Fitness Seller

Mist's 500 mg Test-E winny Log

• Topic Starter Topic Starter
heb je al wel het idee dat de test volop werkt?
Ik heb geen idee wellicht was het beter om test only te doen eerst haha, denk dat ik volgende week wel kan zeggen of de test aan het knallen is of dat ik de stano aan het missen ben.

Me vriendin vind me snel geirriteerd en vrij direct op alles maar dat had ik eigenlijk ook met winny. Dus geen idee zodra ik het weet zal ik het direct posten :D.

Als de test nog in gaat knallen word het wel ziek dat weet ik wel, want ik krijg nu al veel op werk dat ik met anabolen bezig ben.
En me moeder zegt dat ik nou is moet gaan stoppen want het word lelijk ofzo..
Van de week kwam er weer een grote doos van de body en fit binnen en daar werd ze totaal niet blij van :D

ja ouders hè lastig. gaat in iedergeval goed ben benieuwt hoe je straks aan het eind van de kuur bent.

Heb trouwens wel dat iedereen het over editieNL en de radio heeft dat alle supplementen nep zijn ofzo. Dus dat ik me geld aan het weggooien ben want dat hebben "ze" onderzocht.
Iemand hier iets van meegekregen?

owja thanks dat zocht ik !

ik heb gelukkig niet z'n dikke kop :P
kan ook niet echt een plek vinden waar ik veel vocht vasthou
beetje op me core denk :P

En weer even een update omdat het alweer een tijdje geleden is !
Ik woog vanochtend 91,5 dus het gainen gaat gestaag door :D

Heb totaal geen last meer van het prikken kan ook gewoon weer de dag erna benen trainen dus me lichaam is goed gewend eraan gelukkig.

Verder sides en effecten
- vettige huid (maar slik nu elke dag vit b5 en dit sinds 3 weken en volgens mij helpt het want 2 weken geleden was het een stuk erger en nu vrijwel niks meer.
- Libido is echt skyhigh nog steeds vriendin was een week weg dus was wel even afzien ! :p
- Eetlust word steeds meer ben eigenlijk onverzadigbaar dus heb alles wat opgeschroefd.
- Complimentjes en ondervragingen (op werk beginnen er steeds meer dat ik aan de anabolen zit wat ik maar als een compliment zie :cool:)
- Wel wat snel geirriteerd maar geen woede aanvallen, heb totaal geen zin in gezeur en gezeik maar dat had ik hiervoor ook al niet eigenlijk :p
- Pomp is nog echt heel ziek, van het weekend schouders gedaan maar wist op een gegeven moment niet meer hou ik me armen moest houden zo vol zaten ze.

Qua gewichten ga ik niet heel veel voorruit, maar nog steeds goed zwaar.
Krijg wel hier en daar wat pijntjes zoals mijn onderrug of polsen.
Ook heb ik erg last van me sleutelbeen ofzo lijkt het wel maar dat word al minder sinds ik een ander kussen heb gebruikt.
Denk dat me schouder een stuk gegroeid is en daarom ik niet lekker lag ofzo..

Verder gaat het nog heerlijk en heb ik vorige week spuit 5 gezet dus zit nog niet eens op de helft :D

ga je eigenlijk nog foto's posten?

ik ben net begonnen met week 6 :P
we gaan ongeveer gelijk op. mijn krachtgains gaan ook niet super snel ofzo hoor

Ja man heb een foto van week 1 en 4 zal die vanavond als ik thuis ben er even opzetten. Niet hele goede houdingen ofzo maar je kan wel het verschil zien. Over 2 weken zal ik ik weer even een foto maken van de zelfde foto kan je in iedergeval het verschil zien.

Kleine voortgang pic, dit is van week begin kuur en na 3 weken dus toen de winny die week stopte.
links ben ik 85 kilo en rechts ben ik ruim de 89 kilo en nu ben ik 92.
Poses zijn niet best maar was de enige foto die ik eigenlijk had voordat ik ging kuuren.
Over 2 weken zal ik weer even een fototje er naast zetten.
Fotos van rug kunnen niet doordat ik daar een tattoo heb en ik niet wilt dat iemand me herkend hier uit de buurt.

Laatst bewerkt:
ok. mja kan er helemaal niks van opmaken :P wat een prut foto's

Waar zijn de pics?

net als mist

dude leef je nog???

Joo ja man ben niet op de computer geweest bijna met dit weertje :D
Maar zal van het weekend even kijken of ik betere foto kan maken komt goed, is alleen even kijken hoe is zo anoniem mogelijk kan blijven :rolleyes:
Weeg op het moment 93 terwijl ik niet al te best heb gegeten maar blijft maar bij komen snap er niks van..

Verdere dingen benchpress 110 kilo 8 keer wat nog redelijk makkelijk ging en 120 die weer iets te zwaar was voor me schouders maar gaat nog goed.

Bloat trekt bij mij nog niet weg vind ik het enige irritante aan de kuur :/ volgende keer laat ik zeker provi meelopen dat weet ik wel

hoe is het nou gegaan je bent gestopt met loggen

Terug
Naar boven