comingup
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zeker goeie progressie gemaakt, die lovehandels op
foto 1 konden echt nietkeep it up
![]()
Respect!! Zouden meer mensen moeten doen!! Het was handiger geweest als je je vetpercentage niet zo ver op had laten lopen, maar je hebt iig laten zien dat je de wil hebt om er nu voor te gaan!!
Als je ouders willen dat je alles uit 'normale' voeding haalt, zijn ze vast blij om elke dag steak voor je te kopen.
Klinkt goed.
. Bovendien nog lekkerder ook 

Respect man, ga zo verder!
Je ouders gaan weten wat betalen als ze willen dat je alles uit normale voeding gaat halen.
Wacht tot je begint met bulken en 4 steaks per dag nodig hebt i.p.v een pot whey om aan de nodige hoeveelheid eiwitten te geraken![]()

Netjes man, echt respect voor dit. En ik zou lekker voor de steaks en vis gaan als je ouders zeiken over whey. Zijn toch dokter dus kunnen ze makkelijk betalen. Bovendien nog lekkerder ook
Met je 16 jaar vind ik je een voorbeeld voor een hoop dikkerds die alleen maar klagen en niks er aan willen doen. We zien je progressiefoto's vanzelf wel verschijnen, je kan het wel![]()

Wow, echt een flinke progressie man. Echt veel beter zo.
Ben je toevallig ook nog aardig in de lengte gegroeid? Je progressie is behoorlijk indrukwekkend gezien het feit dat je slecht geïnformeerd bent gaan trainen.
Wat de whey betreft, zo boeiend is dat allemaal niet. Zeker als beginner kun je prima genoeg uit normaal eten halen. Eet gewoon je eieren, kwark en vlees (met name kip) en je kunt echt wel flink spiermassa bouwen.
Mooie progessie, je ouders zullen vanzelf wel meer en meer toelaten, zo was dat bij mij ook.

Netjes! Krijg je nog veel reacties van je omgeving, naar aanleiding van je progressie?

Goed hoor, maat van mij is ook beetje te dik zoals in jouw beginfoto, en ik heb alsinds deze link doorgestuurd, dat het wel effectief mogelijk is!! En dat speed nemen niet de manier is om af te vallen :/

Nice gast, als je dit kunt bereiken op die leeftijd op 7 maand moet er niemand zeiken "je had er meer uit kunnen halen".

Als je ouders vinden dat je alles uit voedingsstoffen kunt halen zou ik ze iedere dag een kilo vlees voor me laten betalen. Haal zelf ook alles uit voeding, maar tis echt kei duur iedere dag. zeggen dat het anders kan, prima, maar laat ze dan ook maar mooi even de poeplap trekken.
Mooi gedaan hoor!! man , op de before foto had je bijkans meer tiet dan me b*ch.