is en dergelijke, ik hoef dan ook niet zulke reacties te krijgen ;). Ik begin mijn log omdat ik zelf er erg veel aan sommige logjes gehad heb en vind dan ook dat het asociaal is als ik dan deze kleine moeite zelf niet doe en hier zelf iemand mee kan helpen.

Als jullie vragen hebben stel ze gerust of lees lekker mee als ik een update heb :D en tips zijn natuurlijk altijd welkom.

Hier wat stats :

Ik ben 21
Ik ben rond 1.88 en weeg rond de 86 kilo met een bf van 14% (kan lager wezen heb 2 weken niet meer laten meten).
Ik train rond de 2,5 jaar waarvan 1 serieus met voeding

BP : 5 x 100
Squat : 5 x 130
Deadlift : 5 x 150

Kuurgegevens :

1-12 500 mg Test-E
1-3 Winny 50mg ed
14-15 nolva 20 mg ed

Verder ben ik nu 4 weken bezig sinds me vakantie met ongeveer het volgende voedings patroon.

Voedingsschema :

08:00 Wheyshake + Amino's

08:30 Brinta + whey + magere melk

10:00 4 volkoren boterhammen 6 plakken kip

12:00 silvervliesrijst met 1 kipfilet en wokgroente

13:30 wheyshake + handje noten

15:00 4 volkorenboterhammen en 6 plakken kip

16:30 wheyshake

17:30 PW + trainen

19:00 Dextrose en rustig cardio

20:00 Silvervliesrijst + 1 kipfilet + wokgroente

22:00 500 gram kwark

Supplementen die ik gebruik zijn :

Animal pack
Whey perfection
BCAA / Amino
Glucosamine

Acaibessen (zat per ongeluk bij me bestelling dus neem ze ook maar in):p
Mocht ik nog wat missen laat het me weten, heb niet erg veel last van acne dus denk dat ik vitamine b5 wel kan laten zitten. En zal morgen nog even genoeg ibuprofin halen :D

Laatst bewerkt:
Waarom geen langzame eiwit:shake: ?
wissel je kip af met vis en rosbief

(iso)whey/BCAA-amino, zou ik bij opstaan nemen met water, en 30min later een stevig ontbijt met complexe carbs en langzame eiwitten en visolie.

• Topic Starter Topic Starter
Kip wissel ik inderdaad af met panga of tilapia het is een indicatie
Visolie nam ik voorheen altijd maar een vriend van me vertelde me dat je visolie in combinatie met winny problemen kon krijgen met gewrichten qua ontstekingen maar deze zal ik dan gewoon weer nemen bij ontbijt. En ik zal je tips qua opstaan opvolgen hartstikke bedankt :)

ik volg!

Succes man

Kip wissel ik inderdaad af met panga of tilapia het is een indicatie
Visolie nam ik voorheen altijd maar een vriend van me vertelde me dat je visolie in combinatie met winny problemen kon krijgen met gewrichten qua ontstekingen maar deze zal ik dan gewoon weer nemen bij ontbijt. En ik zal je tips qua opstaan opvolgen hartstikke bedankt :)
Iemand die dit kan bevestigen? Dacht net dat visolie onder andere een ontstekingsremmende werking heeft ???.

Veel succes iig, ik volg!

Visolie werkt juist goed tegen gewrichtsproblemen door winny

ik volg je suc6

Visolie werkt juist goed tegen gewrichtsproblemen door winny
Oke, ben hier ook gewoon weer mee begonnen bedankt !

Verder vandaag ga ik eindelijk beginnen :D winny heb ik 30mg vanochtend genomen en neem rond een uur of 19:00 de andere 20mg.
Daarna ga ik de eerste zetten voor het slapen gaan en dan laat ik jullie morgen weten hoe het allemaal gegaan is.

Zo nog even snel benen trainen aangezien ik denk dat ik deze een paar dagen niet zal kunnen gebruiken :P

Oke, ben hier ook gewoon weer mee begonnen bedankt !

Verder vandaag ga ik eindelijk beginnen :D winny heb ik 30mg vanochtend genomen en neem rond een uur of 19:00 de andere 20mg.
Daarna ga ik de eerste zetten voor het slapen gaan en dan laat ik jullie morgen weten hoe het allemaal gegaan is.

Zo nog even snel benen trainen aangezien ik denk dat ik deze een paar dagen niet zal kunnen gebruiken:P

En waarom niet???

Als je goed de spuit zet no problemo

Dat is waar maar veel mensen hebben het als nog en wil natuurlijk niet een benen training missen. Ga in ieder geval me best doen want morgen moet ik hele dag op kantoor zitten ;)

Vanavondt lekker je gear zetten,ff door de pijn heen bijten mocht je dat krijgen en gewoon lekker je benen trainen bro!

Komt goed:cool:

Nice! En inderdaad juist visolie caps erbij! ;)

Update 1

Gisteravond wezen zetten, vriend heeft het gedaan bij mij en ik bij hem. Had het veel erger verwacht meer dan een klein prikje voel je niet :D.
Verder voelde het opzich wel vreemd gelijk al een beetje zeurderige spierpijn ofzo maar dat is vandaag alweer weg bijna. Ik voel geen bobbel en geen last met lopen.

Al met al helemaal goed gegaan!

En bedankt voor het volgens jongens het succes heb geholpen :)

Hoeveel cal eet je?

Zilvervlies rijst:p

1e prik ging jouw makkelijker af als mij :lol:
ik heb nog steeds een ei op me reet

Hoeveel cal eet je?

Zilvervlies rijst:p

Haha ja heb het een keer uitgerekend maar had geen zin om dit opnieuw te doen. Zit rond de 4200 / 4300.

1e prik ging jouw makkelijker af als mij :lol:
ik heb nog steeds een ei op me reet

Ja ik zag de foto man goed klote, wel gewoon heel rustig ingespoten en voorverwarmt een beetje ? Ik deed er ongeveer een minuutje over daarna naald even laten zitten. Ik had alleen wel wat meer bloed na het prikken dan me vriend die echt bijna niks had maar zal wel goed wezen. :p

ja man ik heb echt rustig geinjecteert :P
zal morgen wel meevallen weer ^^ morgen zet ik de 2e

en nog last ? :)

Succes maat!
Ik volg :)

Mwaa als ik even tijdje heb stil gezeten is me spier aardig stijf maar geen pijn ofzo :)

Thanks man !

---------- Post toegevoegd Sun 19 Feb 2012 om 13:34 ----------

Nog even een kleine update, winny slaat aardig goed aan voel ik al heb de vorige 2 dagen lichte hoofdpijn de hele dag gehad maar vandaag al weer stuk minder. Zo even 2 uurtjes trainen heb er goed zin in :D

Terug
Naar boven