- Lid geworden
- 7 okt 2002
- Topic Starter
Ik reageer gewoon op wat ik wil, ook al is het niet noodzakelijk op mij gericht.
Ik vind zelf ook dat iedereen een schijtlaars is die de nagatieve kritiek gelooft, want die kritiek is het gemakkelijkst te vinden op het internet. Wil niet zeggen dat het allemaal waar is. Wil wel zeggen dat er een grote industrie achterzit die soja wil promoten om er geld uit te slaan, en betekend ook dat er veel veganisten vanalles zoeken om dierlijk voedsel af te kraken maar eigenlijk geen been hebben om op te staan.
Tijd dat de mensen hun ogen eens opendoen, en zich basseren op feiten ipv verhaaltjes te verzinnen.

Ik vind zelf ook dat iedereen een schijtlaars is die de nagatieve kritiek gelooft, want die kritiek is het gemakkelijkst te vinden op het internet. Wil niet zeggen dat het allemaal waar is. Wil wel zeggen dat er een grote industrie achterzit die soja wil promoten om er geld uit te slaan, en betekend ook dat er veel veganisten vanalles zoeken om dierlijk voedsel af te kraken maar eigenlijk geen been hebben om op te staan.
Tijd dat de mensen hun ogen eens opendoen, en zich basseren op feiten ipv verhaaltjes te verzinnen.
Ik zou hem toch maar serieus nemen als ik jou wasMensen die op deze manier een discussie voeren;
"Iedereen die die onzin over melk gelooft is een schijtlaars." BC
Kan je moeilijk serieus nemen, toch?
Ik zie niet in waarom niet.Je kan _zoveel_ negatieve berichten niet afschrijven op een bende soja liefhebbers en naïeve veganisten!
Integendeel, iemand die lang en gezond wil leven moet van zijn geboorte al beginnen met moedermelk en later doorgaan met koeienmelk en ik ben blij dat ik het gedaan heb want ben zo gezond als maar zijn kan.Maar iemand die zeer gezond leven op de eerste plaats heeft staan doet er beter aan om melkproducten links te laten liggen.