FreFF
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
prima vooruitgang! Zo doorzetten.
Stronglifts 5x5: check it out on google
Bedankt, doe ik!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
prima vooruitgang! Zo doorzetten.
Stronglifts 5x5: check it out on google

Good job man, ik zou massa gaan bouwen, dan word je echt een beest want ik zie dat je echt toegewijd bent. je hebt nu even weinig vet als een doorsnee 16 jarige, dus daar moet je niet meer mee inzittenBedankt iedereen!
Ja die grijze haren heb ik al sinds ik 5 jaar waszijn nooit weg gegaan
Ze lieten me idd zo dik komen, maarja, heb het wel zelf veranderd, whey wil ik toch zeker nemen, voor de rest hoef ik niets!
Massa bouwen staat dus nu op het programma! Vinden jullie dat ik best nu ik toch bezig ben, nog meer vet verlies, of dat het nu meevalt qua hoeveelheid, kan niet echt objectief over mezelf oordelen!

Good job man, ik zou massa gaan bouwen, dan word je echt een beest want ik zie dat je echt toegewijd bent. je hebt nu even weinig vet als een doorsnee 16 jarige, dus daar moet je niet meer mee inzitten![]()

).
.
.mooie progressie man, ben zelf ook begonnen met zo'n buik en net zoals jij een slechte cut gedaan (slecht geïnformeerd) dus herken het wel.
Als je ouders dokters zijn zullen ze waarschijnlijk ook een beetje eigenwijs zijn (iig om advies van jou aan te nemen).
Maar lees je gewoon goed in over whey en hoe het gemaakt word. Het komt immers uit melk en melk is toch gezond right.
Veel succes ermee iig.

Goede progressie!
Oksel scheren he.. Staat veel leuker dan shag!

en waarom zou je niet al je voedingsstoffen uit gewoon voedsel halen.
Kan inderdaad prima, wel in jouw situatie denk ik zo.
Netjes! Nu lekker door blijven knallen, en scheer die shag weg onder je armen![]()

Respect, mooi resultaat.
Houden zo voor de zomer en daarna clean bulken en keihard aan de gewichten hangen!
Succes en ga zo door!

Goed bezig. Dit zouden echt veel meer jongeren moeten doen. Perfecte instelling en zeer knap dat je dit al hebt bereikt. Nu op naar het echte werk en wat massa aanzetten.
Als je gewoon blijft trainen en 's avonds een extra stuk vlees eet dan sta je er over een jaar of 2 al echt heel goed bij. Op je 18e kun je dan supplementen nemen wat je wilt.
Keep it up!