AndroidHealthClinic

Mn eerste foto's

Crusher

Novice
Waardering
0
Ja ik train nu ongeveer een half jaartje, met Pro 85 'smorgens en 2 keer Mass Gainer 100gr. En geloof me ik zie snel resultaat.

Mjaa.. Hier heb je ze dan..

23hofvn.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

6rrqye.jpg

24oveap.jpg

wknzir.jpg

Yep dat zijn ze dus... Mss Niet vet mr toch :$

Stats:

17 Jaar
1.73m
70Kg
Vetpercentage:6,7%

Ik had eerst 7,2 En dan de 2e keer dat ze het gemete hebbe was ik 1Kg bij gekome e vetpercentage 0,5% nr benede dus dat was wel prefect zei mn coach.

Reacties graag :)

• Topic Starter Topic Starter
ok even geduld even dan :$

lijkt me niet al te gezond een gouden kikker

werk aan je rugwijdte. Ook moet je bij back double biceps je schouderbladen niet naar elkaar toetrekken. Goed begin, blijven gaan en miss iets meer eten?

Ja ben nu ook goed aan het bulken hoor.

En ja mn poses zijn niet echt hoe het moet, maar het is helemaal niet gemakkelijk he

Je hebt een mooie basis waarmee je kan gaan bouwen de komende tijd, je bent 17 jaar dus je dat gaat zeker goed komen. ;)

Succes met je trainingen

Mvg, Steve

goed begin weer zeg! was ik maar een paar jaar eerder begonnen denk ik dan altijd :(

Ik zou gaan bulken idd en niet té veel letten op je bf. die mag gerust richting 10/12 %.
Dan sta je er nog aardig droog bij, maar kun je wel lekker veel massa winnen.

nie slecht voor 17jaar te zijn,doe zo voort!

mooie resultaat op zo'n korte tijd

niet slecht idd, al schat ik je bf toch wel een %tje of 5 meer dan jij zegt.

Wel en toch is men bf 6,7%
Maar ik zal jullie advies opvolge hoor nu goed bulke tot 10/12%
En massa winnen :d

Bedankt voor jullie reacties btw

hoe heb je bf laten meten dan?

zeker nette basis

bf 11/12 denk ik

6.7 bf is een foute meting hier. 10-12 eerder, bij 6.7 zie oa al veeeel meer definitie op de buik.

zal wel zo'n duffe weegschaal geweest zijn dan.

dit is echt geen 11% vet ... dan staat half DBB op 20%

Idd je ziet de strepen op z'n schouder en borst dus zeker <8% alleen is met weinig massa moeilijk te zien. Iemand die groter is en op zelfde VP staat ziet eruit alsof hij veel lichter staat, maw je mist gewoon nog de massa om er bruut uit te zien als je ripped bent. Vasculariteit komt denk ik ook met massa als ik foto's van ecto's en massamonsters vergelijk.

Terug
Naar boven