Fitness Seller

Mist's 500 mg Test-E winny Log

• Topic Starter Topic Starter
Training gehad zeer goede pomp al van de winny ervaren.
Deed rug / bicep en bicep leek te ontploffen tegen het einde aan haha heerlijk gevoel weer was al vergeten hoe het was :D
Daarna direct bord curry mee gegeten was goed pittig, dat ga ik morgen zeker voelen xD

Updaten sl*t!!!

wil weten hoe je dag tot dag voelt
kwa moods etc hoe je slaapt alles :D

Updaten sl*t!!!

wil weten hoe je dag tot dag voelt
kwa moods etc hoe je slaapt alles :D

hahaha oke oke, heb eigenlijk weinig te melden.
Mood : Heerlijk, topfit en goede motivatie :D.

Hoe ik slaap, mega chill heb alleen met de winny dat ik heel veel droom altijd, dit terwijl ik nooit droom voor me gevoel haha.

Wat ik merk :
Heel erg snel pomp en hevige pomp, onderarmen staan vaak vol als ik bijvoorbeeld iets moet tillen ofzo zoals me vriendin haha dan moet ik soms me arm afwisselen anders denk ik dat er kramp inschiet haha dus de winny werkt heerlijk.
Heb eindelijk ook helemaal geen hoofdpijn meer ervan heb toch wel 4 dagen geduurt.

Qua training, nog weinig kracht toename merk wel dat ik veel langer kan trainen en dat dan weer zwaarder. Maar PR's heb ik helaas nog niet gebroken. De pomp is natuurlijk ook heerlijk :D.

Verder ben ik redelijk geil maar niet meer als normaal dus gaan zien of dat nog explosief stijgt haha.

Heb maar 1 dag spierpijn gehad van het injecteren en nu wacht ik tot alles in gaat knallen ! Zondag ga ik me even wegen en laat ik weten hoe ik er dan voor sta !

Mooi dat de injectiepijn meevalt :)
Geil wordt je vast nogwel :D

Een kleine update zo op de vrijdag

Ik dacht omdat vanavond de 2e inject erin gaat eens even zien wat de weegschaal mij te vertellen had. Vorige week op vrijdag was dit precies 86 kilo en tot mijn verbazing was het vandaag 87,5 :D Ik heb eigenlijk gegeten wat ik de vorige 5 weken ook gegeten heb dus kan gerust zeggen dat het van de winny / test komt. Zal gerust wat vocht wezen en vet denk ik van niet dus ben helemaal blij haha.
Vanavond gaat me slaapkant geprikt worden (rechts) dus hoop dat ik deze keer helemaal nergens last van ga hebben!

Spiegel
Merk duidelijk dat de winny haar werk doet, aderen liggen weer lekker op me onderarmen en op de bicep zijn ze ook weer stuk beter zichtbaar. Verder als ik me arm aanspan is die veel harder dan normaal net zoals me borst en benen.

Zitten er dan helemaal geen nadelen aan?
helaas wel, van de winny krijg ik sneller een bloedneus, ik denk dat me bloed dus dunner word?? ??? vorige keer had ik hier ook al veel last van heeft iemand dit eens meegemaakt?

en slapen is de laatste 2 dagen wat onrustig, word veel wakker (vaak omdat ik moet pissen en blijf liggen haha) maar soms ook omdat ik gewoon niet lekker lig.. terwijl ik eigenlijk altijd lekker lig haha maarja ben niet moe en topfit dus no problemo.

Zal morgen laten weten hoe inject 2 is gegaan !

Gaat lekker man!
Slecht slapen had ik de eerste weken ook last van, gek genoeg daarna helemaal niet meer.
Misschien toch de vreemde stoffen in je lichaam waar je lichaam aan moet wennen.

Gaat lekker man!
Slecht slapen had ik de eerste weken ook last van, gek genoeg daarna helemaal niet meer.
Misschien toch de vreemde stoffen in je lichaam waar je lichaam aan moet wennen.
Ja inderdaad man lekker spul hoor haha, vraag me alleen af waren die klote bloedneuzen vandaan komen :/

Iemand anders ook last van met stanozolol?

Hey Mist,

Leuk om je forum te lezen.
Maar waar blijft de update??? Gister had je een 2e injectie gezet toch? :D

Hey Mist,

Leuk om je forum te lezen.
Maar waar blijft de update??? Gister had je een 2e injectie gezet toch? :D

Hey man bedankt, gister inderdaad 2e inject gezet. Vandaag totaal geen last :D heel klein beetje stijf. En bedenk me nu net dat ik vergeten was de vloeistof te verwarmen :p.

