Mist
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 14%
Goedenavond beste BB'ers,
Ik zelf ga vanaf vrijdag de eerste inject zetten van 500 mg Test, ik ben al eens begonnen met winny only maar dat vond ik niet voor herhaling vatbaar. Sowieso had ik winny opgebouwd en afgebouwd wat waarschijnlijk niet het slimste was om te doen maar heb er toch zon 4 kilo mee gepakt. Verder vind ik het niet heel fijn voor me lever om weer 6/7 weken een oral te pakken, krachtgains waren wel leuk en vooral de hardheid en zin om te trainen vond ik fijn dus vandaar dat ik deze keer de winny als kickstart ga gebruiken.
De reden dat ik nu toch de stap heb gezet om over te gaan op een echt beginners kuurtje is dat ik simpel weg voor de zomer me doel wil halen en dat is rond de 90 kilo te zitten met een BF van 10/11 %.
Ik weet dat de meeste mensen vinden dat het te vroeg is en dergelijke, ik hoef dan ook niet zulke reacties te krijgen
. Ik begin mijn log omdat ik zelf er erg veel aan sommige logjes gehad heb en vind dan ook dat het asociaal is als ik dan deze kleine moeite zelf niet doe en hier zelf iemand mee kan helpen.
Als jullie vragen hebben stel ze gerust of lees lekker mee als ik een update heb
en tips zijn natuurlijk altijd welkom.
Hier wat stats :
Ik ben 21
Ik ben rond 1.88 en weeg rond de 86 kilo met een bf van 14% (kan lager wezen heb 2 weken niet meer laten meten).
Ik train rond de 2,5 jaar waarvan 1 serieus met voeding
BP : 5 x 100
Squat : 5 x 130
Deadlift : 5 x 150
Kuurgegevens :
1-12 500 mg Test-E
1-3 Winny 50mg ed
14-15 nolva 20 mg ed
Verder ben ik nu 4 weken bezig sinds me vakantie met ongeveer het volgende voedings patroon.
Voedingsschema :
08:00 Wheyshake + Amino's
08:30 Brinta + whey + magere melk
10:00 4 volkoren boterhammen 6 plakken kip
12:00 silvervliesrijst met 1 kipfilet en wokgroente
13:30 wheyshake + handje noten
15:00 4 volkorenboterhammen en 6 plakken kip
16:30 wheyshake
17:30 PW + trainen
19:00 Dextrose en rustig cardio
20:00 Silvervliesrijst + 1 kipfilet + wokgroente
22:00 500 gram kwark
Supplementen die ik gebruik zijn :
Animal pack
Whey perfection
BCAA / Amino
Glucosamine
Acaibessen (zat per ongeluk bij me bestelling dus neem ze ook maar in)
Mocht ik nog wat missen laat het me weten, heb niet erg veel last van acne dus denk dat ik vitamine b5 wel kan laten zitten. En zal morgen nog even genoeg ibuprofin halen
Ik zelf ga vanaf vrijdag de eerste inject zetten van 500 mg Test, ik ben al eens begonnen met winny only maar dat vond ik niet voor herhaling vatbaar. Sowieso had ik winny opgebouwd en afgebouwd wat waarschijnlijk niet het slimste was om te doen maar heb er toch zon 4 kilo mee gepakt. Verder vind ik het niet heel fijn voor me lever om weer 6/7 weken een oral te pakken, krachtgains waren wel leuk en vooral de hardheid en zin om te trainen vond ik fijn dus vandaar dat ik deze keer de winny als kickstart ga gebruiken.
De reden dat ik nu toch de stap heb gezet om over te gaan op een echt beginners kuurtje is dat ik simpel weg voor de zomer me doel wil halen en dat is rond de 90 kilo te zitten met een BF van 10/11 %.
Ik weet dat de meeste mensen vinden dat het te vroeg is en dergelijke, ik hoef dan ook niet zulke reacties te krijgen
. Ik begin mijn log omdat ik zelf er erg veel aan sommige logjes gehad heb en vind dan ook dat het asociaal is als ik dan deze kleine moeite zelf niet doe en hier zelf iemand mee kan helpen.Als jullie vragen hebben stel ze gerust of lees lekker mee als ik een update heb
en tips zijn natuurlijk altijd welkom.Hier wat stats :
Ik ben 21
Ik ben rond 1.88 en weeg rond de 86 kilo met een bf van 14% (kan lager wezen heb 2 weken niet meer laten meten).
Ik train rond de 2,5 jaar waarvan 1 serieus met voeding
BP : 5 x 100
Squat : 5 x 130
Deadlift : 5 x 150
Kuurgegevens :
1-12 500 mg Test-E
1-3 Winny 50mg ed
14-15 nolva 20 mg ed
Verder ben ik nu 4 weken bezig sinds me vakantie met ongeveer het volgende voedings patroon.
Voedingsschema :
08:00 Wheyshake + Amino's
08:30 Brinta + whey + magere melk
10:00 4 volkoren boterhammen 6 plakken kip
12:00 silvervliesrijst met 1 kipfilet en wokgroente
13:30 wheyshake + handje noten
15:00 4 volkorenboterhammen en 6 plakken kip
16:30 wheyshake
17:30 PW + trainen
19:00 Dextrose en rustig cardio
20:00 Silvervliesrijst + 1 kipfilet + wokgroente
22:00 500 gram kwark
Supplementen die ik gebruik zijn :
Animal pack
Whey perfection
BCAA / Amino
Glucosamine
Acaibessen (zat per ongeluk bij me bestelling dus neem ze ook maar in)

Mocht ik nog wat missen laat het me weten, heb niet erg veel last van acne dus denk dat ik vitamine b5 wel kan laten zitten. En zal morgen nog even genoeg ibuprofin halen

Laatst bewerkt:

?
.