Mist
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Updaten sl*t!!!
wil weten hoe je dag tot dag voelt
kwa moods etc hoe je slaapt alles![]()
.
.
Ik heb eigenlijk gegeten wat ik de vorige 5 weken ook gegeten heb dus kan gerust zeggen dat het van de winny / test komt. Zal gerust wat vocht wezen en vet denk ik van niet dus ben helemaal blij haha.
vorige keer had ik hier ook al veel last van heeft iemand dit eens meegemaakt?Ja inderdaad man lekker spul hoor haha, vraag me alleen af waren die klote bloedneuzen vandaan komen :/Gaat lekker man!
Slecht slapen had ik de eerste weken ook last van, gek genoeg daarna helemaal niet meer.
Misschien toch de vreemde stoffen in je lichaam waar je lichaam aan moet wennen.
Hey Mist,
Leuk om je forum te lezen.
Maar waar blijft de updateGister had je een 2e injectie gezet toch?
![]()
heel klein beetje stijf. En bedenk me nu net dat ik vergeten was de vloeistof te verwarmen
.

hehe je kracht met bechpress gaat sneller als bij mij.
ik drukte 90 8x en 100 6x.
maar ik heb ook best last van me schouders met incline![]()
Nu al zin om morgen te trainen haha maar eerst even het meisje zien![]()

Geen wisselingen ofzo, merk er eigenlijk niet gek veel van kwa sides of dergelijke.Ben je al een horny basterd door die test?
Verder nog stemmingswisselingen meegemaakt?

. Op werk krijg ik wel te horen dat ik aan de anabolen zit maar grap het gewoon weg en leg dan uit dat ik al 2 maanden flink aan het eten ben en geen alcohol drink haha
, raad iedereen dit aan om het eerste te doen en niet een oral only kuurtje !Thanks gaat inderdaad lekker !