Vandaag rust dagje en morgen weer knallen in de gym !

hehe lekker man, mijn 3e zit nu :P ben benieuwt of ik morgen nog kan lopen ^^

Even een update omdat of de kickstart echt zijn werk aan het doen is of de test maar iig gaat het als een trein nu !

Net klaar met trainen heb Borst triceps en buik gedaan en het was te heerlijk haha

Vanacht werd ik al zwetend wakker tijdens een mega chille droom haha zonde dat ik wakker werd....

Vandaag helemaal vol gepropt met eten en om half 6 gaan trainen. Op de Bench had ik vorige week nog moeite met 100 en vandaag drukte ik hem 8 keer weg zonder hulp. Daarna zelfs nog 110 kilo geprobeert dat lukte 2/3 keer was goed leeg haha. Verder eigenlijk alles zwaarder gedaan, schuine bank 80 ipv 70 en flying 24 in plaats van 20 en denk dat die eigenlijk nog wel zwaarder kon. Tricep kon ook veel zwaarder en harde pomp.

Verder was ik wel de hele dag echt moe en lui wat wel klote was maar tijdens het trainen verdween dat alsof ik een PWO had gebruikt.

Weet wel als dit nog 10 weken zo doorgaat dit niet meer normaal gaat worden haha. En mega je had gelijk hoor geiligheid begint aardig op te zetten :D

Nu al zin om morgen te trainen haha maar eerst even het meisje zien :rolleyes:

hehe je kracht met bechpress gaat sneller als bij mij.
ik drukte 90 8x en 100 6x.
maar ik heb ook best last van me schouders met incline :(

mm heb ik alleen met de schuine bank dat me schouders het begeven, doe hem ook altijd als 2e na benchen. Verder geen last benchen is sowieso echt me favoriete oefening.

Ben je al een horny basterd door die test? :D
Verder nog stemmingswisselingen meegemaakt?
Geen wisselingen ofzo, merk er eigenlijk niet gek veel van kwa sides of dergelijke.

Gister inject 3 gezet, heb deze keer niet van tevoren gedoucht. Tijdens het prikken leek het wel mee pijn te doen voelde telkens steken weet niet of het kwam omdat ik niet even gedoucht had. Deze keer wel weer olie opgewarmt en vandaag voel ik helemaal niks, niet eens een beetje stijf.

Gelijk vandaag maar weer even gewogen en de weegschaal gaf 89,1 aan dus dat is in 2 weken alweer 3,1 kilo zonder dat ik gek ben gaan eten deze 2 weken dus heel blij mee :D

Verder krijg ik al veel complimenten dat ik lekker bezig ben met het sporten en dat het te zien is :rolleyes:. Op werk krijg ik wel te horen dat ik aan de anabolen zit maar grap het gewoon weg en leg dan uit dat ik al 2 maanden flink aan het eten ben en geen alcohol drink haha

Verder dus geen sides en alleen maar Pr's breken en zwaarder worden zonder dat me vet percentage omhoog gaat :D, raad iedereen dit aan om het eerste te doen en niet een oral only kuurtje !

Update week 3

Deze week weinig gebeurd, zondag was ik totaal niet lekker heel erg moe geen eetlust en 2 nachten niet geslapen. Moest heel veel zweten dus was dinsdag opeens nog maar 88 kilo.
Na dinsdag weer helemaal beter geen idee wat ik had dus weer als een gek wezen eten en sporten.
Vandaag gewogen en zit op de 89,7 dus bijna 90 kilo ! :)

Verder zit me winny er nu op, denk dat de rek er ook wel uit was nu.
Had geen last meer van bijwerkingen en nu wachten tot de test echt begint in te kicken.
Ben op dit moment wel geiler dan normaal, heb het de gehele dag warm en hou ook al aardig wat vocht vast vooral bij me kop vind ik zelf haha niemand heb er nog wat over gezegd dus misschien valt het wel mee.

Hoop alleen niet dat ik de hardheid van de winny ga verliezen aangezien ik dacht echt heerlijk vind als je alles aanspant want heb geen idee nog wat de test precies allemaal in houd.

Vanavond prik nummer 4 erin en dan zal ik volgende week even 2 fotos neerzetten om het verschil te laten zien, het is niet een hele goede pose maar heb er maar 2 gemaakt voordat ik begon dus zal de zelfde pose doen haha.

ben benieuwt wanneer de test echt zijn werk gaat doen!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven