MuscleMeat

mma/vechtsport logs?

prosteenstoter

Ripped Bodybuilder
Waardering
479
Lengte
1m91
Massa
117kg
Vetpercentage
25%
mischien een idee om een logsectie op te richten voor mmaers/vechtsporters? interessant om te lezen, zowel de skilltrainingen als kracht en conditie training?

mods? is er animo voor mensen?

Zou best willen, ga wss over een maand starten..

ik ben voor! alle krachttraining die ik doe is sowieso ter ondersteuning van mijn vechtsport(ten)

• Topic Starter Topic Starter
verder nog mensen?

ik ben voor! Zelf mag ik nooit meer vechtsporten(muay thai) beoefenen. Maar heb altijd plezier in het volgen van vechters! Bijv. het logje van Ryu te vinden onder Ryu's Mixed Martial Arts log.

zeker animo voor ! een apartr subforum voor deze logs zou super zijn :p

Nou volgens mij zijn er hier te weinig vechtsporters om een aparte logsectie aan te maken. Hou zelf log van mijn zoon bij. Als er een trainingsfilmpje geplaatst word zijn er hier 20 views, terwijl er ook wel eens een filmpje op mixfight terecht kwam en dan zijn er 1000+ views.
Niet dat ik dat erg vind hoor, heb er bewust voor gekozen dat er niks tot weinig meer op mixfight terecht komt om te voorkomen dat het moeilijk zou kunnen worden om tegenstanders te vinden.
Als er animo is voor een aparte logsectie dan ben ik zeker voorstander maar laten we in dit topic dan in kaart brengen wie er dan zou willen gaan loggen. Twee logjes in een aparte sectie is ook een beetje sneu natuurlijk.
De loggers kunnen natuurlijk gewoon starten, heb mijn logje immers ook gewoon tussen de rest van de topics staan.

Ik ben ook voor! Ik doe nu ongeveer al 10 jaar MMA (met wat onderbreking) and I still love it!

Dat is leuk dat je voor bent maar ga je ook loggen?

Ja tuurlijk..
Kan ik nu al beginnen met een log dan?

Ik word nu toch ook enthousiast en zie er de voordelen van in dat oa steeds meer actieve vechtsporters ons gaan weten te vinden.

kijk jongens mooi is dit! Tremendez bedankt voor de kans. Ik zal jullie beiden volgen. Zelf ook enige ervaring met wedstrijdniveau kickboksen gecombineerd met krachttraining.

Mooi zo!

Ik wil misschien ook wel wat loggen, maar betwijfel of er wat aan te lezen valt. Aangezien ik bokstrainingen niet volledig uit ga typen. ???

• Topic Starter Topic Starter
doe ik ook niet, maar is toch interessant...

Ik wil misschien ook wel wat loggen, maar betwijfel of er wat aan te lezen valt. Aangezien ik bokstrainingen niet volledig uit ga typen. ???

Hoeft ook niet. Maar het is wel leuk om te weten wat jij bijvoorbeeld als bokser doet(in het kort)en wat je training daarbij is.

Terug
Naar boven